Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 16:12

En dan zit er midden in een vierkantje een andere ruiter die verwachtte dat je een rondje zou maken . . . (weer een botsing)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 16:16

Botsingen genoeg Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:04

Het lessen ging best heel goed vandaag. Haha!

Ik heb ook onwijs veel geleerd dit keer, over balans, evenwicht, op twee teugels rijden, etc. Mazzel liep lekker door, en mijn lesgeefster was helemaal verbaasd en trots over de gallop die zo netjes ging Haha! (behalve dat we nu maar eens moeten gaan aanspringen inplaats van uit een rendraf erin vallen).
En Morgen naar buiten Hyper!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 23:02

Oh leuk zeg, dus het gaat wel vooruit? (letterlijk Haha! )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 00:54

Fenna, ik zie dat in week 8 ook nog een iemand nodig is (18 t/m 22 aug) en in die week staat Blanka nu in haar eentje. Misschien vind je dat wat? Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 00:57

Nathachou schreef:
Week 4 gaan zowiezo Romi en ik begeleiden, dat hebben wij al geregeld Lachen in die week zit namelijk hele Den Haag gang-bang! Maar dat stond nog niet in die brief ...
Ah, dus dat betekent dat week 6 (4 t/m 8 aug) nog open staat in plaats van week 4, of begrijp ik dat verkeerd? Lachen Sorry, lees het nu pas Lachen

Annemarie, misschien wat voor jou? (jeetje ik ben weer van alles aan het regelen Nagelbijten / Gniffelen )

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:42

Samen met Blanka zou zeker wel gezellig zijn. Die en ik toevallig ook, ik stuur er nog wel een mailtje achter aan Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 14:11

Week 7 is zeker trektochtweek? Dat is nl. de enige week die ik sowieso kan Clown
Week 6 weet ik niet.. maar doet Natachou die niet ook? Dat zou misschien evt. nog kunnen Ja
Week 8 kan ik niet, introductiedagen Lachen

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:33

Heeey!
Sorry dat het onduidelijk is Tong uitsteken Maar wij gaan als het goed is week 4 EN week 6 begeleiden, dus allebei de weken Lachen ...
Gr.
Naatje

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 14:33

Kijk, dat bedoel ik dus Tong uitsteken

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:43

Ah, okee, leuk zeg Natachou! Ik ben benieuwd naar hoe het je bevalt!

Annemarie, week 5 is trektocht Lachen

Fenna, dat wist ik, vandaar dat ik het nog even zei tegen je Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 15:17

Oh, mag ook Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:21

Je mag wel mee op trektocht hoor *LOL* Ach gut

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 15:31

Zou wel willen Tessel, maar dan ben ik mss ook op vakantie!
Hoever van te voren kan je je nog opgeven (als het niet vol zit Clown )? Schijnheilig

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:35

Ja, dat ligt er natuurlijk aan hoe snel het al vol zit Pling hoewel we nog nooit meer dan 11 kinderen hebben gehad op trektocht.
Maar zou je dan nog meewillen dan? Als 'kindje'? Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 15:48

Weet niet.. misschien wel, misschien niet.. ligt net een beetje aan het moment Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:53

Weer naar buiten geweest vanmiddag en het ging heel goed Lachen Mazzel was braaf, het andere paard haar tempo was ongeveer gelijk aan dat van Mazzel en ik heb zelfs een stukje voorop gedraafd. Lachen

En Tessel, ik dacht al zoiets. Zou wel leuk zijn als dat doorgaat. Heb verder nog geen reactie gehad.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:05

En nu zit ik helemaal in de make-up achter de pc. Mijn moeder gaat vandaag namelijk trouwen Lachen . Zit nu in een jurkje, met partyfeetpleisterspul op mijn voeten en in mijn schoenen en met een geweldige make-up op. Grinnik, hoewel ik wel uiteraard een appel moest eten, hoe handig, zit het geloof ik nog wel Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 15:13

Ik wist dat het in april was, maar vandaag! Oeee, stoute ik, niet aan gedacht! Bloos! Ik ben nu natuurlijk alweer veel te laat, maar maak er nog een leuke dag van! En feliciteer je moeder en Pim van mij en hopelijk doen je voeten minder zeer vandaag Ja

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 17:28

Fenn schreef:
En nu zit ik helemaal in de make-up achter de pc. Mijn moeder gaat vandaag namelijk trouwen Lachen . Zit nu in een jurkje, met partyfeetpleisterspul op mijn voeten en in mijn schoenen en met een geweldige make-up op. Grinnik, hoewel ik wel uiteraard een appel moest eten, hoe handig, zit het geloof ik nog wel Lachen

Heee, gefeliciteerd zeg, was/is dat vandaag? Feliciteer ze ook maar van mij hoor, en ik hoop dat het een mooie dag is geworden! Het weer zit iig mee Ja

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:39

gefeliciteerd fenn, ik denk dat jullie een mooie dag gehad hebben voor een feest Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 08:46

Het weer was hier in ieder geval mooi Lachen
Vandaag de laatste 'lessen'..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:45

Het was zeker een gaaf feest. Heel erg gezellig, iets te? (Wel nee Haha! ). Mijn voeten zijn ondanks mijn goede zorgen heel pijnlijk, maar ik kreeg wel veel complimentjes over mijn uiterlijk en het was zo gezellig Lachen .
Eerst de trouwgelofte etc. in een heel schattig oud gemeentehuisje en daarna naar het Palace hotel, waar we Champagne kregen (hele dure en het werd continu bijgevuld, heerlijk als je vrij weinig gegeten had) (het steeg toen al een beetje naar mijn hoofd na glas 2,5 Schijnheilig ) en een stukje van een hele mooie bruidstaart. Daarna kwamen de kleutertjes van mijn mamma om nog een keer de trouwgelofte te doen, maar dan op kleutertjes niveau. Wat super lief was. Een collega van mijn moeder als ambetenaar van de burgelijke stand (met een hele mooie jurk, maar niet zo mooi als die van mijn moeder) (die trouwens tegen viel, ze had pot verdorie niet eens een sluier Haha! ) Ze deden nog een lief toneelstukje en drie meisjes wilden vervolgens nog iets zingen. Zongen die drie kleine kleutertjes zo even heel "krijg toch allemaal de klere" uit hun hoofd Bloos! (overdreven schattig). Toen die met polonaise en al de deur uit waren gewerkt na het geven van een cadeau dat ik had moeten halen met collega van m'n moeder (stond ik een half uur met een loodzware bloempot in mijn handen) kon het feest hervat worden. We gingen eten. Het waren allemaal ronde tafels en het was een lopend buffet. Met de regel dat je als je was opgestaan niet meer op dezelfde stoel mocht gaan zitten. Changé! Ik heb heel sociaal gedaan, de witte wijn werd maar bijgevuld en het was ook nog eens best wel lekker. (en zo chique, voorgerecht was veel vis, hoofdgerecht weet ik niet eens meer maar het smaakte geweldig en het toetje was een prachtige ijstaart, ijscake en hele lekkere tja... wat was het eigenlijk?). Het eten liep een beetje uit, de avond gasten waren al beneden terwijl wij de koffie nog moesten drinken, maar na drie kopjes koffie (ik had het wel even nodig Nagelbijten / Gniffelen ) liep langzaam iedereen naar beneden naar de bar. (verder aan het Bier Clown )Mijn moeder en Pim opende de dans. Er was een leuk coverbandje en al snel stond de dansvloer vol. Ik kreeg beide broers zelfs zover. Ons plan (het plan van Simone - die er de hele dag bij was - en mij) was nog om Iris dronken te voeren, maar dat is helaas (hoewel helaas?) niet gelukt. Tussendoor nog even zitten als de band pauze nam. Mijn voeten deden het tegen die tijd niet helemaal meer naar wens. . . Uiteindelijk was het tijd voor het allerlaatste liedje. Met mijn moeder en broers lekker mee gesprongen en toen wachten op de taxi die mijn broers, mij en Simone naar ons huis zou brengen. Thuis rolden we een bedje uit voor Simone en gingen we nog even Alles is Liefde kijken. Halverwege (rond minuut 56 Vork ) besloten we toch te gaan slapen. Zeer verrot geslapen en om acht uur 's ochtends zetten we de film weer aan.

Er zijn heel veel foto's gemaakt, dus ik show mijn outfit nog wel Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:27

ROFL.... 'krijg toch allemaal de klere' op een bruiloft zingen.. hoe komen ze erop? Huilen van het lachen

Klinkt als een hele mooie dag Fen, zo te horen heb je het heel erg naar je zin gehad, en ik hoop dat dat ook heeft gegolden voor je moeder en Pim Ja
Wel bikkels dat jullie de volgende ochtend om 8:00 alweer wakker zijn geworden!

Wij hebben 6 juni alweer een bruiloft (nee niet wij Rolleyes maar de neef van Jeroen en zijn vriendin gaan trouwen). Kijk er wel naar uit, bruiloften zijn leuk Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:31

Tja, wij moesten ook hard lachen en vooral ook omdat ze vrolijk doorgingen met couplet twee wat niemand had verwacht Ach gut

Mijn moeder had het geloof ik ook naar haar zin, voorzover ik haar gesproken heb (dat was weinig). Toen zei ze iets in de richting van: 'het is zo jammer dat ik niet tegelijk met iedereen kan praten' .

En bruiloften zijn inderdaad leuk, goede reden voor een feestje. (dus Tessel Knipoog ) Clown