Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar ik ga leren, en dan strx naar de manege
lbuhggg.. 

Astor schreef:Ja idd of ik zou ht moeten delen met een vriendin
maar daar meot ik nog over nadenken.
Ik zie het allemaal wel...

Melanieetjuh schreef:Ik ga ook maar is sparen...ik heb al € 4,-
Nou daar kan ik al een hooop mee kopen..![]()
paard delen met vriendin, zou ik wel doen. Maar hangt ervan af welke. Die gene moet wel de afspraken nakomen., zodat je niet op het laatste moment zelf nog naar je paardje toe zou moeten..Je zou maar een belangrijke afspraak hebben staan ofzo..
Als ik dat dan zou doen, komen er wel strakke regels. Dan ieder 3 dagen rijden, 1 dag rust.

haha. ik heet bonneveld
en zit ondertussen in de F8 al een paar jaar ... haha. Rijd al een tijdje geen wedstrijden meer. Eigenlijk neit meer sinds mike is gestopt met rijden, vond het niet echt gezellig meer toendertijd.
. Haha... 

Melanieetjuh schreef:jaa ik weet het..
Samantha..kom vandaag ook naar de manege dan..?
Is gezellig...
En dan heb ik ook iemand tenminste..(A)
Astor schreef:Ja maar als het uit is kan je misshcien de staling, dierenart niet meer betalen =(
Maar ik geef ook eerlijk toe ik ben er wel al klaar voor voor een paard, maar ik heb niet zo super veel tijd, & heb eerst meer geld nodig enzo.
Dus ik wacht op het goede moment
Iris heeft gewoon mazzel dat haar moeder ook rijd & ook een paard wilt dan kan je gewoon lekker de dagen verdelen enzo. & dan staat haar moeder echt achter die keus.
Bij mij thuis houd niemand van paarden dat maakt het oko een stuk moeilijker.