Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!

En been is nu zonder drukverband dik. Maar heb tegen dr gezegd dat ze maar een gezond en dierenarts-vrij jaar als goed voornemen moest hebben! (anders verkopen we dr
)
hihi...
Niet dat hij er mee zit hoor, met knallen. Jachthond hè. Zou een beetje vreemd zijn als die bang waren van knallen
Maartoch.. Liever geen dove hond.. Hoe deden Vlinder en Bloem het gister met die knallen Thirz? Doet stoere Gijs er trouwens wat om Bianz?
Vind t echt super mariek dat ze zo braaf was
Een echt heerlijk buitenrit paardje! Lekker een beetje afwisselen met wat dressuren
(en springen ofzo
)
*niet dat ik gister of vandaag ook maar ergens t huiswerk maken had kunnen plannen 
En een dik been... Hopen dat t toch snel geneest, snel weer een gezond paardje & op naar dat DA vrije jaar! Ik duim voor jullie! Tijd voor een gezond jaar
, het zit echt niet mee he? Vind het echt zo sneu voor jullie! Hoop dat Nous snel weer beter is! 
*dag van aankomst*
Ik weet t, gewoon een keer langsgaan. Dan zie ik t ook, maar foto's waren nu ook al leuk geweest

Heb t al gezegd, maar nog een keer kan geen kwaad: Super, super, super tof van je Mariek! Helemaal als je zelf ook echt met een lekker gevoel gereden hebt
Top!
vast nie toch
)
) Maar goed hoor! Kunnen jullie lekker wandelen naar stal, later op stal nog een leuk wandelingetje maken met de paarden, en dan terug naar huis wandelen
Ik denk dat jullie er dan wel klaar voor zijn! Suc6 alvast!
Klinkt meteen wel erg officieel hoor. Meteen bijgeschreven bij de deelnemers! *Hihi, wel zorgen dat niemand van jullie aanmoedigers zn auto op een verkeerde plek zet hè
*
Voor zover ik weet staan daar alleen manege paarden die daar van hun oude dag mogen genieten. Maar zou ook prima kunnen dat er ook andere paarden staan, of dat er vanuit daar nog verkocht wordt of.. Geen idee. Er staan iig 3 paarden van Scheldestad heerlijk van hun pensioen te genieten
heb gister ook ff wat smsjes verwijderd (inbox was vol..) en toen kwam ik nog smsjes tegen van mei over Nous... Daar hebben jullie je ook prima uit geslagen, dus heb er nu ook alle vertrouwen weer in! Net als Marieke
), maar het poetsen en t zadelen.. Koude tenen! Buiten rijden is dan nog ff wat frisser met die straffe wind!

Idd eens een keertje langsgaan!
(of hebben we nog geen nummers?) 
Maar dat ook weer zo zonde he!
) Bye!
Dat blijkt maar weer
Hele spion club hierzo
maar misschien valt het mee dan
Gelukkig hebben jullie wel lol gehad!
Of was dat nou net de periode dat ze evt wat vlokken sneeuw verwachten?
t ziet er nu nog lekkr grauw en somber uit... Suc6 met fietsen en op stal zijn Thirz!
Heerlijk! WIDM, ANTM, House
Ik kan weer thuis komen van mn stage en met mn bordje eten achter de tv gaan zitten hoor!