Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_bonsai_L schreef:Ja idd, er kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar je moet er niet al van te voren bang voor zijn als je er op stapt. Dat heb ik ook wel eens gehad bij een paardje, en daar ben ik ook nooit weer op gestapt. Die schoot er altijd vandoor enzo, ben nooit gevallen ofzo maar werd gewoon bang omdat het ook niet klikte, en bij een andere die stijgerde enzo ben ik toch nooit bang geweest. Daar klikte het gewoon beter mee en dan voel je je meteen veiliger
En bij faron heb ik dat ook helemaal niet. Ben ook niet bang om te vallen als ze raar doet ofzo (doet ze bijna nooit alleen als ze schrikt ofzo)
L_bonsai_L schreef:hoezo dat?
er zijn ook best mensen die een bijrijder voor maar 1 of 2 dagen zoeken hoor. niet iedereen wil dat je heel vaak komt, maar gewoon af en toe zodat hun paardje wat meer aandacht of beweging krijgt.
dat je een dag niet kan kan altijd gebeuren, of je nou 2 of 6 dagen in de week komt. als je alles gewoon goed afspreekt en optijd laat weten dat je niet kan enzo..
je kan altijd proberen om een advertentie te plaatsen en er in zetten op welke dagen je wel kan en wanneer niet etc en als dat niet is wat mensen zoeken kijken ze wel weer verder
Britt_Sisi schreef:pff wat klote zeg marlous, maar idd als jij je niet veilig voelt zeker niet doen! ik bedoel je moet er toch alleen heen stel dat er wat gebeurd en er is niemand is gewoon niet veilig..
had ik ook bij nadine was vaak niemand thuis als ik was gevallen was ik echt de sjaak...