Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

natuur5D

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:31

goh LIQUITA wat een geluk dat je een cap op had, anders was het slechter afgelopen. ik krijg een beetje pijn in mijn buik als ik je verhaal lees. daar ben ik altijd zo bang voor dat de paarden er ongecontroleerd vandoor gaan. hoop dat je je weer goed voelt op kamp.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:26

meelen schreef:
@SMUIDRA, ben je nog naar het Scheveningse strand geweest vorige week Maandag?

JAAAAAAA!!!!!!!. We hebben ze nog net zien afmarcheren. We hebben twee uur in de file gestaan. Ik had een mailtje gekregen van prinsjesdag.nl dat het om 10 uur begon. Op het strand heb ik het aan een van de ruiters gedvraagd. Ze waren al om 9 uur. begonnen.
We hebben alleen het laatste stukje gezien. Was best indrukwekkend zo ongeveer honderd paarden op het strand.
Monique en ik hadden de honden mee. Die vonden het heerllijk op het strand. Waren we toch niet helemaal voor niets. Pling Pling Pling Pling

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 15:32

xan schreef:
Tjeetje wat een gedoe allemaal.
Liquita ik hoop dat alles toch nog meevalt en dat je op kamp er toch maar weer opstapt. (Zelf heb ik gister pas weer voor het eerst buiten gereden na mijn valpartij)
Ik wilde je meteen gaan bellen, maar las nog maar even verder. Maar goed ook want ik zie dat je ff je bed in gaat. Hebben de paarden er niets van overgehouden ?
Houdt ons op de hoogte hoor. En sterkte met de spierpijn en evt blauwe plekken (VSM heeft daar goed spul voor)

Goh Meelen en wij maar denken dat ze gezellig uit eten waren !

Ik ben weer wakker...al heeft het wakker worden me wel wat moeite gekost. Ik verwacht zelf wel dat ik met kamp weer kan rijden hoor, en anders hebben we altijd nog brufen en paracetamol Knipoog .

PS. We zijn even goed gezellig uit eten geweest...gisteren waren de klachten nog niet zo aanwezig.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:59

xan schreef:
Ik heb vanmorgen de sokken van Xandra afgeknipt Verdrietig
Nu kun je goed zien waar de mok zit, heb ik ook meteen goed ingesmeerd.
Nu maar hopen dat het minder wordt.
Ga nu ook met strijklappen voor achter rijden, zodat die plek kan helen.
Heb alleen roze lappen Haha! Haha! Op kamp maar ff naar de paardenwinkel, behoorlijke zwarte kopen !

roze staat mooi hoor Knipoog

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:11

Ik zal vanavond mijn roze mutse trui erbij aan doen.
Is het toch nog een combi ! Haha!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:25

smuidra schreef:
meelen schreef:
@SMUIDRA, ben je nog naar het Scheveningse strand geweest vorige week Maandag?

JAAAAAAA!!!!!!!. We hebben ze nog net zien afmarcheren. We hebben twee uur in de file gestaan. Ik had een mailtje gekregen van prinsjesdag.nl dat het om 10 uur begon. Op het strand heb ik het aan een van de ruiters gedvraagd. Ze waren al om 9 uur. begonnen.
We hebben alleen het laatste stukje gezien. Was best indrukwekkend zo ongeveer honderd paarden op het strand.
Monique en ik hadden de honden mee. Die vonden het heerllijk op het strand. Waren we toch niet helemaal voor niets. Pling Pling Pling Pling

Wat jammer dat je nu eigenlijk een uur te laat was. Waren ze gewoon eerder begonnen, of was er foutieve info verstuurd? Ja, zal best indrukwekkend geweest zijn, 100 van die donkere paarden. En waren de honden niet bang van de knallen, of had je die ook gemist?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:29

atentie atentie

Er is een mailtje in omloop waarin staat dat je 243,= euro kunt verdienen omdat Bill Gates zijn fortuin aan het verdelen zou zijn. Trap hier niet in, het is gewoon een mailtje om zoveel mogelijk adressen te verzamelen zodat ze weer fijne reclamemailtjes kunnen versturen.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:36

Ze hebben gewoon foutieve info gestuurd. We zijn om negen uur van huis gegaan en waren daar om 11 uur. De knallen waren al geweest maar ze reden wel met Jeeps e.d loeihard over het strand. Die paarden waren niet allemaal stressbestendig maar onze honden wel hoor.
Had je nou nog vakantie??? of zit het er al op Meelen?????

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:57

Ik ga morgen weer fijn beginnen. (kunnen er weer wat kilo'tjes afgelopen worden)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:20

LIQUITA schreef:
ATE natuurlijk mag jij mee stappen, graag zelfs Ja .

Maar even serieus...misschien kan ik op kamp echt alleen maar stappen. Ik ben net namelijk even bij de huisarts geweest omdat ik me toch niet zo lekker voel. Ik ben duizelig, wat misselijk en heb hoofdpijn.
Ik heb een lichte hersenschudding en moet deze week rust houden. Ik vertelde over kamp....hij keek eerst een beetje twijfelend. Maar gelukkig zei hij dat ik als ik denk dat het gaat, ik gewoon te paard mag. Als ik maar geen gekke dingen ging doen Haha! . Ik heb gelijk ook maar even naar mijn schouder laten kijken, en die is gekneusd.

Ik heb net mijn cap even bekeken, en die is echt behoorlijk gescheurd Bloos! .

Ik ben blij dat je toch even hebt laten kijken. Ik dacht al aan een hersenschudding, en die wordt altijd ondergewaardeerd maar kan voor verassingen zorgen. Hou lekker rust, dan ben je het snelst echt opgeknapt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:11

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Het is voor mij ook al weer 5 1/2 jaar geleden (02-02-02 en in verwachting) dat ik naast mijn paard stond terwijl ik erop hoorde te zitten, dus heb het gevoel dat het voor mij ook weer eens tijd wordt (liever niet).
Ga dus snel in bed om te zorgen dat ik een beetje uitgerust op kamp ga.
Je mag met ons mee hoor, in het stap groepje ROFL .

Volgens mij gebeurt er dan alleen maar eerder wat. Heeft Nap veel meer tijd om te bedenken wat hij eigenlijk misschien wel eng zou kunnen vinden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:15

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Oh ja er is weer een paard minder voor de vrachtauto, hoorde ik vanmiddag.
Net van Eus te horen gekregen...de kosten voor de vrachtauto zijn nu 50 euro per paard, ongeacht hoeveel paarden er in gaan. Diana legt de rest er zelf bij OK dan! .

Dat vind ik een hele sympatieke actie van haar (en Jeroen) waar ik wel blij mee ben. Vond het allemaal een beetje wrang worden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:18

LIQUITA schreef:
ATE natuurlijk mag jij mee stappen, graag zelfs Ja .

Maar even serieus...misschien kan ik op kamp echt alleen maar stappen. Ik ben net namelijk even bij de huisarts geweest omdat ik me toch niet zo lekker voel. Ik ben duizelig, wat misselijk en heb hoofdpijn.
Ik heb een lichte hersenschudding en moet deze week rust houden. Ik vertelde over kamp....hij keek eerst een beetje twijfelend. Maar gelukkig zei hij dat ik als ik denk dat het gaat, ik gewoon te paard mag. Als ik maar geen gekke dingen ging doen Haha! . Ik heb gelijk ook maar even naar mijn schouder laten kijken, en die is gekneusd.

Ik heb net mijn cap even bekeken, en die is echt behoorlijk gescheurd Bloos! .

THANKS!!! We hebben het niet over het spelen op PC gehad....maar ik ga nu weer mijn bedje in hoor.

Anders krijg je ook vierkante oogjes. Liquita heel veel sterkte en hou je even heel rustig de komende dagen. en dan bedoel ik ook echt rustig....Beterschap en ik duim voor je dat je je donderdag morgen al weer een stuk beter voelt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:20

xan schreef:

Ik neem mijn mutsen outfit ook mee.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:43

winnitou schreef:
xan schreef:

leuk toch Haha! Knipoog samen in het roze

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 20:46

Bedankt allemaal!!! Ik doe echt rustig aan hoor, ik wil maar al te graag donderdag weer rijden.

Ik ben dus weer weg....Doei, doei!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:18

@Winnitou, hoe was het bij de internist?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:23

LIQUITA schreef:
meelen schreef:
Wat erg liquita, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Wees maar blij dat je dit keer wel een cap op had.
Maar die heb je volgens ons altijd wel op met buiten rijden...

Hier sanne even: Zet jij de uitslagen van de wedstrijden nog op de veldt site??

Buiten heb ik idd altijd een cap op....en daar was ik ook heel blij mee Ja

Ik zet de uitslagen van de wedstrijd op de site, maar ik heb ze nog niet ontvangen. Hoezo? Heeft Sanne prijs gehaald Haha!

Dat was Sanne die de vraag stelde. Ze mist een aantal uitslagen, o.a. ook van de springwedstrijd.
En NEEN ze was niet in de prijzen gevallen afgelopen Zaterdag. (171 pnt) Maar Tornado moet ook nog veel leren. Toch was Sanne al supertrots op hem, hij kan al meer als toen we hem kochten.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:23

xan schreef:
winnitou schreef:
ATE schreef:
leuk toch Haha! Knipoog samen in het roze

Misschien kun jij die van Duikertje lenen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:40

meelen schreef:
@Winnitou, hoe was het bij de internist?

Er is vanmiddag een punctie gedaan.
Had bijna vergeten dat ik heen moest. Wou al met mijn moeder op pad voor een nieuwe koelkast en vaatwasser. (mijn ouders kwamen terug van vakantie (ruim 5 maanden met 3 tussenpozen van een paar dagen) en de koelkast had het begeven (en 2 maanden geleden ook de vaatwasser)). Zit me moeder me toch raar aan te kijken, ik nog denken dat ik wat geks gezegd heb, zegt ze: jij moet toch zo naar het ziekenhuis.

Nou de punctie was niet pijnlijk maar kon nou ook niet zeggen dat het een fijne belevenis was. Sinds de punctie voel ik nu echt wat in mijn hals zitten, het is voor mij nu echt aanwezig. Ik kon het dan wel zien zitten in de spiegel, en voelen met mijn vingers maar ik had niet het "gevoel"dat er iets zat. En nu voel ik het (letterlijk en figuurlijk) wel zitten.
3 oktober krijg ik de uitslag en naar aanleiding daarvan wordt er verder gekeken. De patholooganatoom kan zijn werk doen en ik kan lekker op kamp.
rowan breng ik woensdag naar mijn ouders zodat ik even mijn handen vrij heb om de laatste dingen te doen. Wat een luxe.

Heb vanmiddag nog een nieuwe koelkast en vaatwasser met mijn moeder gekocht. Zij al tegen mijn vader dat ik het heerlijk vind om geld van een ander uittegeven.

Kom ik thuis vraagt Floris of ik niet een paar miljoen ergens over heb. Had in een makelaars blaadje een leuke optrek gevonden, (o.a. met 5 stallen en heel veel hectare grond). Hij haalde alleen Bennebroek en Bennekom door elkaar. Nou moet ik zeggen dat ik geen bezwaar heb om in Bennekom te wonen, aan de rand van de bossen, de Ginkelse hei, en alle gebieden waarin datoverloopt. Heb daar verschillende keren gereden (ook op mijn stallen Ros) te paard, het is daar echt schitterend en vooral afwissselend. Een probleem: de miljoenen heb ik niet (of nog niet).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:41

Welterusten Meelen, Slaap lekker voor straks. Zit je weer als een verslaafde achter die p.c. je record te verbeteren.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:49

winnitou schreef:
Welterusten Meelen, Slaap lekker voor straks. Zit je weer als een verslaafde achter die p.c. je record te verbeteren.

Nee ik zit niet te spelen.
Maar over die miljoenen........goed je best doen bij 1 tegen 100 dan maar hé?!
Vervelend dat je nu die plek blijft voelen, maar dat zal toch wel weer wegtrekken met een paar dagen?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:53

Maar jij ook welterusten hoor. Slapen lekker en tot Bokt Koe maar weer.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 01:12

zie dat jullie het ook laat maken nou doe ik ff mee kan dus echt niet slapen ben te druk in mijn hoofd Bloos zal dat voor het kamp zijn Ach gut

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 02:11

nou ik uitgebald ga nu toch maar proberen te slapen