Ja, het ligt aan mijn account ofzo denk ik want het is op alle pc's zo Suus reden jullie eigenlijk alleen of met de groep mee?
Britt_Sisi schreef:hier ben ik ze reden alleeen want wij waren te cool voor hunOja, was ik ff vergeten.
weetje wat mij echt eng lijkt, in me eentje in el rancho slapen!nienke heeft daar van zaterdag op zondag in der eentje geslapenen robin doet dat altijd ofzo facking eng!!
MRIIIS schreef:Hoezo?! En hoezo doet Robin dat 'altijd'? als idie daar is mag die niet bij t ponykamp slapen of zoiets en nienke moest wachten tot het western kamp, wat pas zondag begonje zou der maar in je eentje moeten slapen hee, dat is vet groot!!
Nee er is toch geen plaats meer voor Robin daar Ik heb in mn eentje op de zolder geslapen En El Rancho is super chill!
ik dahct dattie altijd op ponykamp nog gewoon ging, lijkt me facking eng om daar in je eentje te slapenhooor je allemaal geluiden enzo
marissa gaat toch in week 8 trouwens? en als het kon enzo gingens suus en joen en ik paarden huren dan suus dat blauwe shirtje, waar heb je die vandaan die vidn k echt leuk!
Britt_Sisi schreef:marissa gaat toch in week 8 trouwens? en als het kon enzo gingens suus en joen en ik paarden huren dan suus dat blauwe shirtje, waar heb je die vandaan die vidn k echt leuk!die heb ik vorig jaar in Groningen ergens gekocht