vera23 schreef:regina mag er ook wel bij hoor
foutje zeker??????
Regina is merrie en er staan een paar dekruinen bij haha.Hrt arme beest zou geen leven hebben.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:regina mag er ook wel bij hoor
vera23 schreef:haha nou dat vind ze juist heeeeeeeel fijn
spettertjuh schreef:heb trouwens nog twee verzorgstertjes op de mail staan die ik laat komen voor Blando......probeer het deze week nog rond te krijgen. Eentje is er een vriendinnetje Tessa die Moonlight bijrijdt ....... maar we zien wel.......
Binar schreef:spettertjuh schreef:heb trouwens nog twee verzorgstertjes op de mail staan die ik laat komen voor Blando......probeer het deze week nog rond te krijgen. Eentje is er een vriendinnetje Tessa die Moonlight bijrijdt ....... maar we zien wel.......
Die Tessa is wel een leuke meid, met Moon doet ze echt goed haar best, dus als dat vriendinnetje er een beetje op lijkt dan heb je er wel een goede aan denk ik![]()
Hoop dat het wat wordt...
ga hem zo op peuzelen
Vooral die wind die er niet is is wel fijn.. 

Op m'n werk hebben ze me ook niet nodig..

vera23 schreef:ja dit is wel lekker weer hoor...idd die wind die moet wieberen en regen ook...dat is helemaal niks
Oehh wees blij dat jullie paardjes geen nat hooi hebben brrrrrrrrrr dat is koud
Flurk schreef:vera23 schreef:ja dit is wel lekker weer hoor...idd die wind die moet wieberen en regen ook...dat is helemaal niks
Oehh wees blij dat jullie paardjes geen nat hooi hebben brrrrrrrrrr dat is koud
nou vond het weer gisteren beter hoor. (toen scheen de zon)
AnitaJoeri schreef:nou ik ben weer thuis.Alle ruintjes gezellie in de losgooibak.Heb Ko als eerste erin gezet,dacht dan is die misschien het rustigst.Nou hij heeft 2 keer 3 meter gedraafd en verder een half uur met Joepi staan knuffelen.Sophie heeft het ook gezien het was echt schattig.Joepi dus ook weer blij met zijn vriend.
Vervolges hebben Blando en Diddle weer alle kanten van de bak gezien.Blando heeft vele keren op de knieen gelegen hoor en dat allemaal weer door Diddlepoonie.Ze hebben denk 1 en een half uur losgestaan.Verder met Joepi gedressuurd,was een lekkere bak om in te rijden.Heb ook nog ff toen ik aan uitstappen op het erf was Donna aan touwtje naast me mee laten draven.Ging erg goed hoor.
Ko'tje kan wel lief zijn hoor

Stoute poonie, als hij zo doorgaat, mag hij niet meer met zijn (ex)vriendjes los
Als je t met Donna kunt dan kan het vast ook wel met Diddle