manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 22:26

ja Nous moet gewoon snel beter zijn...dat spul mag er binnenkort wel af zeker of niet????

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 22:28

Ja, morgen gaat dr been 'kaal'. Zal wel weer ff wennen voor dr zijn zonder drukverband. Hopen dat er dan snel een korst op komt en t goed geneest Ach gut

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 22:42

nou ik zal heel hard voor jullie duimen dat het snel weer goed komt, en jullie weer lekker met dr kunnen gaan rijden, is toch t leukste op je eigen paardje......

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:08

Heej bianz, wat leuk dat je weer terug bent!
Ik denk wel dat ik je kan lesgeven woensdag, maar ik moet even kijken, want heb zelf afgesproken om met conny te gaan rijden, maar weet nog niet hoelaat!
Hoelaat wilde je gaan rijden?

Mariekje, O ja das waar, ik was die sjaal al bijna vergeten!
Wanneer spreken we nog een lesje af...Is weer even geleden hé!
Kan je woensdag na bianz of vrijdag?

Iedereen een fijne jaarswisseling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:31

Iedereen: gelukkig nieuwjaar! Ik wens jullie in 2008 veel gezondheid toe (ook de paardjes) en veel paardrijplezier!
Ik moet nog tot half 1 werken, dan kan ik lekker naar huis.
Sharon rijden en daarna oliebollen bakken Haha!!

@ Bianca: klinkt super jouw vakantie! Jammer dat de tijd altijd zo snel gaat he?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:35

Goeiemorgen!
@ Nel: ik wil het liefste gewoon 's ochtends rijden, op de 'oude' tijd: half 11? Ik hoop dat je kunt, maar mocht je dan met Conny af hebben gesproken, wil je dat dan even op tijd laten weten? Janis is weer een draak op het moment; bij de eigenaresse kwam ze alweer 3 keer omhoog gisteren, dus ze heeft weer meer dan genoeg energie!
Jade was echt verbazingwekkend: zó ontzettend braaf! Hopen dat er niet te veel geknald wordt in Koudekerke, dan kan Thirz ook ff een lekker ritje maken!
En natuurlijk wens ik ook iedereen een leuk en gezellig oud & nieuw!!
Edit: Bar was me voor! Vakantie was zeker tof Bar; zo'n week is zó voorbij! Jij, Frans en Shaar ook alvast een fijn 2008!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:44

Dank je wel!
Ik heb echt zin in vrijdag, dan ga ik mn autotje ophalen Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 13:52

Nel ik moet ff kijken of ik kom woensdag, moet namelijk om half 1 weer werken, denk dus dat ik alleen ff kom om uit te mesten en te voeren, en dat ik r lekker een vrije dag geef....heeft ze ook wel verdiend na al die buitenritten hahaha...
Vrijdag moet ik werken, maar weet nog niet precies hoelaat ik klaar ben, denk pas rond n uur of 4...
Ja iedereen alvast een goeie jaarwisseling!!!!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 22:50

Iedereen een hele fijne jaarwisseling! Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 11:55

Happy new Year!! Go jij! Go jij!

Iedereen n leuke jaarwisseling gehad?
Ik zit nog helemaal vol van de oliebollen en andere hapjes Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 14:16

Gelukkig nieuwjaar iedereen
Hopelijk een jaar waarin jullie en de paardjes gezond zullen zijn Lachen

@ Marieke: wat leuk dat je op buitenrit bent geweest en dat Jade zo lief was! Een bomproof paardje is ideaal. Gaan we snel (als nous weer beter is) op buitenrit.

Hopelijk gaat het goed nu het verband eraf gaat. Ik wil dat Nous eens geneest! Ik heb een heel jaar die knol alleen maar kunnen poetsen, nu wil ik er wel weer eens op rijden! Knipoog

Ik ga het nieuwe jaar maar eens beginnen met...... huiswerk! Heb nog bergen te doen, dus daar ben ik vandaag wel zoet mee.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 15:00

Iedereen een goed en gezond 2008, ook voor de paarden!!
En dat geldt dan zeker voor Nous; het wordt eens tijd voor een heel jaar zonder blessures!
Ik ga zo op visite: vaste prik op nieuwjaarsdag he Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 16:41

Nous dr wond was opengesprongen Scheve mond En been is nu zonder drukverband dik. Maar heb tegen dr gezegd dat ze maar een gezond en dierenarts-vrij jaar als goed voornemen moest hebben! (anders verkopen we dr Extreme duivel )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 17:55

Ah, da's een tegenvaller Thirz, zoals het er gisteren uit zag leek hij niet zomaar meer kapot te gaan! Dat dierenarts vrije jaar lijkt me een goed plan; misschien moeten jullie nog eens zeggen dat je worst van d'r maakt anders? Dat hielp vorige keer ook toch Clown hihi...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 19:38

Voor iedereen een goed, gezond, gezellig en gelukkig Nieuwjaar! :D
Alle dieren nog heel na al dat vuurwerk? *Bij ons vonden ze t grappig om vuurwerk op honden te gooien blijkbaar... dus Tinker is maar niet te vaak uitgelaten in de wijk Nagelbijten / Gniffelen Niet dat hij er mee zit hoor, met knallen. Jachthond hè. Zou een beetje vreemd zijn als die bang waren van knallen Vork Maartoch.. Liever geen dove hond.. Hoe deden Vlinder en Bloem het gister met die knallen Thirz? Doet stoere Gijs er trouwens wat om Bianz?

Hoe was Jade gister bij jou Thirz? Weer de super pony? Haha! Vind t echt super mariek dat ze zo braaf was *LOL* Een echt heerlijk buitenrit paardje! Lekker een beetje afwisselen met wat dressuren Lachen (en springen ofzo Tong uitsteken)

Suc6 met je huiswerk Kim! Ik heb mezelf gister en vandaag een heerlijke vrije dag gegeven Lachen *niet dat ik gister of vandaag ook maar ergens t huiswerk maken had kunnen plannen Vork

Ah nee.. een gesprongen wond Scheve mond En een dik been... Hopen dat t toch snel geneest, snel weer een gezond paardje & op naar dat DA vrije jaar! Ik duim voor jullie! Tijd voor een gezond jaar Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:55

Iedereen: gelukkig nieuwjaar!

@ Thirz en Kims: jeetje wat balen zeg dat de wond weer open is Boos!, het zit echt niet mee he? Vind het echt zo sneu voor jullie! Hoop dat Nous snel weer beter is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 16:56

Afbeelding
Ah.. bravourtje op zn nieuwe stal Lachen *dag van aankomst*
meteen ook weer de hereniging met Vincent en Wiskey van Scheldestad. Zij zijn 2 (?) jaar terug daarheen gegaan.

Heb net ook even zitten kijken, maar op die site staan nog geen foto's van hem. Helaas.. Ben wel benieuwd hoe hij daar nu staat nl Lachen Ik weet t, gewoon een keer langsgaan. Dan zie ik t ook, maar foto's waren nu ook al leuk geweest Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:43

HAPPY NEWYEAR ALLEMAAL!!!!!!!

Nou mijn 2008 is zeer goed begonnen, IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJBEWIJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ik ben zo ontzettend blij, gewoon in 1 keer, wie had dat nou gedacht? Ikke niet hoor, maar ben best trots op mezelf hahaha.... OK dan!

Heb net Thirz en mezelf ingeschreven voor de wandelmarathon ( http://www.standbeeld-marathonzeeland.n ... rathon.htm ), dus dat wordt flink trainen dit jaar, in plaats van op de fiets of met de auto gaan wij dus lopend naar stal......we staan ook gewoon in de lijst met alle deelnemers, dus nu moeten we echt Thirz, het is officieel....
Ik weet nog dat we een paar jaar geleden op de camping in Arnhem stonden, dat we toen riepen, wij gaan meedoen aan de 4daagse van Nijmegen, dat is er nog niet van gekomen, maar dit lijkt me wel een leuk begin.......... (Heeft nu al zere voeten hahaha....) en wie weet komt die 4daagse er ooit nog wel eens van....

Nous dr wond zag er niet zo lekker uit, maar ik voel gewoon dat het goedkomt met dr, ze heeft nou al zoveel nare dingen gehad, dus hier komt ze ook al weer overheen, en ik vind dat Thirz (En kim ook een klein beetje)wel ff genoeg pech heeft gehad het afgelopen jaar, dus dit moet gewoon een geweldig jaar worden......

Ja Jade wordt gewoon een buitenrit paard,echt verbazend hoe braaf ze was...maar in de bak is t ff wat minder mevrouw had gister ineens de galop ontdekt in de bak, dat beest wilde alleen maar scheuren, ben na een kwartier afgestapt, was echt boos op dr, stom paard.....maaaaaar zaterdag gaan we weer naar buiten Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Oh ja Nel, ik kan dinsdag wel, heb ff met mn collega geruild....hoelaat is voor jou het makkelijkst? doe je dan je rijkleding aan, kan je zelf ook ff rijden, pas ik wel op Daniel

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:09

WOW Mariekje, GEFELICITEERD met het behalen van je rijbewijs!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Echt super, en jij maar denken dat je het niet kan.
Wanneer heb je het gehaald?

Lekker sportief hoor meedoen aan de wandelmarathon! Tong uitsteken
Ga alvast maar oefenen dan!!!

Arme nous, ja hopelijk krijgt ze dit jaar een goed jaar! Ja
En wilco had al zo'n zin om nog een keer op nous door de ringrijbaan te gaan....... ROFL
We hebben trouwens voor 3de pinkster nog een paardje nodig voor t ringrijden, weet iemand er nog 1? Hyper!
Jarno gaat dit jaar voor t eerst meedoen met ringrijden op nieuwland, op Annemoon, maar ook op 3de pinkster dus Wilco heeft geen paard... Ach gut

O leuk Mariekje, dinsdag les, voor mij komt de ochtend heel goed uit! OK dan!
Zullen we rond half 11 doen?
Dan trek ik mn rijkleding aan en mn thermolaarzen, want ik had bevroren teentjes vandaag in de bak...brrrrrr

Anne: leuke foto!
Welke stal is dat?

Nou heb zelf vanmiddag een heerlijke buitenrit met voice gemaakt.
Ze was lekker fris.... Haha!
In draf, tranen in mn ogen, van de koude wind. Huilen
Was blij toen ik weer op stal was.
Heb al zin in (april) mei dan kunnen onze paardjes weer lekker naar koudekerke!!!! *LOL*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:47

Mensen kinderen wat is het koud buiten!
Sharon was echt net een ADHD-er, niet normaal! Concentratie was ver te zoeken, zo ook de ontspanning. Na 3 kwartier was ze eindelijk wat rustiger en kon ik haar fijn in de aanleuning door wat oefeningen sturen. Maar ik werd echt zo sjacho van dat beest! Waarom kan ze nou niet haar energie in goede dingen stoppen? Zoals de verzameling met een mega impuls ofzo!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:47

Enneuh Marieke: GEFELICITEERD met je rijbewijs! Super joh in 1 keer!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 22:31

Go jij! Go jij! Heb t al gezegd, maar nog een keer kan geen kwaad: Super, super, super tof van je Mariek! Helemaal als je zelf ook echt met een lekker gevoel gereden hebt Haha! Top! OK dan! Gewoon álles netjes in 1 keer gehaald!! En hoe zit het nu met dat pasje? Wanneer mag je t ophalen en écht gaan rijden? (hihi, of heeft Chris toch ineens angst voor zn auto? Knipoog vast nie toch Haha!)

En gaaf dat jullie je ingeschreven hebben! T tij was dit jaar ook wel goed toch? (zo'n end door t mulle zand lijkt me al helemaal niet tof.. dán heb je pas last van je kuiten denk! Bloos! ) Maar goed hoor! Kunnen jullie lekker wandelen naar stal, later op stal nog een leuk wandelingetje maken met de paarden, en dan terug naar huis wandelen Knipoog Ik denk dat jullie er dan wel klaar voor zijn! Suc6 alvast! Haha! Klinkt meteen wel erg officieel hoor. Meteen bijgeschreven bij de deelnemers! *Hihi, wel zorgen dat niemand van jullie aanmoedigers zn auto op een verkeerde plek zet hè Knipoog *

Nel, dat is een stal in tholen? (dacht ik? Was eerst in Brabant?) Maar iig: het manege paarden pensioen fonds dus Ja Voor zover ik weet staan daar alleen manege paarden die daar van hun oude dag mogen genieten. Maar zou ook prima kunnen dat er ook andere paarden staan, of dat er vanuit daar nog verkocht wordt of.. Geen idee. Er staan iig 3 paarden van Scheldestad heerlijk van hun pensioen te genieten Lachen

Ik vind t zo rot hè van die wond van Nous... Is hij nu weer hélemaal open dan?
Maar ook hier slaat ze zich heus wel door heen Ja heb gister ook ff wat smsjes verwijderd (inbox was vol..) en toen kwam ik nog smsjes tegen van mei over Nous... Daar hebben jullie je ook prima uit geslagen, dus heb er nu ook alle vertrouwen weer in! Net als Marieke Ja

Zéker koud buiten! Heb vanaaf ook gereden (omdat ik er zondag niet ben) Brrrrr! In de bak en aan t werk valt t mee (met een dikke trui en een vest Clown), maar het poetsen en t zadelen.. Koude tenen! Buiten rijden is dan nog ff wat frisser met die straffe wind!
Wel leuk dat Jarno nu ook mee gaat doen met ringrijden! Beetje jammer dat Wilco dan meteen zn paardje kwijt is.. Hopen dat je nog een leuk paard vindt Ja

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:59

Super marieke! in een keer je rijbewijs. Haha!

Film was leuk he thirz & bianz Haha! Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:02

Leuk die foto van Bravour Anne, hij heeft t vast naar zijn zin daar Lachen Idd eens een keertje langsgaan!
En nogmaals top van je rijbewijs, echt goed! Wanneer gaan we een ritje maken? Hebben we toch wel goede nummers voor de marathon? Wil geen 13 hoor Clown (of hebben we nog geen nummers?)
Kan je die knol van Conny niet lenen Nel? Of anders Max, hihi Knipoog

Gister naar film Moordwijven geweest met Bianz, waar dus ook een hele paardoes-gang zat! Maar de film was erg hilarisch!
Ga me straks heel dik inpakken en naar stal, doordat je niet rijdt heb je t echt koud als je niets staat te doen. Gister was de wond redelijk dicht gebleven, dus hopen dat t zo blijft. Je zou dr eigenlijk een spalk om moeten doen, zodat ze dr kogel niet kan buigen Ach gut Maar dat ook weer zo zonde he!

En vanaaf: wie is de mol!! (ben aan t werk, maar neem t op) en maandag weer ANTM (altijd leuker dan de NL'se versie Vork ) Bye!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 10:31

Haha, je kan nóóit iets doen zonder dat t onopgemerkt blijft Knipoog Dat blijkt maar weer Tong uitsteken Hele spion club hierzo Vork
Is het echt een leuke film? Had de recensies gelezen, en t leek mij net niets Clown maar misschien valt het mee dan Haha! Gelukkig hebben jullie wel lol gehad!

Ja, aan t eind van de week werd het warmer toch? Schijnheilig Of was dat nou net de periode dat ze evt wat vlokken sneeuw verwachten? Verward t ziet er nu nog lekkr grauw en somber uit... Suc6 met fietsen en op stal zijn Thirz!
Hopen dat de wond nu mooi een beetje dicht blijft! Denk trouwens dat je er met een spalk ook niet komt hoor thirz (al zou t niet sneu zijn). Dan heelt die wond zo strak dicht, zonder dat ze haar kogel beweegt. Is het heel, beweegt ze ineens de kogel en dan trekt het aan alle kanten... ben benieuwd! Hopen dat haar wond nu nog weer wat dichter is!

Jaja, heb al een hele week planning Haha! Heerlijk! WIDM, ANTM, House Lachen Ik kan weer thuis komen van mn stage en met mn bordje eten achter de tv gaan zitten hoor!

Stage... Ik ga ook nog maar even wat nuttige dingen doen. Tis alweer bijna zover Lachen
Doei!