Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:@SMUIDRA, ben je nog naar het Scheveningse strand geweest vorige week Maandag?
xan schreef:Tjeetje wat een gedoe allemaal.
Liquita ik hoop dat alles toch nog meevalt en dat je op kamp er toch maar weer opstapt. (Zelf heb ik gister pas weer voor het eerst buiten gereden na mijn valpartij)
Ik wilde je meteen gaan bellen, maar las nog maar even verder. Maar goed ook want ik zie dat je ff je bed in gaat. Hebben de paarden er niets van overgehouden ?
Houdt ons op de hoogte hoor. En sterkte met de spierpijn en evt blauwe plekken (VSM heeft daar goed spul voor)
Goh Meelen en wij maar denken dat ze gezellig uit eten waren !
.xan schreef:Ik heb vanmorgen de sokken van Xandra afgeknipt![]()
Nu kun je goed zien waar de mok zit, heb ik ook meteen goed ingesmeerd.
Nu maar hopen dat het minder wordt.
Ga nu ook met strijklappen voor achter rijden, zodat die plek kan helen.
Heb alleen roze lappen![]()
Op kamp maar ff naar de paardenwinkel, behoorlijke zwarte kopen !

smuidra schreef:meelen schreef:@SMUIDRA, ben je nog naar het Scheveningse strand geweest vorige week Maandag?
JAAAAAAA!!!!!!!. We hebben ze nog net zien afmarcheren. We hebben twee uur in de file gestaan. Ik had een mailtje gekregen van prinsjesdag.nl dat het om 10 uur begon. Op het strand heb ik het aan een van de ruiters gedvraagd. Ze waren al om 9 uur. begonnen.
We hebben alleen het laatste stukje gezien. Was best indrukwekkend zo ongeveer honderd paarden op het strand.
Monique en ik hadden de honden mee. Die vonden het heerllijk op het strand. Waren we toch niet helemaal voor niets.![]()
![]()
![]()

LIQUITA schreef:ATE natuurlijk mag jij mee stappen, graag zelfs.
Maar even serieus...misschien kan ik op kamp echt alleen maar stappen. Ik ben net namelijk even bij de huisarts geweest omdat ik me toch niet zo lekker voel. Ik ben duizelig, wat misselijk en heb hoofdpijn.
Ik heb een lichte hersenschudding en moet deze week rust houden. Ik vertelde over kamp....hij keek eerst een beetje twijfelend. Maar gelukkig zei hij dat ik als ik denk dat het gaat, ik gewoon te paard mag. Als ik maar geen gekke dingen ging doen. Ik heb gelijk ook maar even naar mijn schouder laten kijken, en die is gekneusd.
Ik heb net mijn cap even bekeken, en die is echt behoorlijk gescheurd.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Je mag met ons mee hoor, in het stap groepjeHet is voor mij ook al weer 5 1/2 jaar geleden (02-02-02 en in verwachting) dat ik naast mijn paard stond terwijl ik erop hoorde te zitten, dus heb het gevoel dat het voor mij ook weer eens tijd wordt (liever niet).
Ga dus snel in bed om te zorgen dat ik een beetje uitgerust op kamp ga..
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Net van Eus te horen gekregen...de kosten voor de vrachtauto zijn nu 50 euro per paard, ongeacht hoeveel paarden er in gaan. Diana legt de rest er zelf bijOh ja er is weer een paard minder voor de vrachtauto, hoorde ik vanmiddag..
LIQUITA schreef:ATE natuurlijk mag jij mee stappen, graag zelfs.
Maar even serieus...misschien kan ik op kamp echt alleen maar stappen. Ik ben net namelijk even bij de huisarts geweest omdat ik me toch niet zo lekker voel. Ik ben duizelig, wat misselijk en heb hoofdpijn.
Ik heb een lichte hersenschudding en moet deze week rust houden. Ik vertelde over kamp....hij keek eerst een beetje twijfelend. Maar gelukkig zei hij dat ik als ik denk dat het gaat, ik gewoon te paard mag. Als ik maar geen gekke dingen ging doen. Ik heb gelijk ook maar even naar mijn schouder laten kijken, en die is gekneusd.
Ik heb net mijn cap even bekeken, en die is echt behoorlijk gescheurd.
THANKS!!! We hebben het niet over het spelen op PC gehad....maar ik ga nu weer mijn bedje in hoor.
xan schreef:Ik zal vanavond mijn roze mutse trui erbij aan doen.
Is het toch nog een combi !
winnitou schreef:xan schreef:Ik zal vanavond mijn roze mutse trui erbij aan doen.
Ik neem mijn mutsen outfit ook mee.
samen in het roze 

LIQUITA schreef:meelen schreef:Wat erg liquita, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Wees maar blij dat je dit keer wel een cap op had.
Maar die heb je volgens ons altijd wel op met buiten rijden...
Hier sanne even: Zet jij de uitslagen van de wedstrijden nog op de veldt site??
Buiten heb ik idd altijd een cap op....en daar was ik ook heel blij mee
Ik zet de uitslagen van de wedstrijd op de site, maar ik heb ze nog niet ontvangen. Hoezo? Heeft Sanne prijs gehaald
xan schreef:Ik zal vanavond mijn roze mutse trui erbij aan doen.
winnitou schreef:Ik neem mijn mutsen outfit ook mee.
ATE schreef:leuk toch![]()
samen in het roze
meelen schreef:@Winnitou, hoe was het bij de internist?

winnitou schreef:Welterusten Meelen, Slaap lekker voor straks. Zit je weer als een verslaafde achter die p.c. je record te verbeteren.

lekker en tot Bokt
maar weer.
zal dat voor het kamp zijn