Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:11

Hmm ik kan geen ID aanmaken op blackberry app world...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:12

Rij nou weer een merrie op stal niet voor vast maar eigenlijk mag ik dr zeker wel een keer per week meenemen naar het bos. (detail dezelfde merrie die mij omver gooide en over me heen wandelde).
Dat is echt een super leuk braaf paardje, wel echt een merrie :).

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:22

Ik zou ook graag wel weer een paard willen om bij te rijden...maarja ik ben nu vanaf maandagavond tot donderdagmiddag in Leeuwarden, dusja heeft weinig zin dan, dan kan ik alleen dinsdag en woensdag....

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:27

Nou ik heb ook niks vast hoor linn ;).
Deze rij ik dan wel regelmatig maar word per week afgesproken. En verder wissel ik veel af.

_Linn_

miejmoon schreef:
Nou ik heb ook niks vast hoor linn ;).
Deze rij ik dan wel regelmatig maar word per week afgesproken. En verder wissel ik veel af.

Ja maarja ik kan nergens rijden ofzo....

SsSimonee

ligt er net aan wie me nodig heeft :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 21:28

Je kan altijd een advertentie plaatsen voor 1 of 2x in de week, of alleen het weekend
Maar heb je wel minder kans denk ik

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:28

Moet je zoeken ;) ik heb het geluk van een pensionstal. Maar heb dr ook echt wel moeite voor moeten doen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:37

Nee dat vind ik niet eerlijk tegenover de eigenaar van dat paard...want zometeen kan ik dan een x niet op die dag ofzo,,

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 21:48

hoezo dat?
er zijn ook best mensen die een bijrijder voor maar 1 of 2 dagen zoeken hoor. niet iedereen wil dat je heel vaak komt, maar gewoon af en toe zodat hun paardje wat meer aandacht of beweging krijgt.
dat je een dag niet kan kan altijd gebeuren, of je nou 2 of 6 dagen in de week komt. als je alles gewoon goed afspreekt en optijd laat weten dat je niet kan enzo..

je kan altijd proberen om een advertentie te plaatsen en er in zetten op welke dagen je wel kan en wanneer niet etc en als dat niet is wat mensen zoeken kijken ze wel weer verder :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:01

L_bonsai_L schreef:
Ja idd, er kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar je moet er niet al van te voren bang voor zijn als je er op stapt. Dat heb ik ook wel eens gehad bij een paardje, en daar ben ik ook nooit weer op gestapt. Die schoot er altijd vandoor enzo, ben nooit gevallen ofzo maar werd gewoon bang omdat het ook niet klikte, en bij een andere die stijgerde enzo ben ik toch nooit bang geweest. Daar klikte het gewoon beter mee en dan voel je je meteen veiliger
En bij faron heb ik dat ook helemaal niet. Ben ook niet bang om te vallen als ze raar doet ofzo (doet ze bijna nooit alleen als ze schrikt ofzo)

idd verstandige beslissing marlous!
Toen ik nog op de manege reed vond ik sommige paarden doodeng als ze een bokje gaven
Maar zat ik op oud verzorgpony die als een gek door de bak crosste en bokte vond ik dta helemaal niet zo eng.
Op me laatste verzorgpaard had ik soms wel dat ik dacht van oeh!
Maar op smurf helemaal niet, nou doet ze niet heel vaak raar maar voel me best veilig op haar rug terwijl ik er toch al 2 keer ben afgevallen :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:02

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:03

L_bonsai_L schreef:
hoezo dat?
er zijn ook best mensen die een bijrijder voor maar 1 of 2 dagen zoeken hoor. niet iedereen wil dat je heel vaak komt, maar gewoon af en toe zodat hun paardje wat meer aandacht of beweging krijgt.
dat je een dag niet kan kan altijd gebeuren, of je nou 2 of 6 dagen in de week komt. als je alles gewoon goed afspreekt en optijd laat weten dat je niet kan enzo..

je kan altijd proberen om een advertentie te plaatsen en er in zetten op welke dagen je wel kan en wanneer niet etc en als dat niet is wat mensen zoeken kijken ze wel weer verder :)

Nee ik wil dan liever weer een paard als ik wat meer tijd heb zodat ik ook wat kan schipperen qua tijden e.d...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:27

Als je graag een bijrijdpaard wilt moet je roeien met de riemen die je hebt. Er zijn juist veel mensen die graag een bijrijder willen voor 1 of 2 dagen en de rest lekker zelf vinden, ik denk dat je niet snel een paard vindt waar je 5x in de week heen kan.

Morgen ga ik weer naar school, heb maar 3uurtjes dus moet goed komen. Heb me autorijles afgezegt naar ga denk wel prberen om te gaan paardrijden aangezien ik nog maar 3 lessen daar heb en dan helemaal stop. Wel irritant ik kan nog niet fietsen dus ook niet zelfstandig naar Ferro, nu gaat elke keer me moeder mee maar ze kan morgen pas eind van de middag terwijl ik de hele middag vrij ben en een beetje bijtijds op de manege wil zijn. Maarja ben al lang blij dat ze elke keer mee wil!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:57

Zoo ik lig lekker weer in me bed. Nog even lezen en dan lekker tukkie doen. Als ik pech heb wordt ik morgenochtend wakker gebeld door me stiefvader dat de drank en kapstok gebracht worden voor het feest, een half uur later, en dan moet ik dus naar de bouw om ze op te vangen. Maarja dat zie ik dan wel weer. Weltrusten!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 07:57

goodmorning, ik ga vandaag maar weer eens proberen een paar uurtjes naar school te gaan. Heb vannacht perongeluk alle korstjes open gekrabt op me pols. Niet zo handig :+

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 08:22

Goedesmorgens. Ik moet zo ook weer na school. Wiskunde en dan eerstejaars begeleiden met mesten.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:11

Goodmorning :D !

Ik ga zo naar stal, zadelmaker komt !

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:35

Goedemorgen...ikkkeee uhmm wat ga ik doen vndaag? Ik ga langs het asiel om te vragen of ik daar terecht kan voor me stage... en ik ga eventjes langs de winkel en huiswerken....that's all. En dan vanmiddag lekker vroeg naar de manege!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:39

Zo ik heb een dagstage! Ik ga alleen lopen op vrijdag ipv maandag, dat kwam het asiel beter uit. Ik begin de 30e en dan haal ik in de vakantie de dagen in die ik heb gemist...dat zijn er 3 als het goed is.

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:57

Britt_Sisi schreef:
pff wat klote zeg marlous, maar idd als jij je niet veilig voelt zeker niet doen! ik bedoel je moet er toch alleen heen stel dat er wat gebeurd en er is niemand is gewoon niet veilig..
had ik ook bij nadine was vaak niemand thuis als ik was gevallen was ik echt de sjaak...

Ik ben ook vaak alleen bij Ruby, ik heb dus ook altijd mn mobiel in mn zak voor als er wat gebeurd!

Vandaag dr lekker gepoetst en lang gestapt. Ik heb opeens weer veel last van mn schouders/nek en als gevolg hoofdpijn. Ik ken mezelf, dan gaat het rijden niet lekker. Dan ga ik liever wat doen waarbij het goed gaat!
Het halster stond dr echt schattig :)! De eigenaar van de manege viel t ook gelijk op, haha!

Ik ga nu maar aan de slag voor school, gaaaap, maarja beter maar vast beginnen!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:22

Ik denk dat dat toch ander is steph ;) jij ben op n stal dus de kans dus meer mensen die daar komen. Daar komen alleen ik, de eigenaar en andere verzorgster. En tis echt in de middle of nowhere ;) en dat paard is zwaar gespaced ;) voelt gewoon niet veilig. Alleen op een stal zou ik minder bezwaar tegen hebben ;)

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:35

Zo bedoelde ik t ook niet. Ik wilde alleen even zeggen dat ik dan vaak mn telefoon bij me houdt voor als er wat gebeurd...

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:42

groot gelijk marlous ! Het moet wel goed voelen !

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:44

Jee heb een nieuw zadel ;D !
Tadaaaaa;

Afbeelding

Een Kent & Masters, met een heel breed kanaal, speciaal voor de bredere paarden!
Zit een mooie brede boom in, nette kussens, heerlijk zit !
Ik ben helemaal verkocht :D