Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mellanion84 schreef:Sommige van jullie weten het al, maar de VA heeft vrijdag na een onderzoek aangeraden om Sellie terug te brengen naar de verkoper omdat er veel meer aan de hand is dan alleen maar een traag achterbeen wat we eerst dachten.
Maandag hoop ik meer duidelijkheid te hebben over hoe het verder gaat.
mellanion84 schreef:Sommige van jullie weten het al, maar de VA heeft vrijdag na een onderzoek aangeraden om Sellie terug te brengen naar de verkoper omdat er veel meer aan de hand is dan alleen maar een traag achterbeen wat we eerst dachten.
mellanion84 schreef:hahaha iemand nog een belg te leen voor een weekje?
(Zat weer eventjes mee te lezen)
mvdberg88 schreef:mellanion84 schreef:hahaha iemand nog een belg te leen voor een weekje?
Ja hoor! Zeg maar wanneer(Zat weer eventjes mee te lezen)
Voor de Leende gangers: Ik ben vrijdag op visite geweest bij Martin. Hans is iets nieuws aan het uit proberen. Ik werd er helemaal vrolijk van! Hij heeft alle paarden in vaste groepen verdeeld. Nu hebben ze allemaal een stuk weiland, een verharde uitloop en een schuilstal tot hun beschikking. Hij zet ze 's avonds niet meer binnen. Dat kunnen de paarden nu zomer en winter zelf bepalen. De ruimtes zijn zoals we gewend zijn. Groot, schoon, vers stro en bergen hooi en kuil. Het resultaat is dat er een enorme rust heerst. Paarden hebben geen schrammetjes en staan tevreden te soezen, knuffelen, eten of spelen erop los.
Ik ging helemaal gelukkig en tevreden weer weg.
mvdberg88 schreef:mellanion84 schreef:hahaha iemand nog een belg te leen voor een weekje?
Ja hoor! Zeg maar wanneer(Zat weer eventjes mee te lezen)
Voor de Leende gangers: Ik ben vrijdag op visite geweest bij Martin. Hans is iets nieuws aan het uit proberen. Ik werd er helemaal vrolijk van! Hij heeft alle paarden in vaste groepen verdeeld. Nu hebben ze allemaal een stuk weiland, een verharde uitloop en een schuilstal tot hun beschikking. Hij zet ze 's avonds niet meer binnen. Dat kunnen de paarden nu zomer en winter zelf bepalen. De ruimtes zijn zoals we gewend zijn. Groot, schoon, vers stro en bergen hooi en kuil. Het resultaat is dat er een enorme rust heerst. Paarden hebben geen schrammetjes en staan tevreden te soezen, knuffelen, eten of spelen erop los.
Ik ging helemaal gelukkig en tevreden weer weg.
Esther28 schreef:Elize een paard met een Nappie-complex is natuurlijk ook uniek haha..
Geen idee wat er verder nog op stal komt qua rassen..maar dikbil groningers zijn zowiezo dungezaaid in deze regio...
Gisteren viel wel opeens het kwartje waarom nappie zo vaak met zijn voorbeen loopt te maaien: die wil hij natuurlijk in de binnenzak van zijn deken stekken http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl& ... x=61&ty=72 maar dat lukt hem gewoon (nog niet)mellanion84 schreef:Sommige van jullie weten het al, maar de VA heeft vrijdag na een onderzoek aangeraden om Sellie terug te brengen naar de verkoper omdat er veel meer aan de hand is dan alleen maar een traag achterbeen wat we eerst dachten.
)