wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneke_

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:56

_Roosmarijn_ schreef:
@ Anneke: Jij en Volanda gingen echt goed zeg! Peter weet wel raad met Volanda geloof ik. Het viel me echt op dat die man echt alles ziet, hij weet precies waar het punt zit waardoor het niet lukt. Hij heeft wel veel ervaring. Volanda liep echt leuk! Het gaat steeds beter hea?!

jaa idd! Lachen hij wist precies wat er aan de hand was. eerst dacht ik dat het nix ging worden toen hij zei dat ik mijn hand niet naar binnen mocht doen om volande te helpen. ik dacht ik ken haar toch zeker beter dan jou Clown maarja uiteindelijk had hij wel gelijk. erg fijn dat we nu weer een stapje hoger zijn. ze gaat nog steeds vooruit. ook vind ik het best wel prettig dat hij je indiviueel pakt. zolang iedereeen wel aan de beurt komt. ik was gelukkig wel in het begin dus kon ik er de rest van de les aan werken. het is wel wennen maar ik denk dat we van hem best ook wel wat kunnen leren nog. soms vind ik wel dat hij iets meer algemeen moet doen. hij zegt nu alleen nog maar waneer je van hand moet veranderen de rest moet je zelf maar weten. en dat hij niet pecies zegt hoe je het het best kunt doen zegmaar. wat bij jou jou deed. ben ik wel gewend Clown ik heb een half jaar les gehad van ed gosen (die de clinic komt doen) en die doet dat ook niet. maar daar wen je wel aan. als je namelijk ff doorzet en het lukt uiteindelijk na wat (extra) moeite zul je zien dat het steeds makkelijker gaat. had ik trouwens ook in het begin met volanda toen ze nog zo volhardendend haar kop omhoog hield. ik hoop trouwens wel dat we soms ook nog wel eens lueke dingen gaan doen. hij zag er namelijk erg serieus uit Kwijl een xtje buitenterrein een beetje springen of een buitenrit vind ik namelijk ook super Haha!

Bloos poe poe wat een lang varhaal .. das helemaal nix voor mij Tong uitsteken hopelijk nemen jullie de moeite om het te lezen anders heb ik het voor nix getypt Koe

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:07

Jaja, heb het gelezen hoor Anneke! Tong uitsteken Haha!

Maarre, ik hoor idd hetzelfde dingen die mij ook opvielen zaterdag bij de 1e les van Peter. Dan praat ik iig geen onzin.. Clown

Maar dat van die headset ga ik zaterdag wel ff vragen want ik vond 't ook vervelend. En anders schreeuwt ie maar wat harder. Knipoog

Dat op die volte op het midden hebben wij ook gedaan. We gingen 'm steeds sluiten en dan weer openen. En dat met zn 9-en vond ik ook niet zo handig. Toen vroeg ik of het niet handiger was als we ons verdeelden bij de voltes A & C, maar we moesten die volte wat groter maken dan ging 't volgens hem wel. Nouja, niet bij mij dus...

Maar, 't is net wat je zegt, Roos: hij moet aan ons en de paarden wennen en wij aan hem. Lachen

En: NOG GEFELICITEERD KELSEY Haha!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:38

zo anneke wat een verhaal Geeft die Ed western in woudenberg want daar staat mijn moeders oude colega ook weet je wel die ene MARLIES??? Maar daar gingen wij kijken en toen ging hij ook rijden vet grappig heel veel mensen rijden daar western wel grappig om te zien de ene stal western andere stal dressuur enz. ik vindt het daar alleen er niet leuk het is te groot niemand kent elkaar behalve van die stal

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:38

Voor wie benieuwd is naar het nieuwe huis van Ingrid: op haar hyves staan foto's (voor als je het nog niet wist)

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:42

het is wel een mooi groot huis zeg!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:55

En die mooie foto van Valerie en Binky hangt ook al, zag ik. Zo te zien is alles ook heel aangekomen Haha!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:01

Dat is de foto op canvas. Die foto heb ik gemaakt! Lachen
En heeft ze van Annemiek, mij en nog wat andere voor haar verjaardag gehad.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:02

Nou ja! Ik krijg net een sms-je van die mensen van Shamrock dat ze toch liever verder zoeken enzo. Ze hebben niet eens het fatsoen om te bellen!! Er staat ook in dat er al iemand anders voor 'm was wezen kijken en dat die 't ook niet geworden was. Vreemd... beetje raar dat ze niet gewoon bellen, blijkbaar hoeven ze niet te weten wat ik heb besloten (overigens wel hetzelfde besluit als wat zij genomen hadden, mijn zusje belde net en die vond het ook de beste beslissing zo)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:03

SannevdM schreef:
Dat is de foto op canvas. Die foto heb ik gemaakt! Lachen
En heeft ze van Annemiek, mij en nog wat andere voor haar verjaardag gehad.

Dat wist ik niet, ik vond 't altijd al een mooie foto en nou blijkt dus dat er ook nog een heel verhaal achter zit Haha!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:05

idd! Aardig groot huis!! Dat huis(op de manege) is ook best wel aardig groot hoor(heb in de zomervakantie schoongemaakt voor geld Tong uitsteken) op de manege verhuurde ze zelfs 2 kamers!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:06

@ Anneke: Ik ben het helemaal met je eens. Maar vond het wel een beetje jammer dat hij steeds hetzelfde bleef herhalen en niet meer tips gaf als het niet lukt. Maar misschien went dat wel ja. Na zo'n eerste les kan je natuurlijk nog niet echt oordelen.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:06

Oke!! Misschien vonden ze het niet fijn om het te zeggen!
Ik vind het ook een mooi schilderij!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:07

@ Pauline: Dat is zeker niet echt netjes nee! Ach ja, gewoon verder zoeken, je vindt vast wel wat! Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:07

@ Pauline, dat is me ook wat. Niet echt netjes inderdaad.
Voor nog wat meer foto's kan je hier wel even kijken..
[ITP] Valerie (4) ITP met Binky!!
De kwaliteit is bagger, maar dat komt door het uploaden van mijnalbum.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:09

die foto's zijn echt lief Sanne!!!
@Pauline dat is idd niet echt netjes om het gewoon zo te zeggen maar gewoon weer door zoeken hoor ik weet zeker dat je er eentje tegen komt die meteen wel klikt

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:15

Jammer dat het zo gelopen is Pauline, maar je vind vast wel een ander paard om te verzorgen, toch? Lachen

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:16

@Do: Dank je! Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:19

@kelsey wat een raar mailtje zeg ik stuur hem niet door vindt het maar onzin net als of zij echt komt en je echt vermoord?!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:21

@Pauline, dat is idd jammer.. vind wel dat ze hadden kunnen bellen toch?

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:21

@Mandy: vond m ook vaag.. Knipoog

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:30

Ohja, wisten jullie al dat Binky en Ferrari dikke vrienden zijn geworden? Haha!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:30

mAnDyXX schreef:
zo anneke wat een verhaal Geeft die Ed western in woudenberg want daar staat mijn moeders oude colega ook weet je wel die ene MARLIES??? Maar daar gingen wij kijken en toen ging hij ook rijden vet grappig heel veel mensen rijden daar western wel grappig om te zien de ene stal western andere stal dressuur enz. ik vindt het daar alleen er niet leuk het is te groot niemand kent elkaar behalve van die stal

ja klopt je kunt daar ook je paard stallen. en ze rijden daar idd veel western. heb ook westernles gehad. marlies werkte daar idd. maar ik heb haar daar nog nooit gezien. Tong uitsteken

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:35

@ Do: Ja ik hoorde het van Ashley. Echt leuk!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:40

_Anneke_ schreef:
mAnDyXX schreef:

ja klopt je kunt daar ook je paard stallen. en ze rijden daar idd veel western. heb ook westernles gehad. marlies werkte daar idd. maar ik heb haar daar nog nooit gezien. Tong uitsteken

Nee ze werkt er niet stalt haar paard!! vindt je het logisch dat je haar nog nooit hebt gezien weet je wel niet hoe groot het daar is Duivel

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:43

@ Sanne: LIEF! Echt te schattig gewoon

Dank jullie wel voor de lieve reacties, misschien dat die vrouw het vervelend vond om te zeggen. Nou ja, het is nou af. En inderdaad, wie weet vind ik nog wel een paardje dat bij mij past. Nou weet ik in ieder geval ook een beetje beter wat dat dan voor paard is. In ieder geval dus niet iets waarmee je moet vechten om 'm vooruit te krijgen of waarmee je iedere keer weer in discussie moet. En die net zo vriendelijk is als deze Shamrock, want het is me toch een knuffel!

Ferrari staat nou ook naast Binky, en Beauty in de stal van Marcus en Marcus in Co's oude stalletje. naast hem (Marcus) staat nu Chester, die is omgedraaid met La Morka.