Ik wil zo graag mijn kamer anders maar eerst moeten de woonkamer en de slaapkamer van m'n ouders dus dat duurt nog wel even voordat ik weer wat aan mijn kamer mag doen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik wil zo graag mijn kamer anders maar eerst moeten de woonkamer en de slaapkamer van m'n ouders dus dat duurt nog wel even voordat ik weer wat aan mijn kamer mag doen
hoelaat wou jij gaan? esiebessie schreef:Leuk!Ik wil zo graag mijn kamer anders maar eerst moeten de woonkamer en de slaapkamer van m'n ouders dus dat duurt nog wel even voordat ik weer wat aan mijn kamer mag doen
(@smee: bedoel daarmee het deel waar mijn bed staat)
ben er ook super blij mee
.
Zo.... even een ego post van mij
En hij liep lekkkerrrrrr!! Heb hem express zo lang gelongeerd totdat hij moe werd (hij was echt helemaal wit van zweet & schuim
) zodat meneer dan eindelijk weer eens......;
Eindelijk!!!
Ze was lekker voorwaarts en luisterde goed naar me. En we gingen steeds mooie overgangen en tempowisselingen doen.
net cursus gehad, snap niet dat sommige mensen zo traag van begrip zijn
dat iets echt dik 20tig keer herhaalt moet worden 
lang cursus daarna lekker ff naar Ram, ff gaan rijden
, donderdag cursus en aansluitend theorie examen en vrijdag ochtend lekker met Noortje mee naar clinic en daarna naar stal 
heb het echt druk