_Roosmarijn_ schreef:@ Anneke: Jij en Volanda gingen echt goed zeg! Peter weet wel raad met Volanda geloof ik. Het viel me echt op dat die man echt alles ziet, hij weet precies waar het punt zit waardoor het niet lukt. Hij heeft wel veel ervaring. Volanda liep echt leuk! Het gaat steeds beter hea?!
jaa idd!
hij wist precies wat er aan de hand was. eerst dacht ik dat het nix ging worden toen hij zei dat ik mijn hand niet naar binnen mocht doen om volande te helpen. ik dacht ik ken haar toch zeker beter dan jou
maarja uiteindelijk had hij wel gelijk. erg fijn dat we nu weer een stapje hoger zijn. ze gaat nog steeds vooruit. ook vind ik het best wel prettig dat hij je indiviueel pakt. zolang iedereeen wel aan de beurt komt. ik was gelukkig wel in het begin dus kon ik er de rest van de les aan werken. het is wel wennen maar ik denk dat we van hem best ook wel wat kunnen leren nog. soms vind ik wel dat hij iets meer algemeen moet doen. hij zegt nu alleen nog maar waneer je van hand moet veranderen de rest moet je zelf maar weten. en dat hij niet pecies zegt hoe je het het best kunt doen zegmaar. wat bij jou jou deed. ben ik wel gewend
ik heb een half jaar les gehad van ed gosen (die de clinic komt doen) en die doet dat ook niet. maar daar wen je wel aan. als je namelijk ff doorzet en het lukt uiteindelijk na wat (extra) moeite zul je zien dat het steeds makkelijker gaat. had ik trouwens ook in het begin met volanda toen ze nog zo volhardendend haar kop omhoog hield. ik hoop trouwens wel dat we soms ook nog wel eens lueke dingen gaan doen. hij zag er namelijk erg serieus uit
een xtje buitenterrein een beetje springen of een buitenrit vind ik namelijk ook super
poe poe wat een lang varhaal .. das helemaal nix voor mij
hopelijk nemen jullie de moeite om het te lezen anders heb ik het voor nix getypt