Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:jaaaa het is zoo frusterend om te zien dat anderen mensen verder komen omdat hun een paard hebben. en wij nog steeds 'baby' sprongen maken.

Maaikeee schreef:Das idd wel erg vervelend, dat je je door de hele situatie zó niet lekker in je vel voelt..
Maar idd daar heeft sabrina wel gelijk in, het zijn helaas niet échte springpaarden die we hebben staan..
Heb je ook het gevoel dat er van buitenaf een bepaalde druk op je wordt gelegd, aangezien je broer zo hoog springt?
Of is het vooral dat jijzélf die druk heel erg voelt?

!
Maar ik snap wel echt wat je bedoeld hoor

Emmaa_ schreef:I LIKE MY NEW PHONE
Moet alleen wel zelf een nieuwe fiets kopen
Weet al hoe ik het ga doen.
Koop bij die fietsenboer in de gouwen een oude tweedehands rammelkast, spuit hem over in felle lelijke kleuren, en dan maar hopen dat iedereen er met z'n fikken af blijft
Maaikeee schreef:Das idd érg lastig dat kan ik me goed voorstellen mel
maar wie weet krijg je ooit de kans om verder te komen! You never know!
En tot dan zul je het idd met die ene keer in de week doen, en met de mogelijkheden die je hier hebt proberen
zo ver mogelijk te komen.. En niet té veel van jezelf willen eisen, je kunt het paard waarmee je 1.20 hebt gepsprongen bij je broer
natuurlijk niet vergelijken met worlinoMaar ik snap wel echt wat je bedoeld hoor

gheheAstor schreef:Maar onthou wel dat de manegepaarden dat gewoon niet aan kunnen om een parcours van 1:20 te springen.
En dat ze daar gewoon niet voor zijn aangelegt, en je broers paarden wel!
En over dat ej zegt dat je niet eens een parocurs van 70/80 cm kan springen, je kan het wel mel.
Alleen de manegepaarden zijn daar gewoon niet echt geschikt voor.
Ze kunnen het natuurlijk wel maar je broer paarden hebben van nature al die wil etc om te springen
Het zijn wel manegepaarden en dat moet je goed onthouden!!

! Maaikeee schreef:Daar hebben we een winnaarrr !
Jolien was ook al bezig tactieken te verzinnen om mij en astor te 'stoppen'ghehe
ze vond het wel een goed idee dat ik een eigen paard zou krijgen, en dan met de eigen paardne mee zou doen
Vond ik ook wel goed idee! haha
! En kunenn wij ook meedenken!
Maaikeee schreef:Al met al mel, je moet niet vergeten dat je wél goed kan springen, en er gewoon aan blijvn denken
dat die paarden niet te vergelijken zijn! Vandaag ging niet zo goed, volgende keer gaat het weer beter
En geniet van de tijd die je bij de broer hebt, en ook als je daar mag springen!
ik heb ook ffies een dippie gehad met Astor vorige wedstrijd en toen stopte ik er even mee.
Maaikeee schreef:Misschien zet frans me volgende keer wel op een heel ander paard
enk denk*
Maaikeee schreef:Inderdaad mel, is geen gezeur!
Je kan het beter maar gewoon uitleggen, dan weten wij ook wat er in je speelt! En kunenn wij ook meedenken!

rot ellebogen Maaikeee schreef:Of hij deelt me in op 1.10, dan is het zéker dat ik niet foutloos ben ! Haha

Melanie_B schreef:Maaikeee schreef:Inderdaad mel, is geen gezeur!
Je kan het beter maar gewoon uitleggen, dan weten wij ook wat er in je speelt! En kunenn wij ook meedenken!
Er speelt nog zoveel meer, maar dat doet er niet toe.
Dit ook, en is voor jullie misschien wel fijn om te weten...
http://img136.imageshack.us/my.php?imag ... noobp4.jpg
Enige foto waar Worlino ook een beetje normaal op staat...rot ellebogen

Maaikeee schreef:Achjaa we zien het wel!
Kerstspringen is pas eerstvolgende wedstrijd ofniet?
Ik ga eten, fijne avond!
Maaikeee schreef:Misschien zet frans me volgende keer wel op een heel ander paard
!