maar het is wel vervelend dat je erop moet wachten! Moet je naar school of ben je gewoon vrij? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar het is wel vervelend dat je erop moet wachten! Moet je naar school of ben je gewoon vrij? _Steph_ schreef:Haha, ik wil t wel proberenmaar het is wel vervelend dat je erop moet wachten! Moet je naar school of ben je gewoon vrij?
Het is een zeer good looking guy
Maarja hij heeft al een vriendin....en hij rookt...en niet alleen sigaretten heb ik begrepen... als ik ook andere luchtjes ga ruiken en er last van ga hebben dan ga ik klagen

Stom internet
nu wel veel opdrachten om mee aan de slag te gaan, maar ik wil dat dossier zo snel mogelijk in elkaar zetten! Morgen ben ik vrij, dus dan kan ik daar flink mee aan de slag! Wel in de ochtend eerst even naar Ruby om nu hopelijk wel te kunnen rijden. En mn halster is binnen
dus ik ga maar eens kijken hoe die haar staat morgen! 
en om nou een van me vrienden te moeten ehbo-en neuhh klinkt niet best
) Marlous1991 schreef:ja maar dix die springt weg en die springt n paar keer en dan gaat t opzich wel weer als je dr vooruit rijd. wat ze opzich ook wel aardig doet. Deze gaat amper vooruit pringt op de plek en steigerd en springt dan half naar voren en dan gewoon de hele bak door... dus das gewoon net ff te zenuwpezerig voor mij hoor
Maar ze gaat er idd niet bij steigeren ofzo...
)