winnitou schreef:iedereen morgen (is eigenlijk vandaag al)een fijne dag gewenst en Ate werkse!
dank je
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:@ Ate:
Ik had Ate vanmorgen in de molen gezet, maar je wist zeker niet dat Jaqueline hem gewoon kwam doen. Ik zag haar gelukkig lopen toen ik in de buitenbak aan het rijden was en ik vermoede al dat ze opzoek was naar Ate. Ze heeft hem uit de molen gehaald en verder verzorgd, hij stond er net iets van 20 minuten in.

, hoop dat ik dan nog wel zelf een beetje kan bepalen wanneer. Nou ja awachten maar.....

Shenavallie schreef:Goedemorgen!
Ben gisteren thuis gekomen uit Brabant, waar ik dit weekend bij mijn ouders in de caravan heb gelogeerd. Heerlijk hoor, ben alleen van voor naar achter compleet verbrand door de zon!!!! Ik weet nu ook niet hoe ik moet zitten van de prikkels, jeuk, trekkerigheid en branderig gevoel... Lekker stom misschien, maar ik heb nog wel een handdoek over m'n schouders en rug gelegd. Volgens mij brandde de zon er gewoon door heen!![]()
@ Nicole: zou je voor mij weer een fles zilverwater willen maken? Mijn fles is inmiddels leeg. Als je even zegt wanneer je weer op stal bent, zorg ik dat ik 7,50 mee heb!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Goedemorgen!
Ben gisteren thuis gekomen uit Brabant, waar ik dit weekend bij mijn ouders in de caravan heb gelogeerd. Heerlijk hoor, ben alleen van voor naar achter compleet verbrand door de zon!!!! Ik weet nu ook niet hoe ik moet zitten van de prikkels, jeuk, trekkerigheid en branderig gevoel... Lekker stom misschien, maar ik heb nog wel een handdoek over m'n schouders en rug gelegd. Volgens mij brandde de zon er gewoon door heen!![]()
@ Nicole: zou je voor mij weer een fles zilverwater willen maken? Mijn fles is inmiddels leeg. Als je even zegt wanneer je weer op stal bent, zorg ik dat ik 7,50 mee heb!
Is goed,ik zal het maken,geef je ff een seintje wanneer ik het heb.Moet ook even water weer bestellen.
Maisie leek wel een opgefokte Arabier, whoehahahaha!
Shenavallie schreef:Vanmorgen is het meisje van EJ weer langs geweest om te kijken of het zadel echt schuift. Blijkt de singel niet goed te zijn... gelukkig had ze een 110 cm in de auto liggen, die wèl voldeed. Uiteindelijk de buitenbak in op m'n rodeo-pony en het zadel bleef keurig liggen (ik kon niets zien, dat moest ik van EJ en Inge/Sproet aannemen, ha ha)! Wat een opluchting!
Wel grappig: dat meisje zei nog "Als er ooit nog iemand beweert dat Haflingers sloom zijn, dan stuur ik die wel even hier naar toe!".Maisie leek wel een opgefokte Arabier, whoehahahaha!
Wat een geluk, ben erg blij voor je!!! LIQUITA schreef:Zo...ik mag weer leker werken vandaag. Om half 2 vanmiddag ook een gesprek over m'n werktijden. Ben benieuwd, denk dat ik weer 8 uurs diensten moet gaan werken en nachtdiensten. Met die nachtdiensten ben ik minder blij, hoop dat ik dan nog wel zelf een beetje kan bepalen wanneer. Nou ja awachten maar.....
. Kom er niet onder uit omdat ik een contract heb voor alle diensten. Maar verder ben ik wel blij dat ik op "mijn" afdeling mag blijven werken
. xan schreef:Moet ook zo af en toe aan San en Mntj denken, heerlijk in kootwijk aan het rijden.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Zo...ik mag weer leker werken vandaag. Om half 2 vanmiddag ook een gesprek over m'n werktijden. Ben benieuwd, denk dat ik weer 8 uurs diensten moet gaan werken en nachtdiensten. Met die nachtdiensten ben ik minder blij, hoop dat ik dan nog wel zelf een beetje kan bepalen wanneer. Nou ja awachten maar.....
Nou...heb het gesprek gehad. Het ging precies zo als ik verwachtte. Ga weer naar 3 dagen van 8 uur i.p.v. 4 x 6 uur. Ook wel weer fijn, heb ik weer 1 dag extra vrij. En inderdaad ik krijg weer nachtdiensten. Kom er niet onder uit omdat ik een contract heb voor alle diensten. Maar verder ben ik wel blij dat ik op "mijn" afdeling mag blijven werken
.
Shenavallie schreef:Vanmorgen is het meisje van EJ weer langs geweest om te kijken of het zadel echt schuift. Blijkt de singel niet goed te zijn... gelukkig had ze een 110 cm in de auto liggen, die wèl voldeed. Uiteindelijk de buitenbak in op m'n rodeo-pony en het zadel bleef keurig liggen (ik kon niets zien, dat moest ik van EJ en Inge/Sproet aannemen, ha ha)! Wat een opluchting!
Wel grappig: dat meisje zei nog "Als er ooit nog iemand beweert dat Haflingers sloom zijn, dan stuur ik die wel even hier naar toe!".Maisie leek wel een opgefokte Arabier, whoehahahaha!