weet niet veer... ik heb m gister laten staan... was t na een kwartier er achteraan gerend te hebben wel een beetje zat... wou m bijna t ijs op gooien Marien is me op komen halen. Vandaag weer eens proberen.. Weet ook niet of ik m nou juist verzopen heb met shocken of dat ik te weinig geshocked heb Laat Marien vandaag of morgen wel even rennen
Wat leuk Leentje dat is eind Maart toch?? Veel plezier in elk geval!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 03-12-10 14:33
Banjer en ik hebben zo les... PeppySan gaat ons weer fijn "afbeulen"... en het leuke is dat het "afbeulen" nog effect heeft ook... we zetten nu alweer een redelijk wedstrijdwaardige L3-pattern neer... (vergelijkbaar met M1 dressuur ofzo)... ons doel is om (eind) volgend jaar weer op ons oude niveau te zitten (L2/L1)
Ineke2
Geplaatst: 03-12-10 14:36
Ehm Veer die snap ik even niet.... Jullie zetten nu een ongeveer gelijkwaardig niveau van M1 dressuur neer met de les, maar jullie doel is om volgend jaar op L1/L2 niveau te zitten?? Voor de duidelijkheid dat is lager dan M1
Niettemin, succes zometeen met de les!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 03-12-10 14:39
in de western is dat hoger Ineke... L2/L1 is vergelijkbaar met Z1/Z2 L staat bij western voor Level
Ineke2
Geplaatst: 03-12-10 14:51
Oo hmm maar het staat er raar (voor mij als dressuurmuts dan,) omdat je eerder tussen haakjes neerzet dat je ongeveer op M1 dressuur rijd en vervolgens heb je het over L niveau hihi...
Banjer was zo braaf met de les... Onze juf heeft ook nog even gereden en die was erg tevreden... Banjer voelde veel beter en veel meer ontspannen aan als een paar maanden terug...