Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Steph_

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:52

Haha, ik wil t wel proberen :P maar het is wel vervelend dat je erop moet wachten! Moet je naar school of ben je gewoon vrij?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:55

_Steph_ schreef:
Haha, ik wil t wel proberen :P maar het is wel vervelend dat je erop moet wachten! Moet je naar school of ben je gewoon vrij?

Ik moet om half 1 naar school, tot kwart over 3. Maar denk dat ik wel eerder klaar ben want we hebben 3 uur hetzelfde vak... en dan meteen weer door naar nieuwegein!

Ik heb net eindelijk me andere nieuwe huisgenoot ontmoet. Duurde even maarja :P Het is een zeer good looking guy :P Maarja hij heeft al een vriendin....en hij rookt...en niet alleen sigaretten heb ik begrepen... als ik ook andere luchtjes ga ruiken en er last van ga hebben dan ga ik klagen :P

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:59

Hahaha, ik hoop dat je dr geen last van krijgt!

Ik zit al vanaf 10 uur vrijwillig op school...de bouwvakkers thuis maakte zon herrie dat ik weg ben gevlucht! Hoef ook pas om half 1 naar school! Achja, nu heel goed bezig met theorie zoeken!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 11:03

_Steph_ schreef:
Hahaha, ik hoop dat je dr geen last van krijgt!

Ik zit al vanaf 10 uur vrijwillig op school...de bouwvakkers thuis maakte zon herrie dat ik weg ben gevlucht! Hoef ook pas om half 1 naar school! Achja, nu heel goed bezig met theorie zoeken!

Zozooo goed bezig!!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:19

Haha goed bezig Steph!
Mijn been gaat de goeie kant op maar fietsen is wel heel pijnlijk zeg! Heb morgen autorijles maar zit heel erg te twijfelen of ik die niet moet afzeggen... Net als de paardrijles.

Gelukkig gaat met met Ferro wel heel goed, hij is weer lekker in de wei en het is mooi weer :)

Heb voor de mensen die me zondag geholpen hebben met Ferro uit de sloot halen een blik snoep gekocht, hopelijk zijn ze vanmiddag op stal anders zet ik het gewoon op hun kast neer met een kaartje er bij.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:51

Jeeejj me BB doet het helemaal! De mensen die ping hebben en je wil met mij pingen, wil je dan je ping pb'en? Ga hem niet hier online zetten namelijk...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 14:08

Ik kan niet pingen :( Stom internet

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:01

Zo school weer klaar :)

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:23

Ik heb ook weer voor n week school gehad :) nu wel veel opdrachten om mee aan de slag te gaan, maar ik wil dat dossier zo snel mogelijk in elkaar zetten! Morgen ben ik vrij, dus dan kan ik daar flink mee aan de slag! Wel in de ochtend eerst even naar Ruby om nu hopelijk wel te kunnen rijden. En mn halster is binnen :D dus ik ga maar eens kijken hoe die haar staat morgen!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:27

Hallo!!

Nou net bij paard geweest, maar was niet zo n suc6. Deze is toch net n graadje te heet voor me! Jezus wat doet dat beest springen en steigeren!! Had n klasgenootje meegenomen want wilde niet alleen, nou dat was maar goed ook want hij deed wild!!
Had eerst gelongeerd, niks aan ed hand, toen dr op gegaan stap draf, allebei wel beetje gespannen maar opzich niks aan de hand en op gegevenmoment was ze rustig dus ik galopeer heel rustig aan en ik KRIJG ME TOCH N RODEO!! echt niet gezond gewoon! en toen na n volte dacht ik dr weer enigsinds normaal te hebben maar toen nam ze nog een enorme steigersprong, hing ik dr naast en toen heb ik me gewoon ook maar laten vallen(zachtjes) want ik wilde gewoon niet meer! Nouja klasgenootje dr op gegaan, die rijd vaker zulke gestoord beesten, dr vorige paardje was dr net zo 1.... En zij lag dr ook bijna af. Maar ze is net ff handiger dus bleef zitten en had m uiteidenlijk ook opzich wel netjes aan t lopen. Toen was dus ook de longeerlijn nog gesprongen(t haakje van t tussenstukje was kapot). Maar uiteindelijk was ze vrij braaf. Ik nog ff aan de longeerlijn dr op gegaan (Gewoon lijn door t bit en weer aan zichzelf vast) en uitgestapt maar ik stap daar niet meer op.
Ik durf echt niet in me eentje met dat paard aan de gang hoor!
Dus heb die man gebeld maar hij zat in de auto en zou me nog terug bellen. Heb wel meteen de sleutel daar gelaten.
Zo dus toch maar eventjes een ander vrouwtje bellen die al eerder op me advertentie had gereageerd... kijken of die nog iemand zoekt :)

Baal wel, maar ik wil graag nog even verder leven! (en ja, ze was nog gespaceder dan Dixie!)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 18:38

Jammer lous..
Maar je moet er niet bang voor worden idd..

Ben net gebeld. Zaterdag werken. Dus eerst om 8 of zelfs 7uur faron rijden en dan de hele dag werken. 'S avonds wss ook nog. Mel lang maar vind het ook wel lekker want dan heb ik weer ff wat geld erbij, moet nog flink shoppen! :p
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 15-09-11 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:40

Ja baal idd ook wel ontzettend. Maar ik zat op een gegevenmoment zelfs te denken, SH IT als ik de ambu moet bellen weet ik niet eens waar die heen moet!! Nouja als je denkt aan ambu's moeten bellen gaat er toch iets niet helemaal goed.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 18:46

Nee dat zit het idd niet goed.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:55

Lous zoals ik al zei, zit er idd iets niet goed! Stoppen is de beste keuze. (ik ben wel met me bhv/ehbo bezig maar kan niet elke keer mee :P en om nou een van me vrienden te moeten ehbo-en neuhh klinkt niet best :P)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:02

Oké ik zou 1okt ook gaan rijden, maar dat zeg ik af en ik zou nog bij les chevaux gaan rijden maar zeg ik ook af. Zit in geldnood xD dus kan gelukkig wel 25sept betalen. Als mijn moeder even mijn geld eerder overmaakt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:05

Wel bout idd Lous!! Maar als ze nog gekker dan Dixie zijn dan is het idd niet goed. Dixie is soms al zo gek als een deur!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:14

ja maar dix die springt weg en die springt n paar keer en dan gaat t opzich wel weer als je dr vooruit rijd. wat ze opzich ook wel aardig doet. Deze gaat amper vooruit pringt op de plek en steigerd en springt dan half naar voren en dan gewoon de hele bak door... dus das gewoon net ff te zenuwpezerig voor mij hoor

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:27

He bah lous, ja idd als je je er neit vertrouwd bij voelt moet je het niet doen!

Net even een gevecht met Ferro, hij vertikt het om normaa langs het hek te lopen waar hij gevallen is (inmiddels weer gemaakt) en ja natuurlijk mag hij daar bang zijn en even goed kijken maar NIET lopen rennen, dus ik ben er net zovaak langs gelopen tot hij niet meer ging rennen, helemaal ontspannen was hij niet maar hij trok mij iig niet meer ondersteboven. Op de terug weg naar de wei liep hij dr gespannen, maar wel rustig en beheerst langs. Dus hij heeft toch weer wat geleerd.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:51

Marlous1991 schreef:
ja maar dix die springt weg en die springt n paar keer en dan gaat t opzich wel weer als je dr vooruit rijd. wat ze opzich ook wel aardig doet. Deze gaat amper vooruit pringt op de plek en steigerd en springt dan half naar voren en dan gewoon de hele bak door... dus das gewoon net ff te zenuwpezerig voor mij hoor

Ja klopt, al kan ze ook erg raar omhoog en opzij springen zoals we hebben gemerkt :P Maar ze gaat er idd niet bij steigeren ofzo...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 19:59

je moet je gewoon veilig voelen op een paard, en als dat niet zo is zit er iets niet goed en moet je er niet op gaan. (eerste keren kan natuurlijk heel spannend zijn enzo, maar je merkt het verschil zelf wel..)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 20:08

wie weet een gezonde warme snack voor in de schoolkantine?
(moet voor een opdracht een gezond menu maken, hoef het niet uit te voeren ;))

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:50

pff wat klote zeg marlous, maar idd als jij je niet veilig voelt zeker niet doen! ik bedoel je moet er toch alleen heen stel dat er wat gebeurd en er is niemand is gewoon niet veilig..
had ik ook bij nadine was vaak niemand thuis als ik was gevallen was ik echt de sjaak...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 20:59

Ja idd, er kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar je moet er niet al van te voren bang voor zijn als je er op stapt. Dat heb ik ook wel eens gehad bij een paardje, en daar ben ik ook nooit weer op gestapt. Die schoot er altijd vandoor enzo, ben nooit gevallen ofzo maar werd gewoon bang omdat het ook niet klikte, en bij een andere die stijgerde enzo ben ik toch nooit bang geweest. Daar klikte het gewoon beter mee en dan voel je je meteen veiliger
En bij faron heb ik dat ook helemaal niet. Ben ook niet bang om te vallen als ze raar doet ofzo (doet ze bijna nooit alleen als ze schrikt ofzo)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:04

Een klik en je veiligheid met een paard staan op nummer een. Heb ook genoeg paarden gereden wat niet goed voelde, en hoewel ik het gewoon kon, was het niet fijn. Dan gaat vaak wel het meeste mis

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:04

Ik had met Teadske echt geen klik. Die was ook nog best groen onder het zadel, ze deed dan niet super gek maar leuk was ze ook niet. Dus ben blij dat ik daar ook mee was gestopt.