Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sabinee__ schreef:Ikke ook een egopost.. vandaag heerlijke dag gehad.. voor het eerst met bajel buiten wezen wandelen, wat was hij braaf! Heerlijk gepoetst nog (leuk een schimmel) en weer een stapje verder met voetballen.
Nooit gedacht, maar voel me weer verliefd worden op een paard..
DIkke knuf!

Waarom staat die tijdelijk bij jullie op stal? 
goeiemoggel 
ik ben nu al moe.... wish me luke
Astor schreef:Melanie, Lekker dat Wonderboy aan de longe geweest is en dat hij lekker liep. Heerlijke dat hij daarna op de weide kon.
Maar is hij normaal altijd gek aan het doen in de wei dan? Dat je zegt dat hij eindelijk een keer braaf was op de wei.
Hij moet sowieso dus altijd in de wei nadat hij (hard) aan het werk is geweest, ten eerste omdat zijn spieren dan goed opgewarmd zijn en deze dan meer kunnen hebben en omdat meneer dan een beetje moe is en gaat rollen en gewoon lekker gaat staan grazen, zoals gisteren.
Heb al paar keer balkjes gedraafd en cavaletti's gedaan, ging wel goed! Vandaag maar even een echte hindernis springen!
Als beloning heeft die ruim een dik uur in de wei gelopen en hij was zooo braaf!!! Echt zo fijn.. Is niks mooiers dan je paardje lekker in de wei te zien lopen