stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 05:53

Hoi ellen krakende nek?? Dus nog steeds aanhechtingsproblemen.Zal wel even iets anders voor je maken Duivel Brenda moet er met Pascha gelopen worden als ik er ben??Ik ben er vanavond om 7 uur?? zeg het maar hoor ik help je graag, jullie hebben zoveel voor Zirano gedaan. Ja Ja nog 5 daagjes.Woensdag voor het laatst YES.Wat een pis weer vanmorgen.En er komt dus ook nog een giga storm.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 06:55

goeiemorgennnn
ik had doorgegeven dat het te kort op elkaar zat met de entingen (zoals ellen heel goed aan mij doorgaf Haha! )
hij gaat als het goed is in Juli met de groep mee, ik ga het weekend in ieder geval heen zal ik het nog even vragen voor de zekerheid.

weer storm vandaag ?! bah bah bah
prutweer.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 09:19

Zirano schreef:
Hoi ellen krakende nek?? Dus nog steeds aanhechtingsproblemen.Zal wel even iets anders voor je maken Duivel Brenda moet er met Pascha gelopen worden als ik er ben??Ik ben er vanavond om 7 uur?? zeg het maar hoor ik help je graag, jullie hebben zoveel voor Zirano gedaan. Ja Ja nog 5 daagjes.Woensdag voor het laatst YES.Wat een pis weer vanmorgen.En er komt dus ook nog een giga storm.

ik moet tot ong 12 uur werken en dan ga ik naar stal en ga ik wandelen met pascha ja als jij het rond 7uur even wil doen graag dan kan ik ook even langs bo, anders zet me vader mebij taams af en gaat hij door naar bo maar ik mis bo ook heel erg.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 09:19

goeie morgen allemaal

ben net bij de huisarts geweest weer voor me pols en me pols is achter uitgegaan dus verslechterd.
ik mag zo wie zo 2 weken geen zwaar werk doen Verdrietig
en als ik me pols wel blijf overbelasten dan is de kans groot dat het een blijvende ontstekking is Verdrietig allemaal kl ote Boos!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 09:29

dat is met recht klòte brenda !
dus nu even helemaal niks doen ?!

mijn tuin staat trouwens onderwater !!
vraag me af hoe de paddocks er nu uitzien Tong uitsteken
daar staat vaak al een plas in als mijn tuin nog kurkdroog is Lachen

kunnen de paardjes zwemmen vandaag.....als er iemand is die zijn paard buiten durft te zetten hahahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 09:36

kekaro schreef:
dat is met recht klòte brenda !
dus nu even helemaal niks doen ?!

mijn tuin staat trouwens onderwater !!
vraag me af hoe de paddocks er nu uitzien Tong uitsteken
daar staat vaak al een plas in als mijn tuin nog kurkdroog is Lachen

kunnen de paardjes zwemmen vandaag.....als er iemand is die zijn paard buiten durft te zetten hahahaha

niou ik ga zo overlegen met me baas Verward want het opstrooien is nu momenteel tezwaar.
maar ik ga ikachting me werk wan staat een mega file Boos!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 09:43

succes in de file en sterkte op je werk! kan me voorstellen dat het nu even niet te doen is je werk!
hoop dat je baas daar ook begrip voor heeft.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 09:45

kekaro schreef:
succes in de file en sterkte op je werk! kan me voorstellen dat het nu even niet te doen is je werk!
hoop dat je baas daar ook begrip voor heeft.

nee daar heb hij geen begrip voor want anders had hij wel al gezecht van laat die zware klusjes maar zitten zoals de hoefslag dicht harken of mesten of of of

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:02

Boos! das niet gunstig...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:22

Mogguh! Haha!

Dat is zwaar ** Bren! Bijna al je werk is eigenlijk TE zwaar voor je Verdrietig Sterkte ermee!
Marjan: het zijn meer mijn schouders hoor, die wat kraken, niet mijn nek, ik zeimijn nek, maar die valt wel mee hahaha

Ik denk niet dat Taams vanmorgen de paardjes los zet, zou ik ook niet doen. En ik denk, Karin, dat de paddock nat is, erg nat! Misschien wel ZO nat dat je niet eens meer ziet dat er zand onder ligt! hahahaha Nee hoor, dat zal wel meevallen. Maar nat is het wel!

Ik heb vanavond les om 6uur. Hopelijk gaat het wel gewoon door. Vorige week heb ik ook gewoon gelest met dit weer Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:53

hihihi nee taams zet de paarden zowieso niet los Lachen
ik zou het ook niet doen!
maar wie weet is er iemand die het aandurft zijn paard te laten zwemmen Lachen

ben net even de tuin in gerend om de glijbaan van de kids te redden....wat een weer zeg bah bah bah

succes met de les alvast ellen! het lijkt wel erger dan vorige week als ik eerlijk moet zijn Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:47

Sterkernog: Het hek gaat dicht!
Het weer is ZO erg, dat de trailers niet eens op hun plek blijven staan, die van Marieke is zelfs al de greppel in gegaan, zo hoorde ik net van Shirley! Verdrietig
Echt wel balen, want de paarden mogen er dus niet uit! De bovenluiken zijn dicht.

Het is volgens mij ook veel erger dan die storm van vorige week, Karin.. Ik zag hier net ook een kliko voorbij waaien!
Weet ook zeker dat niet al mijn potplanten buiten nog op de plek staan waar ik ze neergezet heb! Tong uitsteken

We hopen er maar het beste van vandaag. Vind het wel sneu voor de paardjes, maar ze zullen er niet dood aan gaan!
Morgen dan maar weer!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:52

Jeetje ja toch zo erg !?!
Kan me er wel iets bij voorstellen want ik zit hier midden in een woonwijk, mijn tuin heeft een schutting rondom, maar mijn grijze afvalcontainer ging bijna over de schutting heen...staat nu tussen huis en schuur in
de glijbaan van de kids vloog door de hele tuin heen, staat ook tegen het huis aan

kun je nagaan wat er gebeurt als je op een vrij open stuk zit zoals de stal !
dan verschuift de hele boel dus....

die luiken dicht vind ik ook altijd zo sneu voor de paarden maar goed het zal morgen wel weer een stuk minder zijn met de wind Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:22

De luiken dich is echt niet overdreven hoor, maar bittere noodzaak! Het was op stal echt erg! Ik heb met Ilion in de binnenbak gestapt en die was heel braaf net als Misje. Maar ik wilden nog graag even met Omar en Impuls aan de wandel en dat werd al te link. Het is zo erg dat ik haast omviel en zag Pia ook vechten tegen de windstoten. Het probleem is als de luiken open zijn de wind er onderkomt en dan t dak er af kan waaien, en dat moeten we niet hebben natuurlijk! Pia is komen overleggen wat we vonden en iedereen vond het heel verstandig deze belsissing te nemen. De veiligheid vd paarden staat voorop.
Ik heb nog voor een paar mensen de voer bakjes gevuld zodat de paarden wel eten hadden hooi voor Omar neer gelegd etc. Dus de paarden komen de dag wel door.
Deze wind is echt niet te vergelijken met dat v vorige week, dat was nog wel grappig maar dit echt niet meer.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:32

vind het een verstandige beslissing hoor !
als ze eten krijgen en droog staan vinden de paarden het denk ik ook wel okay Lachen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:34

het is echt niet normaal! Ik vind het wel erg balen dat ik niet naar stal kan! Nancy en ik willen het eigenlijk rond 6 uur toch wagen om te gaan! Dan maar niet rijden ik snap Pia ook wel het is ook levensgevaarlijk hoor! Maar ik hoorde net dat de storm om 3 uur op zijn hoogte punt is en dan afneemt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:40

Ik zou ook les hebben om 6uur vanavond. Heb Marieke trouwens ook al gebeld, Shirley, het haar verteld van d'r trailer.. Verdrietig
Ja kijk, als het toch afneemt, gok ik het er ook op hoor, maar dan bel ik toch wel eerst even naar stal! Haha!

Als jullie nieuws hebben hoor ik het uiteraard graag! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:40

Asl t idd af neem tgaan de hekken ook weer open zei Pia. Maar als je niet daar was kan je niet snappen hoe erg t daar was. Zelfs ik die er was en nu gewoon thuis ben snap niet hoe t zo erg kan waaien. Het is een heel groot verschil tussen de wind hier en op stal. Linda en ik hebben onze kids v school gehaald om niet door die piek heen te hoeven, veel te gevaarlijk.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:44

jaa het is echt heel erg! Als het afneemt ga ik het proberen! Alle hogere scholen in Purmerend zijn ook om 1 uur al gesloten zodat iedereen om 3 uur thuis is! Dan is het hoogtepunt! Daarna zei de weerman dat het zou afzakken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:13

Ik hoorde net anders op het nieuws..
na middernacht gaat het pas afnemen, en rond de spits is de storm op zijn hoogte punt..!
Ik vind het echt vreselijk, en vind het hier thuis ook helemaal neit leuk! Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 14:37

ik ben net met de auto door de wind heen gegaan maar ik heb stapvoets gereden want die windstoten zijn niet normaal. en zo veel ongelukken op de weg is niet normaal echt zielig voor die mensen Verdrietig
die arme pascha die moet eigenlijk zoveel mogenlijk stappen voor dr uiers Verdrietig en dat gaat niet lukken vandaag Verdrietig
dus als er iemand opstal kan komen om wat voor rede dan ook zou die dan aub even als is het maar 5 min even met pascha willen stappen voor dr uiers Verdrietig
hoop dat dit niet fout gaan met de uiers zolang stil staan
en bo is vandaag ook niet buiten geweest maar die heb los over de gang heen mogen lopen samen met het andere veulen Haha!
en dat vond hij heel stoer.hij heb al die andere paarden opstal gepest Tong uitsteken

ja tussen 3 en 4 wordt de wind heel erg en tussen 6 en 7 wordt het erg en in de loop van de nacht wordt het ook heel erg spookachtig
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 18-01-07 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:38

inderdaad, rond de spits is het hoogtepunt.....ik denk dat dancer maar een dag in zn stalletje blijft!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:50

sprak net mijn man en hij mag voorlopig niet weg van zijn werk.....hij is directie chauffeur en heeft zich dus strikt te houden aan het verkeersalarm.....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 14:51

kekaro schreef:
sprak net mijn man en hij mag voorlopig niet weg van zijn werk.....hij is directie chauffeur en heeft zich dus strikt te houden aan het verkeersalarm.....

ja veiligheid Haha!
hoe gaat het met kevin?

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:51

het weer is echt niet normaal was bij de deelraad in amsterdam noord en het dak vloog alle kanten op Nagelbijten / Gniffelen het was best wel eng en ook de deuren van de auto kreeg je of niet open of niet dicht zucht en overal is het ook nog eens een keer af gezet dus we moesten even om rijden om meer een keer thuis te komen Nagelbijten / Gniffelen