Ik ben niet lief zo lief geweeest, maar toch kadootjes
*steekt tong uit* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*steekt tong uit*
Ik weet niet eens dat ik je gebeld heb, maar zo af en toe heb ik geen controle over mn touch-screen (zeker rond dat tijdstip!) Sorry!
Kan ze als disco-bal dienst doen tijdens oud & nieuw!
Thirz schreef:Ik heb een dvd van 'Martijn en de Magier'
En ken je dan ook Pieter en de vliegende autobus?
Jammer dat je daarna nog zo veel moest doen Nel. Iedereen was die aaf al zo moe. Maar volgens mij ziet het er inderdad wel schattig uit om je man en je kleine ventje zo te zien slapen (tot je de zooi ziet die je nog moet doen waarsch
)
Nóg meer aanzien kunnen kweken *mensen stem op mij!
* Net als die 1000den vrienden op mn hyves die ik niet eens ken
(hebben jullie nog mensen die ik toe kan voegen?
)
Maar je hebt wel gelijk Kim, waarschijnlijk gaat dit inderdaad weer die kant op.. Ik snap wel dat de Moddies graag zo'n knop erbij hebben om de slecht beoordeelde mensen een beetje in de gaten te kunnen houden, maar om dat de uitslagen ook meteen te presenteren?
Ok, is misschien wel een stok achter de deur.. Al denk ik niet dat veel mensen er mee zitten dat ze als slechtst beoordeelde op bokt staan
(is ook nog de vraag in hoeverre die uitslagen een beetje reeel zijn natuurlijk) Vind t ook maar iets aparts
Ja, ik weet die zijn er al weer een poos 
Zeg halloow, zo heel veel heb ik er niet op voorraad in mn pillenkwekerij hoor! *Stel dat je betrapt wordt...* Maar ik kan ze wel in kleinere hoeveelheden langs brengen? Wat jullie er dan daarna mee doen, is jullie verantwoordelijkheid hè
Nous als Ogre 

In de stad geen last van, maar toen best wel...), kerstontbijt, lekkr gaan wandelen, thuis koffie drinken en daarna lekkr fondueen
2e kerstdag na t kerstontbijt naar mn oma gegaan, daar wat gegeten, een wandeling gemaakt door Roosendaal, koffie drinken en even eten (niet dat iemand daar nog ruimte voor had
). Dus waren gezellie kerstdagen
Ook zonder kado'tjes dat wel. Maarja ik had van de sint alles al gehad
(moet bij Pieter en de vliegende autobus meteen denken aan Pieter Post
maar die had geen vliegende autobus
)
)
Tikkeltje creepy ook hier en daar
Maar hier komt ook een vervolg film op, en die wil ik ook zeker wel zien
, een hele mooie! Maakt echt super goede foto's dus ik ben er echt heel erg blij mee!
*kriebels* Maar zeker ook wel benieuwd naar het vervolg. De film is ook gebaseerd op een boek, misschien dat ook eens lezen
Vind het nl een mooi verhaal!
*Thirz en ik hebben nl besloten: volgend jaar komt er een nieuw topic 
*hihi, ook enorm benieuwd naar al die selftimer-ren foto's
"hè nee.. nu zijn we net spoken" "Hè, nu deed ik net mn ogen dicht" "Ow, nu staat net... " 
Wanneer vlieg je weer terug naar Engeland Cis?
Maar jullie komen m maar een keertje kijken dan!
Ze zijn de eerste bak aan het vervangen (eindelijk!!), dus Nous kijk toe vanaf dr paddock. Ze krijgt goede graafmachine- en trekkertraining
Vanmiddag liep ik met Jade naar de bak en die is er echt niet van onder de indruk, ben benieuwd hoe dat op buitenrit is. En tja, wat je op het bordje moet zetten Marieke? Bij ons was het gewoon toevallig een plaatje zien en dat willen. Dus goed speuren op die site of je iets leuks tegenkomt!
!

Citaat:Ik heb pas een nieuwe spiegelreflex gekocht, ben nog in de testfase, maar ben al erg enthousiast over wat ie kan zonder dat ik iets moeilijks hoef te doen
(Anders wordt t l toch echt met de camera van ons
Voordat er allemaal onherkenbare Nous-foto's op staan...) En jij hebt je camera helemaal door voordat je naar Egypte gaat! Heel veel foto's maken dan hè!
Hebben we analoog ook altijd gehad. Nog steeds trouwens, maarja.. das een beetje achterhaald
en behoorlijk irri zo op een rolletje en niet kunnen zien of het al een goede foto is. hihi en dan even oefenen en dan maken we ook zulke foto's, hè Thirz

Zitten echt waanzinnige gave foto's tussen soms!
heeft ook wel iets hoor, maar het is makkelijker als je dat zelf in kan stellen
Al kan mn mams nu met onze camera ook wel leuke foto's maken vind ik!

(ooit wel eens uitleg over gekregen, maar toen werd er toch al vanuit gegaan dat ik t niet zo begrijpen, dus dat ging erg vlot toen
) Zal eens proberen of ik kan vinden hoe dat precies zit..
leukje!
Waarom zou je dat thuis doen? Hihi, leuk hoor!
zal voor mn tijd zijn
haha Maar wel een idee om dat eens met zn allen te kijken. Ben nu wel benieuwd!
Heerlijke vakantie gehad! Superzonnig, goede sneeuw. De afgelopen 2 dagen erg druk op de piste, maar gelukkig alles heel gehouden; in tegenstelling tot veel berichten deze week. Hoorde net van een jongen die zijn nek had gebroken tijdens het skiën, brrr...
Het is altijd zo zuur dat je niet alle leuke dingen achter elkaar kunt plakken in plaats van ze te missen! Vonden jullie de cadeautjes leuk? Doe je je Ganesha ergens diep in je bagage Cis? Die mag je echt niet vergeten hoor!
Bij mij was sinterklaas ook al langs geweest. Die film ken ik ook niet hoor Thirz, maar kom 'm graag eens kijken
Klinkt goed allemaal!
Iedereen kan daar gewoon posten, dus er zijn ook mindere foto's (debo poste daar bijv ook
) Vind het ook erg leuk om daar te kijken. Hihi, en dan lekkr een foto te beoordelen voor me zelf en dan t commentaar lezen van de andere fotografen
Klinkt miss stom, maar ik vind t leuk om daar dan van te leren en weer anders naar foto's te kijken
(en tis ook erg leuk als je dingen opvallen die anderen ook opvallen
)
hahaha
jeej..
Als Nous beter is kunnen we naar t strand!