er zit iig geen scheur in die pees, denk gewoon verdraaid of overbelast iets in die richting...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LoisenLouise schreef:denk dat het meevalt..althans dat hoop ik..hij hersteld best snel en loopt nu volgens mij wel weer goed, morgen gaat Angeline kijken, zijn maar weinig mensen die weten hoe ze naar Lois moeten kijken![]()
er zit iig geen scheur in die pees, denk gewoon verdraaid of overbelast iets in die richting...

Oliefjuh schreef:LoisenLouise schreef:denk dat het meevalt..althans dat hoop ik..hij hersteld best snel en loopt nu volgens mij wel weer goed, morgen gaat Angeline kijken, zijn maar weinig mensen die weten hoe ze naar Lois moeten kijken![]()
Hoop voor je dat het allemaal meevalt!!
Vandaag buiten de paarden om heerlijk niets gedaan. Nog 1 weekje vakantie en dan is het alweer voorbij.
hij loopt weer goed! gelukkig, maar zn SI gewrichten zijn door weinig beweging en pijnlijk been scheef en pijnlijk, maar ja t blijft een zorgenkind 

LoisenLouise schreef:thankshij loopt weer goed! gelukkig, maar zn SI gewrichten zijn door weinig beweging en pijnlijk been scheef en pijnlijk, maar ja t blijft een zorgenkind
Olivia weer helemaal goed?
.
. 
Oliefjuh schreef:Olivia loopt nu ook weer goed, zaterdag na lange tijd weer eens les.

. Goeie ouwe tijd.

.
Bedankt! Olivia lijkt me ook wel een leuk paard
Ik zie dat je weer les gaat volgen? Ik wil daar ook serieuze dressuurles gaan volgen, heb je dan daar veel keus? Of krijgt iedereen van dezelfde mensen les?