En ik durf nu de weg niet meer op! Er zijn zoveel ongelukken al gebeurd, en daar wil ik geen schepje bovenop doen!
Waar zit jouw man vast, Karin?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij zit ergens in de Arena in vergadering en heeft gewoon niet in de gaten hoe erg het is en denkt dat ik me zit aan te stellen
Ik weet niet hoe ik straks thuis moet komen!
AnneOmie schreef:Nou ja zeg, ik mag gewoon niet weg van mijn baasHij zit ergens in de Arena in vergadering en heeft gewoon niet in de gaten hoe erg het is en denkt dat ik me zit aan te stellen
Ik weet niet hoe ik straks thuis moet komen!
Hoor net van mijn moeder dat de storm tussen 18.00 - 21.00 uur afneemt en na 21.00 uur weer gaat aannemen! Nou heerlijk zeg
pascha7 schreef:aaaaaaaaaaaaaa nu wel hahhaa
wel flits maar geen gedonder
naadje24 schreef:Mensen ,mensen wat een weer !![]()
ik kan zo uit het raam kijken en de verschrikking zien.
kekaro en dabo ,dat is wel vreselijk zeg dat jullie mannen geeneens naar huis kunnen
bren: dan zal het tussen 18.00 en 21.00 wel spitsuur worden op stal,ik kan niet![]()
ik moet zo werken om 17.00 al ben ik een beetje gevreesd hoe ik mijn werk moet gaan uitvoeren (zit toch 8 uur lang in die auto)
door de harde wind en regen zal het wel heel druk worden met de alarmen
pascha7 schreef:naadje24 schreef:Mensen ,mensen wat een weer !![]()
kekaro en dabo ,dat is wel vreselijk zeg dat jullie mannen geeneens naar huis kunnen
bren: dan zal het tussen 18.00 en 21.00 wel spitsuur worden op stal,ik kan niet![]()
ik moet zo werken om 17.00 al ben ik een beetje gevreesd hoe ik mijn werk moet gaan uitvoeren (zit toch 8 uur lang in die auto)
zal ik roos ook doen dan
naadje24 schreef:pascha7 schreef:Mensen ,mensen wat een weer !![]()
zal ik roos ook doen dan
kekaro schreef:ik denk dat jij een hele drukke werkdag gaat hebben naadje !
annemieke de baas van mijn man wist ook van niks, anders had hij eerder naar huis gegaan....hoe bedoel je mosterd na de maaltijd !?!
ohja zojuist werd de post bezorgd...mogen die mensen niet stoppen met dit weer ??

Leuk zeg die klimaatverandering!
Dus Ellen de Speedo mee
kekaro schreef:ik heb hier een klein lichtblauw stukje lucht met een spierwit wolkje....omringd door een dikke grijze massa
erg grappig om te zien.
ik denk dat tussen zes en negen de bak erg druk is, de paddock niet te doen zijn en er een wachtrij staat voor de stapmolen
kekaro schreef:ik heb hier een klein lichtblauw stukje lucht met een spierwit wolkje....omringd door een dikke grijze massa
erg grappig om te zien.
ik denk dat tussen zes en negen de bak erg druk is, de paddock niet te doen zijn en er een wachtrij staat voor de stapmolen

naadje24 schreef:kekaro schreef:ik heb hier een klein lichtblauw stukje lucht met een spierwit wolkje....omringd door een dikke grijze massa
erg grappig om te zien.
zie je massaal de mensen rondjes stappen over het terrein
al is het maar 10 minuten rondjes stappen maar dan zijn de beentjes toch even gestrekt
Bren: wil je ook kijken of mijn trailer nog op zijn plekkie staat? want het zag er toch net echt heel menens uit![]()
hoewel het hier (zaandam) nu even gezakt is....