Iedreen verzamelt daar nu
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mendi schreef:Nou, komt ie dan:
Ik heb vanavond de opzeggingsbrief voor mijn huidige stalling bij de eigenaar van de manege in de bus gedaan, dus morgen weet hij dat ik per 1 oktober vertrek uit Spaarnwoude.
Ik kan het nu niet meer voor me houden![]()
En dan ga ik naar Wennekers! Heb er echt heel veel zin in!![]()
En Lavandula gaat me daar heel goed helpen met wegwijs maken en paard verzorgen/verwennen/rijden etc.
Dit wist ik al
Schimmelig schreef:Wat leuk!
Bonte schreef:Zit ik me op een "nieuwtje" te verheugenDit wist ik al
Bonte schreef:Schimmelig schreef:Wat leuk!
Komt er straks een Wennekers praatje
ladyjoy schreef:Waarom gaat iedereen naar Wenneckers?
Schimmelig schreef:Ik heb er ooit gestaan met mijn voormalige fjord. Zo'n 6 jaar terug inmiddels.
Voor mij echter nooit meer hoor. Ik vind het een beetje een enorme fabriek
ladyjoy schreef:Ik vind alleen de binnenbak mooi, maar thats it.. T lijkt me nou niet echt super zóveel mensen..

) Mendi schreef:Schimmelig schreef:Ik heb er ooit gestaan met mijn voormalige fjord. Zo'n 6 jaar terug inmiddels.
Voor mij echter nooit meer hoor. Ik vind het een beetje een enorme fabriek
Alles heeft zijn voor- en nadelen. Ik ben gewoon aan iets nieuws toe en ik vind het belangrijk dat mijn paard ook lekker op een landje kan staan, dat hebben wij in Spaarnwoude niet!
Het zal me heus nog wel eens tegenvallen, daar ben ik mij van bewust, maar ik heb gewoon heel veel zin om een nieuwe weg in te slaan. Ik zit al 12 jaar in Halfweg, time to move on!

Schimmelig schreef:12 jaar! Poeh!
Ik vind het ook belangrijk dat mijn pony in Amsterdam niet 24/7 in een 'isoleercel' staat.
Ze heeft daarom 3 maanden per jaar vakantie om het toch iets te compenseren
.
Mendi schreef:Ik zit al 12 jaar in Halfweg, time to move on!
Ik kom er al 17 jaar
Mendi schreef:Schimmelig schreef:12 jaar! Poeh!
Ik vind het ook belangrijk dat mijn pony in Amsterdam niet 24/7 in een 'isoleercel' staat.
Ze heeft daarom 3 maanden per jaar vakantie om het toch iets te compenseren
Zijn we het daar tenminste over eens! Paard hoort buiten te lopen, niet binnen te staan. Wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn
).Verder heb ik 2 jaar paardje bij De Jong gereden en nu alweer een jaar of 6 op deze stal.
Kom ik daar aan met mijn merrie!
Mendi schreef:Ja, die hengst van Alano..Kom ik daar aan met mijn merrie!
Gelukkig is ze een beetje te groot voor Socrates
Mendi schreef:Ja, die hengst van Alano..Kom ik daar aan met mijn merrie!
Gelukkig is ze een beetje te groot voor Socrates
grijns

Lavandula schreef:Werkze Tinky!! Succes!!
Jaja zélfs ík heb keurig mijn mond gehouden over het hele Wennekers avontuur, goed he!?