Ik rijdt ook altijd auto! Bij die van me vader toen!
Das een automaat, das geniaaaaal!

Alleen maar gassen & sturen!
Dan haal je zo de 120! Echt cool!

Helaas is me vriendje nu weg!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Wel lekker gereden. Voordeel aan Inca; changeren doet ze automatisch, dus dat is niet zo moeilijk. Alleen nogal hinderlijk dat ze dat de hele tijd expres gaat doen. Daar wordt je echt gek van. Uiteindelijk liep ze in stap en draf wel naar beneden, maar nog niet waar ik haar wou hebben
. Wel lekker gereden.
een jaaar geworden!
Dus sabin en ik ging zingen voor Carlos!

. In de eerste instantie gingen we door het weiland, want je kan niet normaal over het pad lopen, maar toen moesten we recht tegen de wind en de regen in lopen, dus daar was Wil niet zo blij mee. Ben ik eindelijk bij het laatste poortje aangekomen, is hij een beetje rustiger geworden, staat hij ineens op zijn achterbenen !
.
Emmaa_ schreef:Nou, gisteren dus op Inca gereden. Menn, iedereen denkt dat ze zo makkelijk te rijden is, maar ze is best sterk hoor!. Wel lekker gereden. Voordeel aan Inca; changeren doet ze automatisch, dus dat is niet zo moeilijk. Alleen nogal hinderlijk dat ze dat de hele tijd expres gaat doen. Daar wordt je echt gek van. Uiteindelijk liep ze in stap en draf wel naar beneden, maar nog niet waar ik haar wou hebben
. Wel lekker gereden.
Pebbs schreef:jaaaaaa mell ! je moet het snel afmaken hoorr !
want ik ben zoo benieuwd hoe het afloopptt !![]()
Pebbs schreef:[naam] waarom ging je niet gewoon op twingoo ?
Pebbs schreef:emma waarom ging je niet gewoon op twingoo ?
DenK4ever schreef:Mel, mag ik je verhaal ook lezen??

Pebbs schreef:ooh wat leeuukk !
wel foto's maken dan hé lisett !
van de veulentjess en van troy en tinus !