Melanieetjuh schreef:Ow echt jammeerrrr !
ja vind ik ook
vind het zowiezo poedersuiker dat ik vandaag ingeroosterd ben. Had ook een feestje om 5 uur. Daar kan ik nu dus ook niet heen :S.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanieetjuh schreef:Ow echt jammeerrrr !
vind het zowiezo poedersuiker dat ik vandaag ingeroosterd ben. Had ook een feestje om 5 uur. Daar kan ik nu dus ook niet heen :S.

Melanieetjuh schreef:* Ik weet al welke samantha het is...
. Astor schreef:Jaaa we gaan steeds sneller
Maare ik gaa naar a'dam
Ik zal me echt gaan haasten om nog een langs de manege te gaan.
Kan helaas niet to het einde blijven

Kirsten_D schreef:Nou helpt het ook niet altijd dat je ouders achter je staan hoor..
Me moeder rijdt en die wilt ook wel een paard, mijn vader weet hoe graag ik het wil, dus die staat ook achter me. Maarja geld speelt in deze bisness een grote rol..
Kijk ik huur nu, maar daar betaal ik zelf ook aan mee..
haha).
. Ik zit er ook aan te denken maar dan zou ik zelf rond de 130 euro bij moeten leggen... en dat is geen kattepis :S. Astor schreef:Okee
Maar huren is misschien een optie om te kijken of ik het allemaal red. Maar weet niet wie ik dan moet huren (a)
Maar ik die het allemaal wel
Ik ga met mijn stief familie naar de jaap edenbaan (a)

) lexlover schreef:Nouw wij zijn ook niet rijk hoor.. Maar omdat mijn opa en oma's huis verkocht moest worden omdat ze beide naar een verpleeg tehuis moesten, heeft me moeder daar dus vet veel geld aan over gehouden..
En aangezien mijn moeder al meer dan 20 jaar paardrijd. Ja dan zou ik ook wel voor die droom gaan hoor! wie wil der nou geen eigenpaard! (MIJN VADER!)
. Daarintegen betaal ik tegenwoordig alle anders persoonlijke dingen zelf zoals kleding, schoenen, make-up, bios, uitgaan etc. etc. 

.. op zondag is het ook veel te druk, je loopt alleen maar te rennen en te doen. 

*