manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

intral

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:17

Arme kims, toch zo lief geweest en dan geen kadootjes Ach gut
Ik ben niet lief zo lief geweeest, maar toch kadootjes Haha! *steekt tong uit*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 23:29

Uhm ja Nel, wilde eens een leuk gesprek met je Clown Ik weet niet eens dat ik je gebeld heb, maar zo af en toe heb ik geen controle over mn touch-screen (zeker rond dat tijdstip!) Sorry!
Whaha, Nous ziet er na 300 pillen vast groen-geel-paars-rood uit Party!! Kan ze als disco-bal dienst doen tijdens oud & nieuw!

Jammer geen kado's Kim, het kost wat moeite, maar toch altijd leuk wat te krijgen. Ik heb een dvd van 'Martijn en de Magier' gekregen. Iemand die dat kent? Een film uit mn jeugd, echt genieten toen ik m weer ging kijken Lachen
Voel me nog niet helemaal top, maar mn eten blijft iig binnen. Ga nu lekker naar bedje, morgen eerst naar Nous en daarna heel lang werken: van 12 tot vrijdag 12u. Leuk die vakantie! Truste Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 18:07

Thirz schreef:
Ik heb een dvd van 'Martijn en de Magier'

Oooooh nostalgie! die kom ik eens bij jou bekijken! haha. Ik moest ook meteen denken aan Taran en de toverketel. Ook zoiets!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 18:09

Jaa, die ook Haha! En ken je dan ook Pieter en de vliegende autobus?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 18:21

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:51

Ja dat dacht ik ook mariekje!
???????????????????????????

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:53

Beterschap thirz en werkse tot morgen, bah wat lang zeg!

Ik ga morgenochtend gezellig met Judith en de kids naar bambini.
Heb er zin in!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 13:17

ah Ach gut Jammer dat je daarna nog zo veel moest doen Nel. Iedereen was die aaf al zo moe. Maar volgens mij ziet het er inderdad wel schattig uit om je man en je kleine ventje zo te zien slapen (tot je de zooi ziet die je nog moet doen waarsch Clown)

jaja, ik ben dus ook super blij met die ratingsknoppen Haha! Nóg meer aanzien kunnen kweken *mensen stem op mij! Schijnheilig * Net als die 1000den vrienden op mn hyves die ik niet eens ken Ja (hebben jullie nog mensen die ik toe kan voegen? Cool )
*proest* Clown Maar je hebt wel gelijk Kim, waarschijnlijk gaat dit inderdaad weer die kant op.. Ik snap wel dat de Moddies graag zo'n knop erbij hebben om de slecht beoordeelde mensen een beetje in de gaten te kunnen houden, maar om dat de uitslagen ook meteen te presenteren? Verward Ok, is misschien wel een stok achter de deur.. Al denk ik niet dat veel mensen er mee zitten dat ze als slechtst beoordeelde op bokt staan Vork (is ook nog de vraag in hoeverre die uitslagen een beetje reeel zijn natuurlijk) Vind t ook maar iets aparts Scheve mond
Vind die kado'tjes naast je naam wel erg grappig Ja Ja, ik weet die zijn er al weer een poos Clown

300 betermaak pillen Bloos! Zeg halloow, zo heel veel heb ik er niet op voorraad in mn pillenkwekerij hoor! *Stel dat je betrapt wordt...* Maar ik kan ze wel in kleinere hoeveelheden langs brengen? Wat jullie er dan daarna mee doen, is jullie verantwoordelijkheid hè Schijnheilig
*ziet het al voor zich Clown Nous als Ogre Clown
Afbeelding
Maargoed, dan dus niet mijn fout hè Tong uitsteken

Eerste kerstdag lekkr uitgeslapen (Phoe, ik was zó moe toen ik thuis kwam Mariek Bloos! In de stad geen last van, maar toen best wel...), kerstontbijt, lekkr gaan wandelen, thuis koffie drinken en daarna lekkr fondueen Haha! 2e kerstdag na t kerstontbijt naar mn oma gegaan, daar wat gegeten, een wandeling gemaakt door Roosendaal, koffie drinken en even eten (niet dat iemand daar nog ruimte voor had Tong uitsteken). Dus waren gezellie kerstdagen Ja Ook zonder kado'tjes dat wel. Maarja ik had van de sint alles al gehad Haha!
Mapletown, ja. Ik mik loreland, ja. Maar Martijn en de Magier? zegt me niets. Die andere trouwens ook niet Clown (moet bij Pieter en de vliegende autobus meteen denken aan Pieter Post Vork maar die had geen vliegende autobus Tong uitsteken)
Is martijn en de Magier nog wel leuk om te kijken? Of valt dat net als Maple Town een tikkeltje tegen? Ken t echt niet.. Leg eens uit? Wat is de strekking van t verhaal? (misschien zegt t me dan iets? Verward)

Suc9 met werken Thirz! Wel meteen érg lang! Voel je je al wel wat fitter?

Veel plezier bij bambini Nel!

Ik ben gister naar Golden Compass geweest. Bijzondere, maar erg mooie film! Ja Tikkeltje creepy ook hier en daar Scheve mond Maar hier komt ook een vervolg film op, en die wil ik ook zeker wel zien Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:30

Golden Compass heb ik ook gezien, vond het een gave film. Jammer dat we weer moeten wachten op een vervolg!!!

Ik heb gisteravond een hele hoop leuke kadootjes gehad. Allerlei spullen voor mn uitzet, waaronder een bestekdoos.
Verder nog een fototoestel van frans gehad Haha!, een hele mooie! Maakt echt super goede foto's dus ik ben er echt heel erg blij mee!

Marieke; wat voor zadel heb je nu dan? Ligt deze helemaal goed?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 15:40

Ja, ik vond het ook echt wel jammer dat de fillm daar ineens op hield. Hij was idd mooi, alleen dat "intercision" & dat "it's just a little cut" Brr.. Zeker toen ze dat lieten zien bij Lyra en Pan Scheve mond *kriebels* Maar zeker ook wel benieuwd naar het vervolg. De film is ook gebaseerd op een boek, misschien dat ook eens lezen Ja Vind het nl een mooi verhaal!

Leuke kado's Bar! Wat voor fototoestel? en laat nog maar eens wat foto's zien dan Tong uitsteken *Thirz en ik hebben nl besloten: volgend jaar komt er een nieuw topic Haha!
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de foto's van jullie feest Cis en Kim Ja *hihi, ook enorm benieuwd naar al die selftimer-ren foto's Vork "hè nee.. nu zijn we net spoken" "Hè, nu deed ik net mn ogen dicht" "Ow, nu staat net... " Clown

Hebben jullie nu trouwens nog een huis op t oog bar? of..

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:41

Ik heb nu een dressuurzadel van harry's horse, en hij zit heerlijk....Jade loopt er ook een stuk beter door, gisteren uitgezonderd!! ik moet nog ff leren goed aan te singelen bij dat ding, dus halverwege t rijden ff afgestapt om bij te singelen, ik wilde weer opstappen, bedenkt ze dat ze best wel ff een rondje kan gaan rennen, met mij hangend aan de zijkant...was ik iets minder blij mee haha...flink op dr donder gehad, ze moet gewoon stil blijven staan, nou daarna bleef ze echt staan wachten tot ik helemaal klaar was en dr aandreef om weg te stappen, gek beest!

iemand nog een idee voor een leuk plaatje bij mn naambordje van Jade, thirz en kims hebben een kroontje, en ik wil ook iets leuks...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:37

Jaaa, ik wil ook foto's van het feestje zien Cool Wanneer vlieg je weer terug naar Engeland Cis?
Hoe was Bambini Nel? Lekker gespeeld? (of lekker bijgekletst!)
Leuke kado's Bar! Welk fototoestel heb je? Ik heb pas een nieuwe spiegelreflex gekocht, ben nog in de testfase, maar ben al erg enthousiast over wat ie kan zonder dat ik iets moeilijks hoef te doen Ja

Wil ook nog steeds nog die 'golden compass' film, lijkt me erg tof. En martijn en de magier => klik Hij is nog steeds leuk, dus niet zoals Maple town Anne Knipoog Maar jullie komen m maar een keertje kijken dan!

Haha, die groene Nous Clown Ze zijn de eerste bak aan het vervangen (eindelijk!!), dus Nous kijk toe vanaf dr paddock. Ze krijgt goede graafmachine- en trekkertraining Vork Vanmiddag liep ik met Jade naar de bak en die is er echt niet van onder de indruk, ben benieuwd hoe dat op buitenrit is. En tja, wat je op het bordje moet zetten Marieke? Bij ons was het gewoon toevallig een plaatje zien en dat willen. Dus goed speuren op die site of je iets leuks tegenkomt!

Nu ga ik snel Love Actually kijken Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:41

Bambini was leuk, lekker bijgekletst!
Daniël deed voor het eerst zichzelf optrekken tot staan.
Echt super, jammer dat ie dat thuis niet doet.
Maar ik was heel trots op hem!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:43

Ik heb een auto gekocht Haha!!
Ben er echt super blij mee joh, mn eerste eigen autotje!!!
Aanstaande vrijdag gaan we hem ophalen.
Tadaaaaa
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:48

Leuk Bar,
Is ie tweede hands of nieuw, hij ziet er namelijk nogal nieuw uit!
Schattig dingetje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:22

Het is een 2ehandsje... bouwjaar 2000
Heeft nu 71.000 gereden...

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:35

Gave auto bar!
Oh, mijn cindy lesje ook weer gehad Clown
was niet zoon succes.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 19:42

Citaat:
Ik heb pas een nieuwe spiegelreflex gekocht, ben nog in de testfase, maar ben al erg enthousiast over wat ie kan zonder dat ik iets moeilijks hoef te doen

haha, mooizo! Dan kan ik vast ook wel met een érg kleine, korte spoedcursus een keer foto's van Nous maken Tong uitsteken (Anders wordt t l toch echt met de camera van ons Vork Voordat er allemaal onherkenbare Nous-foto's op staan...) En jij hebt je camera helemaal door voordat je naar Egypte gaat! Heel veel foto's maken dan hè!
Wij willen ook echt aan de spiegelreflex Ja Hebben we analoog ook altijd gehad. Nog steeds trouwens, maarja.. das een beetje achterhaald Tong uitsteken en behoorlijk irri zo op een rolletje en niet kunnen zien of het al een goede foto is. hihi en dan even oefenen en dan maken we ook zulke foto's, hè Thirz Knipoog
Afbeelding
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=49651
Vind het altijd leuk om op die site te kijken als ik tijd heb Ja Zitten echt waanzinnige gave foto's tussen soms!

Met zo'n compact camera moet je zo nu en dan ook echt met je camera heen en weer draaien voor de juiste weergave Vork heeft ook wel iets hoor, maar het is makkelijker als je dat zelf in kan stellen Lachen Al kan mn mams nu met onze camera ook wel leuke foto's maken vind ik!
Afbeelding
Afbeelding
Hee en Thirz zit er bij jou nu ook zo'n functie op dat je in RAW bestanden foto's kan maken? Want volgens mij kun je dan met photoshop die foto's bewerken en in bepaalde waardes zetten enzo? Dus dat je dan nog alle kanten op kan met je foto? Verward (ooit wel eens uitleg over gekregen, maar toen werd er toch al vanuit gegaan dat ik t niet zo begrijpen, dus dat ging erg vlot toen Clown ) Zal eens proberen of ik kan vinden hoe dat precies zit..

gaaf autootje Bar! Ja leukje!

En knappe Daniël! Tsja Bambini is een uitgelegen plek om dat eens goed te oefenen hè Haha! Waarom zou je dat thuis doen? Hihi, leuk hoor!

De dagen werken volgehouden dus Thirz? En die film zegt me dus echt niets zal voor mn tijd zijn Tong uitsteken haha Maar wel een idee om dat eens met zn allen te kijken. Ben nu wel benieuwd!

En hoe was t met Jade Mariek? Aan alles gedacht?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:19

Haai! Ik ben er weer! Doei! Heerlijke vakantie gehad! Superzonnig, goede sneeuw. De afgelopen 2 dagen erg druk op de piste, maar gelukkig alles heel gehouden; in tegenstelling tot veel berichten deze week. Hoorde net van een jongen die zijn nek had gebroken tijdens het skiën, brrr...
Thirz, nogmaals bedankt dat jullie zo goed voor Gijs hebben gezorgd: hij ziet er goed uit! Hij was echt superblij toen ik thuis kwam; wist van gekkigheid niet waar hij het zoeken moest. Superlief zo'n blije kat als je thuiskomt!
Wat hebben jullie ook weer veel beleefd! Ben hardstikke jaloers als ik al die leuke verhalen van het feestje hoor Verdrietig Het is altijd zo zuur dat je niet alle leuke dingen achter elkaar kunt plakken in plaats van ze te missen! Vonden jullie de cadeautjes leuk? Doe je je Ganesha ergens diep in je bagage Cis? Die mag je echt niet vergeten hoor!
Marieke, ik lees dat je het HH zadel hebt gekocht: helemaal nieuw? Wel super, zeker als Jade er meteen een stuk beter door loopt! Ik kom 'm snel bekijken; wanneer ben jij er van de week? Dan kom ik ff kijken!
Daniël wordt echt al groot; straks gaat 'ie echt lopen! En tof dat je een nieuw zadel gaat kopen Nel! En weet je al wat over de les woensdag?
Cis, ik lees nog helemaal niks van jou, maar je bent nog steeds hier toch? Van de week nog tijd om eens af te spreken?
Anne en Kims geen cadeautjes, ik ook niet hoor Knipoog Bij mij was sinterklaas ook al langs geweest. Die film ken ik ook niet hoor Thirz, maar kom 'm graag eens kijken Clown
Bar, leuk autootje! En Shaar ziet er erg naakt uit haha!
Wel allemaal leuke kerstdagen gehad dus? Nog plannen voor oud en nieuw?
Ik ga nu weer verder met Gijs knuffelen en lekker op tijd naar bed. Was rond 18 uur thuis, en nu na het eten en uitpakken merk je toch wel dat zo'n dag reizen je echt gaar maakt!
Tot later allemaal! Kusje

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 10:06

Waaah, das cool een auto Bar! Tis een gave Ja
En mooie foto's op die site zeg...ik moet nog ff oefenen om zo te kunnen fotograferen! Maar die van jullie zijn ook zeker mooi hoor. Die RAW-bestanden kan ik ook maken, maar dat snap ik nog niet zo Clown
Bianz weer terug van een geslaagde skireis, bruin geworden? Gijs had met mn moeder nog af en toe ruzie, maar wij hebben vaak lekker geknuffeld hoor Knipoog

En yes: Ollie is eruit Vork
Gister liep ik met mn kids op het strand: kwam de halve stal tegen te paard! Was echt jaloers, wilde ook zo graag over t strand rijden! Nog 1 lange dienst werken en dan lekker 2 dagen vrij! Doeii Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 11:26

Hee bianz! gelukkig ben jij nog helemaal heel! Ik hoorde t gister inderdaad ook weer: record aantal gewonden ofzo? maar gelukkig viel jij daar niet onder Lachen Klinkt goed allemaal!

Ja, staan echt geweldige foto's op Ja Iedereen kan daar gewoon posten, dus er zijn ook mindere foto's (debo poste daar bijv ook Tong uitsteken ) Vind het ook erg leuk om daar te kijken. Hihi, en dan lekkr een foto te beoordelen voor me zelf en dan t commentaar lezen van de andere fotografen Vork Klinkt miss stom, maar ik vind t leuk om daar dan van te leren en weer anders naar foto's te kijken Lachen (en tis ook erg leuk als je dingen opvallen die anderen ook opvallen Haha!)

Snap dat je jaloers ben dan Thirz.. Logisch! Binnenkort een keertje Lisiduna plannen? Schijnheilig Tong uitsteken hahaha

Ow en mariek, ik kom zaterdag idd kijken hoor. Zie ik je dan om 9.30 op Pdoes? Kunnen we daarna naar Braamhof. Heb de hele dag vrij Lachen

Hee suc6 nog met t werken! Ik ga nog ff snel wat doen aan mn casestudy's Lachen jeej..
Doei!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:12

bar, toch ook maar je eigen autootje, leuk hoor....tis een Ka toch?
Bianz ook weer in het land, lekker veel geskied en geen spierpijn, doe mij ook maar zo'n vakantie...
Thirz, nog veilig in den haag gekomen? en weer veilig terug, is ook wel erg belangrijk haha..
gezellig anne dat je zaterdag mee gaat naar stal...kun je jade ook eens in het daglicht meeten, en als je dan je supersonische camera meeneemt kunnen we misschien wel een paar mooie fotootjes maken...thirzs, heb jij nog ergens die foto's in de sneeuw....?

Thirz belde me vanmiddag......." zou je het goed vinden als ik morgen ipv in de bak met Jade te rijden een buitenritje ga maken, Bianz gaat mee op de fiets....."
Ik, "eh ja prima, lijkt me lekker voor dr, is denk ik wel toe aan iets nieuws". Ok, wij alles afgesproken, hoe of wat. Opgehangen, 2 tellen later, weer telefoon, was het Bianz....
Nou ff bijgekletst over de vakantie, verteld Bianz dat ze met de eigenaresse van Janis op MSN zit, en dat die dr zo geweldig lief vind voor Janis bla, bla, bla....dus ik zeg tegen Bianz, goh ga gezellig mee naar stal, kan je ff met dr kletsen....Ja zegt Bianz, dat is goed, dus ik uit de gein, kunnen we ook vanmiddag wel ff op buitenrit gaan............Nou zo gezegd zo gedaan....!!! Wij gingen op buitenrit met Jade, Bianz mee op de fiets....nou we stonden verbaasd, nog nooit een paard gezien wat zo braaf was voor het eerst in een nieuwe omgeving, geen enkel stapje heeft ze verkeerd gezet, het snelle tempo zat er wel in, en ze maakte zich ook best sterk, maar ik kon ze makkelijk houden....Hebben ook nog gedraafd, daar werd ze wel enthousiast van, zo erg dat ze zelfs over de stenen wel wilde galopperen, haha, toch maar niet gedaan. Alleen bij het Neerland is een hele enge herdershond, die ging echt keihard blaffen, toen heeft Bianz maar ff naast me gelopen en dr vast gehouden, want dat was wel ff spannend, maar verder ging het super, ben zo trots op dr...
Dus Thirz, je hebt niet de primeur, maar ik weet wel dat ze het kan, en gewoon braaf is, dus nu kan ik je alleen maar heel veel plezier wensen morgen hahaha....
volgende keer maak ik wel foto's, eh laat ik foto's maken, heb er nu totaal niet aangedacht om de camera mee te nemen....

oh ja, Nel, ik ga weer verder met je sjaal hoor, krijg je m binnenkort...

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:32

Ah wat lief en goed van J/Yade dat ze zo lief buiten is Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:53

Super pony he Marieke! Leuk hoor dat ze zo braaf was buiten!
Heerlijk wat afwisseling...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 22:21

Vind het alleen maar goed dat jij het al eerste hebt gedaan, tis ten slotte jou knollie Lachen Als Nous beter is kunnen we naar t strand!
Ritje Den-Haag en terug is goed gegaan hoor, stagiaire had de Tom-Tom mee en dus reden we er zo naartoe. Op de terugweg nog ff langs de Mac, was iedereen weer tevreden Knipoog

Ben wel gaar van dat autorijden, dus ga lekker op tijd naar bedje toe!