hoelaat hebben jullie vanaaf les? dan kom ik ff kijken!
pfff werken ging beter vandaag. ik hoefde vandaag niet uit te mesten, dan hadden mn spieren ff rust hihi 3 paarden gewassen, waaronder 1 met antischimmel. ik weet nu zeker dat ik zelf geen schimmel heb, ik zat helemaal onder met dat spul
Pfff, ik hoop dat Naomi vanacht een beedje braaf is geweest, en dat ze niet wéér der hoofd omhoog heeft gedaan... Bah, mag ik alles zo ook lekker gaan ontsmetten.. héeerlijk... Najaa, Naomi, ik hou nog wel steeds van je hoor +:+ Ondanks dat je een beetje dom bent ...
Trouwens, we denken dat ze in de longeerbak tegen de oude sluiting is gelopen. Maar er zit nergens bloed aan ofzo... Wel haar, ook op de grond. Dus dat is vrij vreemd. Maargoed.
Balen Anniek, hopelijk is het vannacht goed gegaan. Sterkte ermee! Tot hoelaat zijn jullie gister gebleven?
Wij hadden gister in de les ook gesprongen. En heb ook super gereden, Lara word er zo los van en voorwaards begon helemaal te schouwen door die bak. Marjolein zei dat het wel goed zou zijn dat ik vaker ga springen, dus Joyce als je een keer gaat springen kunnen we het wel samen doen
woww ik heb echt sownn lekkere les gehad we gingen kleine voltes rijden en dan achterhand naar buiten drukken pff egt super moeilijk! maar hij ging er wel vet lekker van lopen :d
@annika: mooi dat het zo goed ging!! Die voltes moest ik ook met Pietje doen en met Passion, das echt zwaar!! Maar ze gaan er idd erg lekker van lopen!!
Heb ook heerlijk gereden op Undercover vandaag!! Hij gaat heel goed naar me zit luisteren en naar me been! Echt een superbeestje
hihi wat doe je als je je verveeld haha juist ja een website over je paard maken http://www.webklik.nl/nepal hih net ff gemaakt hebben jullie nog tips wat ik erbij kan zetten ?:P