Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 11:45

vera23 schreef:
regina mag er ook wel bij hoor Knipoog

foutje zeker??????
Regina is merrie en er staan een paar dekruinen bij haha.Hrt arme beest zou geen leven hebben.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 11:48

haha nou dat vind ze juist heeeeeeeel fijn Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 11:50

vera23 schreef:
haha nou dat vind ze juist heeeeeeeel fijn Knipoog

hihi, nou als jij de dierenarts kosten betaald Knipoog
Zoveel mannen met 1 meisje dat wordt geheid vechten Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 11:52

zeker weten wel ff blijvendenken hoor Veertje.
En leuke kerstinkopen gedaan Nous

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:05

Oeps foutje........even Apeldoorn bellen.....
hebben we wel een leuke reclamespot voor de verzekering maar dan eens met paarden.

Bloos Gestoord Schijnheilig

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:07

weet ik veel dat het over de ruine groep gaat..ik zie losgooien staan..dus ik denk nou pin mag ook wel los Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:08

haha Regina met tong op haar hoeven en alle ruintjes van klein tot groot er vechtend om heen hihi,zou wel geinige reclamespot zijn

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:11

Nee kon je ook niet weten Vera, geeft niet hoor.
Heb je zon nog zien schijnen vandaag??????? Verward Tong uitsteken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:12

ja de net eventjes Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:13

Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:17

heb trouwens nog twee verzorgstertjes op de mail staan die ik laat komen voor Blando......probeer het deze week nog rond te krijgen. Eentje is er een vriendinnetje Tessa die Moonlight bijrijdt ....... maar we zien wel.......

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:31

spettertjuh schreef:
heb trouwens nog twee verzorgstertjes op de mail staan die ik laat komen voor Blando......probeer het deze week nog rond te krijgen. Eentje is er een vriendinnetje Tessa die Moonlight bijrijdt ....... maar we zien wel.......

Die Tessa is wel een leuke meid, met Moon doet ze echt goed haar best, dus als dat vriendinnetje er een beetje op lijkt dan heb je er wel een goede aan denk ik Knipoog
Hoop dat het wat wordt...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:33

Binar schreef:
spettertjuh schreef:

Die Tessa is wel een leuke meid, met Moon doet ze echt goed haar best, dus als dat vriendinnetje er een beetje op lijkt dan heb je er wel een goede aan denk ik Knipoog
Hoop dat het wat wordt...

Ja hoop het ook maar het is altijd afwachten.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:55

zooooo er is hier een overheerlijk zware taart gebracht...haha door onze concurenten Haha! ga hem zo op peuzelen Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:03

Vanmorgen was er bij ons ook iemand jarig op de afdeling dus toen was het ook gebakjes eten. hmmmmmm lekker!!!!!!!!!!!!!!!!

en uhhhhhhh Vera......ik heb hier de zon nog niet gezien maar zo erg is het niet hoor hahahahaha
Het is gelukkig droog, geen of nauwelijks wind en dat is heel wat beter dan al die wind en regen. Van mij mag het wel -10 worden, zonnetje en windstil of heel weinig wind.......

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:06

neeeeeeeee niet zo dat de grond bevriesd,dan kunnen we nog niks doen met de paarden.
Mij maken jullie niet lekker hoor ik heb nog 3 gebakjes in de ijskast staan.Ga nu naar stal en als ik terug kom eet ik er ook 1 op.Voor jullie ook smakelijk eten hoor

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:07

vrieskou vind ik ook niet erg, zolang het maar niet glad wordt Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:08

Ik vind het prima weer zo hoor Haha! Vooral die wind die er niet is is wel fijn.. Lachen
Hoef ik niet een kwartier m'n longen uit m'n lijf te trappen voor ik op stal ben Haha!

Zometeen maar lekker een buitenritje maken met Evita! Eigenlijk ben ik het wel goed zat, dat niks doen!! ik hoef alleen morgenavond naar school Scheve mond Op m'n werk hebben ze me ook niet nodig.. Verdrietig
Maar binnenkort mag ik weer stage lopen!! haha, al is dat weer het andere uiterste.. lekker druk Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:17

ja dit is wel lekker weer hoor...idd die wind die moet wieberen en regen ook...dat is helemaal niks Verdrietig

Oehh wees blij dat jullie paardjes geen nat hooi hebben brrrrrrrrrr dat is koud Verdrietig

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 14:22

vera23 schreef:
ja dit is wel lekker weer hoor...idd die wind die moet wieberen en regen ook...dat is helemaal niks Verdrietig

Oehh wees blij dat jullie paardjes geen nat hooi hebben brrrrrrrrrr dat is koud Verdrietig

nou vond het weer gisteren beter hoor. (toen scheen de zon)

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 14:30

ja twas best lekker weer! gelukkig ook niet zoveel mist... en een roze lucht!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 16:08

leuke avater Irene Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 17:02

Flurk schreef:
vera23 schreef:

nou vond het weer gisteren beter hoor. (toen scheen de zon)

..................................................

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 17:15

nou ik ben weer thuis.Alle ruintjes gezellie in de losgooibak.Heb Ko als eerste erin gezet,dacht dan is die misschien het rustigst.Nou hij heeft 2 keer 3 meter gedraafd en verder een half uur met Joepi staan knuffelen.Sophie heeft het ook gezien het was echt schattig.Joepi dus ook weer blij met zijn vriend.
Vervolges hebben Blando en Diddle weer alle kanten van de bak gezien.Blando heeft vele keren op de knieen gelegen hoor en dat allemaal weer door Diddlepoonie.Ze hebben denk 1 en een half uur losgestaan.Verder met Joepi gedressuurd,was een lekkere bak om in te rijden.Heb ook nog ff toen ik aan uitstappen op het erf was Donna aan touwtje naast me mee laten draven.Ging erg goed hoor.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 17:26

AnitaJoeri schreef:
nou ik ben weer thuis.Alle ruintjes gezellie in de losgooibak.Heb Ko als eerste erin gezet,dacht dan is die misschien het rustigst.Nou hij heeft 2 keer 3 meter gedraafd en verder een half uur met Joepi staan knuffelen.Sophie heeft het ook gezien het was echt schattig.Joepi dus ook weer blij met zijn vriend.
Vervolges hebben Blando en Diddle weer alle kanten van de bak gezien.Blando heeft vele keren op de knieen gelegen hoor en dat allemaal weer door Diddlepoonie.Ze hebben denk 1 en een half uur losgestaan.Verder met Joepi gedressuurd,was een lekkere bak om in te rijden.Heb ook nog ff toen ik aan uitstappen op het erf was Donna aan touwtje naast me mee laten draven.Ging erg goed hoor.

Wow, 2x 3 meter gedraafd, hoeveel minuten zijn dat?? Clown
Fijn dat Ko zich gedragen heeft en bij Joer heeft staan knuffelen. Hij heeft het echt gemist om met zijn vriendjes los te staan Ach gut Ko'tje kan wel lief zijn hoor Knipoog
Ik ga vanavond nog ff rijden met Ko. De bak was gisteren ook al erg lekker te rijden Ja

Ja ja die Diddle weer lekker bezig geweest Whoosh! Stoute poonie, als hij zo doorgaat, mag hij niet meer met zijn (ex)vriendjes los Nagelbijten / Gniffelen

Kun je Diddle ook niet een keer meenemen aan de hand als je gaat rijden?? Clown Als je t met Donna kunt dan kan het vast ook wel met Diddle Haha!
ik denk alleen dat hij Joer dan steeds in zijn poten bijt
Wel leuk dat Donna zo braaf is met ernaast stappen/draven. Wel handig, je hoeft maar 1x te rijden maar je hebt er wel meteen 2 gedaan. 2 vliegen in 1 klap dus Slim