Joki schreef:Okay ben ik ook weer; heb je nieuwe huisgenoten (die zich niet eens voorgesteld hebben) gooien ze het internet eraf. Ik weet dat het meisjes zijn maar verder geen idee.
Ik had vandaag een pbtje van iemand die een bijrijder voor haar net zadelmakke paard zocht omdat ze een hernia heeft; was ook alle info. Maar goed zal er misschien eens op reageren. Knap trouwens dat ze mijn topic van 3 maanden geleden heeft gevonden want dat moet toch op pagina 30 staan ofzo.
Verder ga ik volgende week 2 dagen bij de bijenkorf werken; het betaald niet veel en is saai werk maar kon direct beginnen en kan stoppen wanneer ik wil dus dat is een voordeel. En het betaalt altijd meer dan geen baan.
Mijn eerste schooldag was niet echt je van het. Eerst gaat een vriendin van me samenwerken met degene die me voor de vakantie helemaal verrot gescholden heeft dus was ik niet bepaald blij mee en zeg zo van ik voel me wel ee beetje verraden (ze zou namelijk ook nog eens eerst gaan samenwerken met mij) kijkt ze me echt aan van dat snap ik niet. Nou weet ik dat ze naief is maar zo naief. En daarna mocht ik 45 minuten vechten met de studentenbalie dat ik wel ingeschreven was. Dus ik hoop op een betere dag vandaag
jij ook zo'n rot dag gehad? ik ook...ook eerste dag school...we moesten een project doen en dan met de tram (51) naar amstelveen centrum gaan en mensen intervieuwen over de veiligheid in de tram....toen ging dat meisje waarmee ik werkte bij iemand achterop (fiets) naar de tram en ik liep daar in me eentje...was net optijd om dezelfde tram te pakken maar anders hadden ze me gewoon laten staan....
gelukkig nieuwe vrienden gemaakt
maar het is wel jammer dat ze allemaal zo klein zijn... ik heb natuurlijk vmbo-t examen gedaan en nu begin ik aan de havo dus ze zijn allemaal 1 tot 2 jaar jonger...
. Ik weet dat het meisjes zijn maar verder geen idee.
) hij trapt nu nog niet maar als hij het een keer doet en hij komt vast te staan is het niet leuk nee.....
Ik heb haar wel "gekoppeld" aan mijn vriend, dus ze hebben samen een ritje gemaakt. Krijg net een sms-je dat alles goed ging! Gelukkig maar, toch altijd even spannend!
Nou ja, soms lopen afspraken langs elkaar heen en zo te lezen komt er nu schot in de zaak. Succes