_Caitlinnn schreef:Ja is echt een leukie! Erg lief ook en een mooi maatje Hoe groot is is? Beetje Alaska? Of schat ik t nu heel vreemd in haha?
1-0 voor mij hè, haha! Gok wel groter dan Alaska, gezien Paol & Florian.. Foto met Ramon erop heb ik ook gezien, dan lijkt hij weer een stuk kleiner haha.
Aaaah oke haha, ja dat had ik natuurlijk kunnen weten, pling ik ben de foto's met Ramon nog niet tegen gekomen maar zal wel scheel gekeken hebben haha
Ik kreeg ze ook via de app van iemand hoor, haha. Nog niets op de site gezien nee. Zijn er wel veel dit jaar hè!
Pff.. eentje van Paola, Coos, Marrie, Tijgeroog, Mexico.. Misschien nog wel meer, Marijt weet dat vast beter!
Pfff, Nicastro (paolaXflorian), Calabro (CoosXtinker), Calzone (MexXtimme), Macchiato (MarrieXCatanzaro), Bambino (TijgeroogXCatanzaro), Summerlady (CocoXCatanzaro)
Ooooh wat een leuke combi's allemaal weer. Wat gaat de tijd toch snel haha.Macchiato heb ik vorig jaar gezien, die stond bij de camping. Samen met een sterke en een zwarte jonkie geloof ik.
Zoizo super veel leuke dit jaar idd Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden.En Nicastro is idd denk ik iets kleiner nu dan Armani maar als ie uitgegroeit is ongeveer dat maatje ja denk ik
Die bij de camping leek echt op Armani ja!Ik vind bijna alles klein tegenwoordig, rij nu een paard dat 1,75 (ongeveer) is haha!
Ik hou wel van klein Rijd (reed) een pony van ongeveer 1,35 en whizzy is ongeveer 1,50. Zat gister op een paard van 1,65 en dacht dit is best hoog .
Knap paardje zeg! Alleen hij ziet er nog wel jong uit zeg, zie er nog niet snel iemand op zijn rug zitten. Waar kan je nog meer foto's van op de wei vinden? Passoa is ook maar 1.36m dus ook niet erg groot Daar rijd ik altijd op! Zij was de kleinste van de groep, beetje als de ijsco's.
WiskyBokjes schreef:Knap paardje zeg! Alleen hij ziet er nog wel jong uit zeg, zie er nog niet snel iemand op zijn rug zitten. Waar kan je nog meer foto's van op de wei vinden? Op de site Onder kopje foto!