Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MiltonB schreef:het is tegen de twee meest voorkomende en het AVL denkt dat het zou kunnen dat hierdoor andere vormen de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen vandaar die terughoudendheid.
ik vind de keus erg moeilijk Suus moet volgende week
ATE schreef:MiltonB schreef:het is tegen de twee meest voorkomende en het AVL denkt dat het zou kunnen dat hierdoor andere vormen de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen vandaar die terughoudendheid.
ik vind de keus erg moeilijk Suus moet volgende week
ja snap nu wel dat de keus dan moeilijk is
maar toch als mijn meiden de oproep krijgen laat ik het wel doen
MiltonB schreef:was vandaag op radar zei Remco met artsen van het antonie van leeuwen ziekenhuis, arts was erg terughoudend
xan schreef:LIQUITA schreef:Xan, had je mijn antwoord nog gelezen op jou vraag over het voorlezen? Als je het aan durft met mij, lees ik je voor. Of heb je al iemand anders gevonden? Zat me vannacht te bedenken dat ik me niet zo moet aanstellen.
SUPER van je.
Echt je kunt het![]()
Zou fijn zijn als je dat wilt. Heb nog niemand voor zaterdag gevonden (Anke wist nog niet of ze kon)
xan schreef:winnitou schreef:geen sexueel contact maakt de kans op baarmoederhalskanker nog veel kleiner......
ha ha ga jij dat even tegen je zoon zeggen(als ie wat ouder is)