Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Hoi Linde,
Ik zag dat jullie weer aan het rijden zijn met Nicole.
Alles goed nu ????????

Nicole1995 schreef:Yes Yes Yes.Zie je het PEET gelukt.!!!!!!!!!

xan schreef:Nicole1995 schreef:Yes Yes Yes.Zie je het PEET gelukt.!!!!!!!!!
Helemaal zelf uitgedokterd ??? Knap van je hoor.

Nicole1995 schreef:Yeah...eitje toch?Yes Yes Yes.Zie je het PEET gelukt.!!!!!!!!!
xan schreef:We moeten het toch wel even over de tijd hebben, want niet iedereen kan zo laat. Lijkt me toch wel dat we daar met z'n alle uit kunnen komen.Beste smurfen,
Ik heb Grardus gesproken. Hem maakt het niet uit hoe laat we het maken, hoe later hoe beter, want we mogen oefenen maar dan moeten wij voeren![]()
![]()
Dan hoeft hij zijn huis niet meer uit.
Dus oefenen op zondag is wat dat betreft geen probleem.
Wat wel een probleem (kan gaan) worden zijn de manege paarden. Die moeten namelijk al veel lopen en ze zijn er niet zo happig op als die ook veel moeten oefenen op zondag (ik heb ook de zondagochtend genoemd)
Dat moet ik morgen met Chantal overleggen.
Kan iemand mij vertellen welke paarden er van de manege meerijden. ?????
Dus wellicht moeten we proberen zoveel mogelijk prive paarden mee te laten doen. (Dit met het oog op Sandra en Sandra)
xan schreef:Bofkont.
Ha ha ha ik zie helemaal voor me hoe "gehandicapt" Edith dan kan doen. Ze zullen gedacht hebben dat jij de begeleider was.
Hebben jullie ook nog gedraafd en gegaloppeerd ???
Dat mogen de kinderen namelijk niet, die mogen alleen stappen en zelfs Joline begint dat saai te vinden.

LIQUITA schreef:We moeten het toch wel even over de tijd hebben, want niet iedereen kan zo laat. Lijkt me toch wel dat we daar met z'n alle uit kunnen komen.
Enneh...hebben we nou 9 mensen die mee doen? Het is wel handig om een invaller te hebben, maar dan moeten we toch even bespreken wie dat gaat worden. Ik kan er dus van uit gaan dat we a.s. zondag nog niet gaan oefenen?
hoefde hij niet meer te voeren.Nicole1995 schreef:
Moeder van Nicole 1 dag oud.
Nicole1995 schreef:Echt Scahttig! Heb je geen foto's van Nicole als veulen?
Moeder van Nicole 1 dag oud.
xan schreef:Lijkt me een heel goed planLIQUITA schreef:We moeten het toch wel even over de tijd hebben, want niet iedereen kan zo laat. Lijkt me toch wel dat we daar met z'n alle uit kunnen komen.
Enneh...hebben we nou 9 mensen die mee doen? Het is wel handig om een invaller te hebben, maar dan moeten we toch even bespreken wie dat gaat worden. Ik kan er dus van uit gaan dat we a.s. zondag nog niet gaan oefenen?
Ik bedoelde niet dat we zo laat moeten oefenen hoor
Maar Grardus vond dat wel makkelijkhoefde hij niet meer te voeren.
(dus het argument van Diana gaat niet echt op)
Mij lijkt het handig als we misschien wat meer gespreid over andere dagen gaan oefenen, zodat het ook voor iedereen een
keer echt goed uitkomt, en dat niet altijd dezelfde moeilijk moeten doen met oppas enzo.
Wellicht kunnen we wel een keer (op zondag overdag ofzo) de proef met elkaar doorspreken, dan weten we allemaal wat de bedoeling is. Lijkt jullie dat wat ??
Ate, ik heb nog een uitgeprinte versie hier liggen. Die neem ik voor je mee. Als het goed is heb ik er ook nog één voor Bianca.
.