die raceeend

maar k heb wel relaxt gereden.. hij mocht met bit als je niet trekt okee ik gereden met bit nouja hij was wel rustig

aan t eind mocht ik van me instructie nog ff alleen galoperen, en dan is hij druk, hij ging keihard door die bak heen
maar hij moet weer leren om op de hoefslag te gaan want hj loopt elke les op de volte, dus dat ik maar ff proberen
nouja lukte niet echt, maar hij ging nog steeds keihard dus me instructie zegt zo je doe je teugels maar helemaal los
want niemand doet dat omdat die dan juist harder gat of dat denken ze
maar hij was zo rustig
en k moest ook nog in verlihte zit
maar k vond echt grappig maar dit boeit jullie vast niet :pmaarja heb nog 20 min in beginnersles uitgestapt
want hij schuimde helemaal.. en ondertussen ging mijn les indelen
maar k had gezegt voor de les dat ik op pica wou
maar na de les wou ik nog keer op quickly dus moet vrijdag nog ff vragen 
maar dit boeit jullie vast niet

en k zit met eendillemma
want er is al stuk 3/4 x gevraagt om naar de les van 11 uur te gaan rijd nu om 12 uur, omdat in mijn les t galoperen nog al in de soep loopt
dus k altijd heel veel stap omdat hun niet kunnen galoperen
maar k wil niet, maar ze heeft wel gelijk maar k wil niet en k wil van de maandag naar vrijdag want die vind k niet leuk 
maarjaaa
Ben 3e en 5e geworden, derde voor orginaliteit en 5e voor de proef. Maarja van de publieksjury hadden we een 9 voor de muziek en van de echte jury een 6
en bij de echte telde dat 4x mee
dus dat vond ik niet zo terecht
Je paard moet met zijn hoofd ver in de lucht, zodat hij zijn rug wegdrukt en jij niet goed kan doorzitten...
)