xan schreef:Ik zag dat Rona zondag in ieder geval weer 1e gaat worden.
hey. shoppen,shoppen. ze is gek op waardebonnen. haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Ik lag vannacht al wakker, kon alleen nog maar denken: verzamelen, verzamelen![]()
Heb toen dat vreselijke proevenboekje er nog eens bijgepakt.
Maar als je dat leest valt het wel mee, totdat ik het moet rijden en alles achter elkaar
met doen![]()
![]()

mntj schreef:xan schreef:Ik lag vannacht al wakker, kon alleen nog maar denken: verzamelen, verzamelen![]()
Heb toen dat vreselijke proevenboekje er nog eens bijgepakt.
Maar als je dat leest valt het wel mee, totdat ik het moet rijden en alles achter elkaar
met doen![]()
![]()
scheelt wel als jeje proef goed ut je hoofd kent.
na alle dagen stapjes voorwaarst te zijn gegaan. vandaag wat minder. kwamniet eens in de linkergalop. goed dat ik niet meedoe. anders zou ik helamaal in de stress schieten.

mntj schreef:o. waarom heeft enith afgezegd??
zaterdag is de rest van de L2. zij reed zondag omdat ze over de weg moest komen denk ik,
xan schreef:mntj schreef:o. waarom heeft enith afgezegd??
zaterdag is de rest van de L2. zij reed zondag omdat ze over de weg moest komen denk ik,
Ze hebben bij de blijde een tekort aan paarden.
Nu zijn er ook nog 1 of 2 kreupel, dus ze vind dat de paarden (dus ook Lucky) zijn zondagsrust hard
nodig heeft. Plus daarbij de droes die wij toch een beetje hebben, durft ze het niet aan.

xan schreef:mntj schreef:haha ook lekker en drank.
hihi een 8 gaan we weer vieren hoor.
Ook als jij weer gaat starten, een 8 is een borrel.
hihi 2 x een 8 is MET chocolade

LIQUITA schreef:xan schreef:Doe je ook mee Liquita ??? Met het vieren van een 8 op je protocol
(behalve de verzorging dan)
Phoehee...hahaha. Moeten bij een 8 aan de Champagne???