What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 06:51

winnitou schreef:
iedereen morgen (is eigenlijk vandaag al)een fijne dag gewenst en Ate werkse!

dank je :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 14:34

@ Ate:

Ik had Ate vanmorgen in de molen gezet, maar je wist zeker niet dat Jaqueline hem gewoon kwam doen. Ik zag haar gelukkig lopen toen ik in de buitenbak aan het rijden was en ik vermoede al dat ze opzoek was naar Ate. Ze heeft hem uit de molen gehaald en verder verzorgd, hij stond er net iets van 20 minuten in.

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 14:37

Ik ga nog even het zonnetje in, die is nu niet zo heel heet.

Doegie!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:53

LIQUITA schreef:
@ Ate:

Ik had Ate vanmorgen in de molen gezet, maar je wist zeker niet dat Jaqueline hem gewoon kwam doen. Ik zag haar gelukkig lopen toen ik in de buitenbak aan het rijden was en ik vermoede al dat ze opzoek was naar Ate. Ze heeft hem uit de molen gehaald en verder verzorgd, hij stond er net iets van 20 minuten in.

nee dat wist ik niet die feestdagen zijn soms zo verwarrend ach heeft hij lekker zijn benen gestrekt thankssss nog xx

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:55

een gekken huis was het op werk
wel lekker hoor
jammer dat zoveel mensen zo chaggie zijn

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 19:39

Hahahaha...ja, dat is zeker jammer. Vooral als je lekker vrij bent en het mooi weer is. Daar word ik niet Chaggie van hoor, hihihi.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:06

ATE schreef:
een gekken huis was het op werk
wel lekker hoor
jammer dat zoveel mensen zo chaggie zijn

Hadden we toch ff bij je langs moeten komen.
Wij waren heel vrolijk hoor vandaag :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:09

Vanmorgen nog lekker gereden, wel warm, maar dat is goed tegen de vetjes :D

's Middags ben ik nog even teruggegaan en heb No even onder de waterstraal gezet.
Heerlijk vond ie het.

@Tytje: ik was van plan Val 's middags nog even in de paddock te zetten, maar helaas
stonden die nog steeds vol. Er was er één leeg, maar die werd gemaakt door Collin, dus dat
had weinig zin. Val is wel heel lief en rustig met meelopen.
Zaterdag hebben Val en No samen in de paddock gestaan.
hahahaha het leken wel 2 merries. Wat een gegil zeg. Dat heb ik No nooit eerder horen doen. :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:10

Rustig weer hier. :z

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:11

winnitou schreef:
iedereen morgen (is eigenlijk vandaag al)een fijne dag gewenst en Ate werkse!

Tjemig Win, wat is dit voor tijd !!!!! 3.03 uur !!!!!
Ja jij bent echt uitgeslapen hoor :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:06

en san en mntj waar hebben jullie gereden ???????????

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:06

is hier wel heel erg stil hoor

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 05:30

Zo...ik mag weer leker werken vandaag. Om half 2 vanmiddag ook een gesprek over m'n werktijden. Ben benieuwd, denk dat ik weer 8 uurs diensten moet gaan werken en nachtdiensten. Met die nachtdiensten ben ik minder blij :n , hoop dat ik dan nog wel zelf een beetje kan bepalen wanneer. Nou ja awachten maar.....

Ik wens San, Mntj en de kids natuurlijk een hele fijne dag vandaag in Kootwijk. Denk dat het qua weer precies goed is om te rijden. Niet te heet en niet te koud. Doe ze de groeten daar!!!

De rest van de schatjes wens ik ook een hele fijne dag :evaw:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 06:51

Goedemorgen!

Ben gisteren thuis gekomen uit Brabant, waar ik dit weekend bij mijn ouders in de caravan heb gelogeerd. Heerlijk hoor, ben alleen van voor naar achter compleet verbrand door de zon!!!! Ik weet nu ook niet hoe ik moet zitten van de prikkels, jeuk, trekkerigheid en branderig gevoel... Lekker stom misschien, maar ik heb nog wel een handdoek over m'n schouders en rug gelegd. Volgens mij brandde de zon er gewoon door heen! 8-)

@ Nicole: zou je voor mij weer een fles zilverwater willen maken? Mijn fles is inmiddels leeg. Als je even zegt wanneer je weer op stal bent, zorg ik dat ik 7,50 mee heb! ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:29

Moet ook zo af en toe aan San en Mntj denken, heerlijk in kootwijk aan het rijden.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:49

xan schreef:
Moet ook zo af en toe aan San en Mntj denken, heerlijk in kootwijk aan het rijden.

en ze hebben nog prachtig weer ook :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:57

Shenavallie schreef:
Goedemorgen!

Ben gisteren thuis gekomen uit Brabant, waar ik dit weekend bij mijn ouders in de caravan heb gelogeerd. Heerlijk hoor, ben alleen van voor naar achter compleet verbrand door de zon!!!! Ik weet nu ook niet hoe ik moet zitten van de prikkels, jeuk, trekkerigheid en branderig gevoel... Lekker stom misschien, maar ik heb nog wel een handdoek over m'n schouders en rug gelegd. Volgens mij brandde de zon er gewoon door heen! 8-)

@ Nicole: zou je voor mij weer een fles zilverwater willen maken? Mijn fles is inmiddels leeg. Als je even zegt wanneer je weer op stal bent, zorg ik dat ik 7,50 mee heb! ;)

Is goed,ik zal het maken,geef je ff een seintje wanneer ik het heb.Moet ook even water weer bestellen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:40

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
Goedemorgen!

Is goed,ik zal het maken,geef je ff een seintje wanneer ik het heb.Moet ook even water weer bestellen.

Prima, super!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:44

Vanmorgen is het meisje van EJ weer langs geweest om te kijken of het zadel echt schuift. Blijkt de singel niet goed te zijn... gelukkig had ze een 110 cm in de auto liggen, die wèl voldeed. Uiteindelijk de buitenbak in op m'n rodeo-pony en het zadel bleef keurig liggen (ik kon niets zien, dat moest ik van EJ en Inge/Sproet aannemen, ha ha)! Wat een opluchting!
Wel grappig: dat meisje zei nog "Als er ooit nog iemand beweert dat Haflingers sloom zijn, dan stuur ik die wel even hier naar toe!". :+ Maisie leek wel een opgefokte Arabier, whoehahahaha! _O-

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:49

Gelukkig heb je dan nu eindelijk een passend zadel.

Dan kun je nu aan je dressuurcarriëre gaan beginnen :D

En wat een supercompliment over jouw lekker vlotte haflinger.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 16:40

Shenavallie schreef:
Vanmorgen is het meisje van EJ weer langs geweest om te kijken of het zadel echt schuift. Blijkt de singel niet goed te zijn... gelukkig had ze een 110 cm in de auto liggen, die wèl voldeed. Uiteindelijk de buitenbak in op m'n rodeo-pony en het zadel bleef keurig liggen (ik kon niets zien, dat moest ik van EJ en Inge/Sproet aannemen, ha ha)! Wat een opluchting!
Wel grappig: dat meisje zei nog "Als er ooit nog iemand beweert dat Haflingers sloom zijn, dan stuur ik die wel even hier naar toe!". :+ Maisie leek wel een opgefokte Arabier, whoehahahaha! _O-

YEAH *\o/* Wat een geluk, ben erg blij voor je!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 16:44

LIQUITA schreef:
Zo...ik mag weer leker werken vandaag. Om half 2 vanmiddag ook een gesprek over m'n werktijden. Ben benieuwd, denk dat ik weer 8 uurs diensten moet gaan werken en nachtdiensten. Met die nachtdiensten ben ik minder blij :n , hoop dat ik dan nog wel zelf een beetje kan bepalen wanneer. Nou ja awachten maar.....

Nou...heb het gesprek gehad. Het ging precies zo als ik verwachtte. Ga weer naar 3 dagen van 8 uur i.p.v. 4 x 6 uur. Ook wel weer fijn, heb ik weer 1 dag extra vrij. En inderdaad ik krijg weer nachtdiensten ;( . Kom er niet onder uit omdat ik een contract heb voor alle diensten. Maar verder ben ik wel blij dat ik op "mijn" afdeling mag blijven werken :j .

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:31

xan schreef:

het was ook echt helemaal heerlijk! we hebben ook erg gelachen. mntj moest haast van haar paard af zo dubbel lach ze. het verhaal; willie en blitz liepen voorop, want mijn mavje en mntj zijn niet zo stoer. dat ging op zich prima, maar mav reageerde erg op blitz. niet vervelend hoor, maar als blitz door de snelheid die we in draf maakten in galop sprong deed mav dat ook gewoon. was natuurlijk niet de bedoeling, want mav kon het makkelijk in draf af. ik zat dus grotendeels van de rit in een heel rustig handgalopje, terwijl ik een drafje wilde. was waarschijnlijk een erg grappig gezicht, want mntj had het niet meer. hahahaha. ze waren verder allevier super braaf. ik moest zoals gewoonlijk onderweg weer ff plassen. mocht van roan wel, maar eerst moesten we nog een stukje in galop. gelukkig liet de leider (roan) me uiteindelijk ff afstappen. mntj had ook wel het plas gevoel, maar heeft het maar opgehouden. ze was bang niet meer op mntj te komen. haar benen waren wat wiebelig door de lange rit hahahahaha.
we hebben een rit van bijna twee en half uur gemaakt. echt zalig!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:32

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Nou...heb het gesprek gehad. Het ging precies zo als ik verwachtte. Ga weer naar 3 dagen van 8 uur i.p.v. 4 x 6 uur. Ook wel weer fijn, heb ik weer 1 dag extra vrij. En inderdaad ik krijg weer nachtdiensten ;( . Kom er niet onder uit omdat ik een contract heb voor alle diensten. Maar verder ben ik wel blij dat ik op "mijn" afdeling mag blijven werken :j .

gelukkig liquita!!!! en welke dagen worden het???? hoop dinsdag woensdag donderdag! dan hebben we gelijk vrij!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:05

Shenavallie schreef:

gelukkig shena!!!!! je zal wel opgelucht zijn!!!!! dat scheelt weer een hoop gedoe! en nu eindelijk lekker rijden!!!! succes!!!!