Niets ech wel Jet !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NuggT schreef:Whoeeei
Haaj allemaal.
Jaa idd ritje gemaakt op Vesra, stukje het park in.
Op de heenweg was ze lieeeef.![]()
Op de terugweg was ze hyper maarja, daar waarschuwde Xeen al voor.
Longeren ging ook wel goed, beetje eigenwijs maar ach.
Vond het leuk om Vesje te doen.
In de vakanties weer misschien.
Hee Vera, leuk dat ik je zag op stal.
Is ook de eerste x whaha.
Ben idd benieuwd naar de foto's.
Byee
Daag Vera
Flurk schreef:NuggT schreef:Whoeeei
Haaj allemaal.
Jaa idd ritje gemaakt op Vesra, stukje het park in.
Op de heenweg was ze lieeeef.![]()
Op de terugweg was ze hyper maarja, daar waarschuwde Xeen al voor.
Longeren ging ook wel goed, beetje eigenwijs maar ach.
Vond het leuk om Vesje te doen.
In de vakanties weer misschien.
Hee Vera, leuk dat ik je zag op stal.
Is ook de eerste x whaha.
Ben idd benieuwd naar de foto's.
Byee
je had er lekker weer bij vandaag

Hee Aniet

(tenzij hij steeds wat blijft springen, maar dat verwacht ik eigenlijk niet)
, morgen ben je er toch ook? vera23 schreef:haha ja dat is ook leuk jet
uhm ik weeg...51 volgens mij
Binar schreef:Vanavond heeft Ko'tje voor het eerst weer losgestaan vóór hij heeft gewerkt. Hij begon rustig, lekker te rollen..schrok van iets, ging ff flink uit zijn panty (bokken en steigeren op de plaats en beetje gerend) en vervolgens heeft hij nog een half uur naast zijn vriendje staanapen![]()
Ko'tje mag vanaf nu gewoon weer met zijn vriendjes mee de paddock in(tenzij hij steeds wat blijft springen, maar dat verwacht ik eigenlijk niet)
Karin, ik ben helemaal de appels vergeten te betalen aan je, morgen ben je er toch ook?
AnitaJoeri schreef:zo daar ben ik ook weer.Heerlijk met Tamara buitengereden.Naar zandvlakte,kerkpolder en toen nog de dijk helemaal rond.Denk wel 2 uur weggeweest.Goed weer vandaag .Droog weinig wind en beetje zon.
Alle ruintjes weer lekker losgeweest en die Diddle Spetter en Blando zijn toch aan het donderjagen geweest,dus Kaar kijk Blando maar weer goed na,want Diddlepoonie is weer als een tijger beziggeweest hihi.
En niemand heeft oorlogswonden van hem hoor, dat doet'ie tegenwoordig niet meer hoor