Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

alano

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:43

Joki schreef:
Okay ben ik ook weer; heb je nieuwe huisgenoten (die zich niet eens voorgesteld hebben) gooien ze het internet eraf Boos! . Ik weet dat het meisjes zijn maar verder geen idee.

Ik had vandaag een pbtje van iemand die een bijrijder voor haar net zadelmakke paard zocht omdat ze een hernia heeft; was ook alle info. Maar goed zal er misschien eens op reageren. Knap trouwens dat ze mijn topic van 3 maanden geleden heeft gevonden want dat moet toch op pagina 30 staan ofzo.

Verder ga ik volgende week 2 dagen bij de bijenkorf werken; het betaald niet veel en is saai werk maar kon direct beginnen en kan stoppen wanneer ik wil dus dat is een voordeel. En het betaalt altijd meer dan geen baan.

Mijn eerste schooldag was niet echt je van het. Eerst gaat een vriendin van me samenwerken met degene die me voor de vakantie helemaal verrot gescholden heeft dus was ik niet bepaald blij mee en zeg zo van ik voel me wel ee beetje verraden (ze zou namelijk ook nog eens eerst gaan samenwerken met mij) kijkt ze me echt aan van dat snap ik niet. Nou weet ik dat ze naief is maar zo naief. En daarna mocht ik 45 minuten vechten met de studentenbalie dat ik wel ingeschreven was. Dus ik hoop op een betere dag vandaag

jij ook zo'n rot dag gehad? ik ook...ook eerste dag school...we moesten een project doen en dan met de tram (51) naar amstelveen centrum gaan en mensen intervieuwen over de veiligheid in de tram....toen ging dat meisje waarmee ik werkte bij iemand achterop (fiets) naar de tram en ik liep daar in me eentje...was net optijd om dezelfde tram te pakken maar anders hadden ze me gewoon laten staan....

gelukkig nieuwe vrienden gemaakt Haha! maar het is wel jammer dat ze allemaal zo klein zijn... ik heb natuurlijk vmbo-t examen gedaan en nu begin ik aan de havo dus ze zijn allemaal 1 tot 2 jaar jonger...

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:45

Mendi schreef:
alano schreef:
het is een andalusier (spaans dus Knipoog ) hij trapt nu nog niet maar als hij het een keer doet en hij komt vast te staan is het niet leuk nee.....

Lastig als ie de Spaanse pas gaat oefenen in zijn buitenhokje Knipoog
Hoe oud is -ie eigenlijk? Mooi kleurtje heeft ie!

hij is 4 jaar (daarom leer ik hem nog geen spaanse pas Knipoog )

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 15:51

Uhuh, straks dondert 'ie over zijn boxje heen Lachen
Sta je helemaal achteraan in die uitloop-stallen?

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:53

alano schreef:

Dat kan altijd nog! Hij is relatief jong lijkt me om al pootjes te geven Nagelbijten / Gniffelen
Wat is er met Alano gebeurd eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:54

Mendi schreef:
Mijn nieuwe bijrijdster (Lavandula) heeft net voor de 1ste keer op mijn paardje gereden zonder mijn bijzijn Clown Ik heb haar wel "gekoppeld" aan mijn vriend, dus ze hebben samen een ritje gemaakt. Krijg net een sms-je dat alles goed ging! Gelukkig maar, toch altijd even spannend!

Nou we leven nog hoor Haha! Heb je erg in de stress gezeten?? KnipoogHet ritje was héérlijk, ze was superbraaf!! heb de rest opgeschreven voor je dus dat zie je vanavond.
Ik ga nu eten, want ik moet zo de deur uit voor "het gesprek" .. Huilen

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:44

Schimmelig schreef:
Uhuh, straks dondert 'ie over zijn boxje heen Lachen
Sta je helemaal achteraan in die uitloop-stallen?

nee niet achteraan

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:47

Mendi schreef:
alano schreef:

Dat kan altijd nog! Hij is relatief jong lijkt me om al pootjes te geven Nagelbijten / Gniffelen
Wat is er met Alano gebeurd eigenlijk?

alano is naar een Natural horsmanship stal (zo noem ik het maar) hij staat daar dag en nacht buiten met een schuilstal en er word grondwerk met hem gedaan.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:55

Mendi schreef:
Ladyjoy: Ik werk bij een makelaar en wij beheren ook veel woningen en dit komt bij ons echt nooit voor hoor! Bloos Nou ja, soms lopen afspraken langs elkaar heen en zo te lezen komt er nu schot in de zaak. Succes Knipoog

Pluut: ik ken Lida best wel goed (Bonte kent haar ook, nog beter zelfs) en ze kwam in dat programma heel anders over dan dat ze echt is. Misschien toch de zenuwen of zo? En die moeder.. wat een leuk mens is dat zeg!
Ben benieuwd hoe het nu verder met ze gaat. Daar hoor je vast niks meer over.

Ja ik heb ook gekeken en ze was idd iets gesloten.
Wist neit dat het haar moeder was had het eerste stukje gemist, vind het idd een heel leuk mens!
Hoop voor Lida dat dit verder wat gaat worden!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:26

Ze maakt een goede kans, als ik dat andere stel zo zie 'klooien' Nagelbijten / Gniffelen

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:30

Ik vond het een dom programma volgens de opzet die je zo vaak ziet, Idols, the weakest link, noem maar op ... (Opvolger gezocht dus). Volgens mij was het allemaal doorgestoken kaart. Vreemd dat dat ene stel zo snel afviel, terwijl dat stel uit Groningen natuurlijk helemaal niet geschikt was. De hele opzet van het bedrijf kwam niet uit de verf (wie betaalt zoiets bijvoorbeeld?).
En op zich lijkt de omgang met die oude paarden me ook erg leuk, maar het eindigt natuurlijk altijd met de dood en dat vergt ook wel enige tact t.o.v. de eigenaren, als die daar tenminste nog bij betrokken zijn. Dus ik hoop dat Lida daar ook tegen bestand is (haar moeder natuurlijk wel, want die zal in de verpleging ook wel het een en ander hebben meegemaakt).

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:33

Nou goed, we zullen zien... Ze hebben geloof ik nog een laaaaange weg te gaan als ze dit echt klaar willen spelen.
65 paarden onder je hoede, poeh! Bloos!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:48

Hallo doen jullie even rustig aan. Ik moet weer werken hoor. Moet ik 4 pagina's lezen Ziek

Tinky12 schreef:
Bonte...ik heb aan jou en je caaf gedacht hoor....heeft het geholpen?? Haha!

Nee, ik heb amper geslapen,omdat ik bang was dat ik me zou verslapen. moest een half uur eerder op dan normaal en anders zou ik er geen tijd voor hebben en dat kan niet.

muiszje schreef:
echt balen!!! zou vandaag mee mogen naar pony's kijken voor de manege, moet ik vandaag mn boeken halen omdat het pin-ding daar het gisteren niet deed! BALEN!! ookal is school niet niet echt begonnen, het verpest meteen weer vanalles!

Balen voor je Muiszje Ach gut

Citaat:
kijk je nooit bij " bekijk je eigen berichten? "
Dat doe ik altijd, deze staat eigenlijk altijd bovenaan.

Ik krijg altijd een mail als er iets geplaatst wordt. kom je meteen bij waar je gebleven bent Knipoog

Lav, balen van je auto. Wordt een dure grap. Kan je geen banden van de sloop halen??
Edit, zie dat je auto a gemaakt is.
Heb gelukkig dat probleem nog niet. Mijn auto is bijna 2 jaar, dus nog geen APK.

Ladyjoy gezeik met je woningbouw? Balen hoor. je bent wel afhankelijk van ze.

Over opvolger gezocht: Lida moet nu de financieen zien te regelen om het over te nemen. Als dat rond is, dan gaat ze dat bedrijf runnen.
Mustang, hoezo doorgestoken kaart?? Waar maak je dat uit op??

Zo hier uitgelezen, nu even Tinkerpraat lezen. Doei, doei

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:55

Dat zal best wat kosten, hihi Nagelbijten / Gniffelen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:22

Jammer Alano dat jouw eerste dag ook niet bepaald lache was. Hoop dat de tweede dag beter wordt.

Mendi; weet jij toevallig of je tegen een huur van zo een 600 per maand een 3kamerappartement kan huren in amstelveen of amsterdam (niet zuid-oost)?

Nou vandaag geen school gehad maar ontdekt dat ik te laat ben met inschrijven voor een vak waardoor ik het in februari moet doen terwijl ik dan ook voorsorteervakken en keuzevakken moet doen; niet leuk. Verder had ik gister beloofd met een vriendin mee te gaan naar het ziekenhuis omdat ze geopereerd moest aan haar verstandskiezen; daar heb ik dus anderhalf uur gezeten en haar daarna maar soep gevoerd; ze is er echt ellendig aan toe. Morgen dus mkaar weer een bezoekje

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:35

Joki schreef:
Mendi; weet jij toevallig of je tegen een huur van zo een 600 per maand een 3kamerappartement kan huren in amstelveen of amsterdam (niet zuid-oost)?

Ik betaal 372,- voor een 3 kamerflat in Osdorp. Knipoog
Maar hier zijn weinig woningen beschikbaar ivm de sloop en die mensen moeten ook weer ergens anders wonen.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 21:38

Joki schreef:
Jammer Alano dat jouw eerste dag ook niet bepaald lache was. Hoop dat de tweede dag beter wordt.

Eeeeeehm, alleen via de woningbouw en dan ben je meestal nog goedkoper uit ook. Particulier kun je het wel vergeten. Een beetje 3k app. in een goede buurt gaat voor 1000-1200 euro Gestoord

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:00

Joki schreef:

Ik stuur je even een PB! Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:02

Mendi schreef:
Joki schreef:

Ik stuur je even een PB! Knipoog

Mogen wij het weer niet weten Tong uitsteken

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:05

Schimmelig schreef:
Mogen wij het weer niet weten Tong uitsteken

Nee! Boos!
Straks heb ik heel Bokt aan mijn broekspijp hangen om een woning voor te regelen..!! Knipoog Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:08

Citaat:

Onze woning wordt ook een 3 kamer woning genoemd, terwijl hij maar 1 slaapkamer heeft maar hij heeft wel een 'bijkamer' bij de huiskamer. Verder zijn alle kamers wel heel ruim Lachen En we hebben een balkon van 5.50 meter lang én een grooote zolder! En dat voor 420 per maand.. Vind het niet zo heel goedkoop, Osdorp e.d. zijn goedkoper dan A'dam (oud) west.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:10

ladyjoy schreef:
Onze woning wordt ook een 3 kamer woning genoemd, terwijl hij maar 1 slaapkamer heeft maar hij heeft wel een 'bijkamer' bij de huiskamer. Verder zijn alle kamers wel heel ruim Lachen En we hebben een balkon van 5.50 meter lang én een grooote zolder! En dat voor 420 per maand.. Vind het niet zo heel goedkoop, Osdorp e.d. zijn goedkoper dan A'dam (oud) west.

Toch niet zo slecht hoor voor Amsterdamse begrippen!!

Ik heb trouwens nog een nieuwtje, waar ik al een paar dagen mee rond loop.. Iemand interesse?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:10

Ja ikkeeee!

Ooh ja.. het valt mee ja, ik vind het wel redelijk. Alleen errug jammer dat het huis niet bewoonbaar is.. Nog niet in ieder geval.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:14

Mendi schreef:
Ik heb trouwens nog een nieuwtje, waar ik al een paar dagen mee rond loop.. Iemand interesse?

jajaja snel want ik ga zo slapen

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:15

Mendi schreef:

JA JA...IKKE!! Haha!

Groetjes,Tinky

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:16

Nou, komt ie dan:

Ik heb vanavond de opzeggingsbrief voor mijn huidige stalling bij de eigenaar van de manege in de bus gedaan, dus morgen weet hij dat ik per 1 oktober vertrek uit Spaarnwoude.
Ik kan het nu niet meer voor me houden Knipoog

En dan ga ik naar Wennekers! Heb er echt heel veel zin in! Haha!
En Lavandula gaat me daar heel goed helpen met wegwijs maken en paard verzorgen/verwennen/rijden etc.