Echt een bizarrre sneeuwstorm hier hoor, ben er echt een beetje klaar mee. Tis leuk als je niks hoeft te doen..maar met die paarden vind ik het maar niks. Ik heb straks voor het eerst een L1 proefje te rijden, onderling, kan ik ff kijken waar ik nog aan moet werken!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Nou ik heb het geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet doorheen. Al helemaal niet met de fiets die ik nu heb want die is van mijn moeder aangezien mijn fiets kapot is. Die fiets is veel hoger en ik kan niet 1,2,3 bij de grond. Dus elk bochtje dat ik nam ging ik op m'n snufferd..
De wedstrijd is afgelast vanwege het slechte weer! Dus ga zo maar ff naar stal om 'gewoon' te rijden!
loveseben
Geplaatst: 04-12-10 13:50
Zo zitten jullie lekker te roddelen over mij Maar klopt Cin, ik doe ook stallen uitmesten Maar daar hebben we het dan wel over als ik je op stal zie, als je het wilt natuurlijk
Ik heb ook een vreselijke hekel aan dit weer Had toevallig een dinsdag al aan Danitsja gevraagd of ze vandaag Eep wou doen, ivm andere bezigheden (ja ja, dat moet je ook wel eens bijhouden ) Kreeg net al telefoon dat Eep zich vreselijk aan misdragen is, omdat het sneeuwt in de binnenbak Van de week was dat ook en toen was hij super braaf Hij zorgt er dalijk gewoon voor dat Danits hem niet meer wil doen, de pisvlek
loveseben
Geplaatst: 04-12-10 13:54
Ineke2 schreef:
horseloverc schreef:
Ja weet ik ook wel dat ik kelly kan vragen maar doet die ook stallen Uitmesten... Want dat moet ook gebeuren natuurlijk.
Ja van Melissa had ik gehoord dat ze ook stallen uitmest.
Heeft Melissa nog meer vertelt over mij, want dan zal ik ze effe..........