Hey dames!
@ Jolien: Stage bevalt me prima! Lekker hard werken, veel stalwerk (hoort er natuurlijk allemaal bij), maar krijg ruim de tijd om mijn eigen paard onder werktijd te doen! Het is niet vreemd om hier te werken, ik heb nou op zulke verschillende soorten bedrijven gewerkt dat ik dit werk hier ook prima op kan pakken. Het voelt normaal maar niet vertrouwd ofzo, er is in de tussentijd zo veel veranderd qua management en personeel dat het toch anders is dan voorheen. Vind het wel fijn dat ik verantwoordelijkheid krijg toegewezen, zo blijkt toch dat ze je serieus nemen
@ Annelotte: Haha, dat van Puk bij Nicky klopt Annelotte! Beetje verliefd op Nicky, maar het is volgens mij niet wederzijds

In het 2e jaar op school stond ze naast een ruin van een jongen uit mijn klas, was ze ook gek van. Kwam die jongen met zijn paard de les in: Gebrul. Kwam ze hem tegen als we aan het wandelen waren op het school terrein: hgebrul. Stond ze op de wasplaats en hij kwam er aan met zijn paard: gebrul. In en uit de box: gebrul.
Ook nog een keer wat alles sloeg: omdat de meivakantie was afgelopen en ik Puk een dag eerder naar school bracht, moest ze in de loods staan, niet in haar normale stal. Stond ze mooi rustig in de loods, niks aan de hand. Tot dat die jongen de volgende dag met zijn paard langs de loods kwam lopen om hem naar stal te brengen: hij hoorde een paard lichtelijk hysterisch hinneken en druk doen, dus hij om het hoekkie kijken (met paard erbij), puk deed nog één grote brul tot dat ze zijn paard zag en toen was het klaar.
Bizar hoor, die knollen horen/ruiken/herkennen elkaar. Jammerlijk was dat ook niet erg wederzijds haha
Het paard van die jongen kon het allemaal niet zo veel schelen.
Ze loopt vaak een blauwtje! 
Hoe gaat het trouwens met jullie studies? Jij doet de Pabo toch Jolien? Mijn nichtje ook, die zit op de Katholieke Pabo, 2e jaar, misschien ken je haar wel van gezicht, ook een echt paardenmeisje. Hebben zelf thuis een friese merrie.