ja een braaf paard is wel handig als je alleen gaat. lovis is opzich wel alleen te doen, maar met z'n 2en hoef ik minder op te letten dat hij niet ineens de andere kant op gaat of niet verder wil. als we alleen zijn hebben we nog wel eens een meningsverschil
lovefi
Geplaatst: 05-10-11 13:20
loovie is inderdaad lief. Oh ik heb zo genoten van die buitenrit met armani en lovis, was daar nou nog een ander paard bij? Dat was zo leuk, en armani was zo lief, ik mis m nog steeds
de laatste keer waren we samen volgens mij. toen zijn we een heel stuk A4 afgegaan. was echt heerlijk rijden. Armani was echt een schatje, mis hem ook nog. zat net nog naar je foto's op facebook te kijken. knap paard. toen we met z'n 3en gingen (aman, jij en ik) had je fieg nog. toen was minco op jou fiets mee. zijn ook nog een keer alleen met lovis geweest. ik heen op lovis en jij terug. toen deed tie zo raar op de zandvlakte.
t gaat je lukken liselotte. vanavond weer rijden, hoop dat het droog is dan kan ik in de buitenbak. gister gelongeerd. heerlijk uitgewaaid. lovis vond het ook wel lekker geloof ik.
nee zonder. ik was zo moe gisteravond dat ik niet heel lang op stal ben geweest. maar t waaide zo hard dat hij vanzelf al netjes ging lopen. liep echt lekker. heb ook maar 20 min gelongeerd toen waren we alle twee moe van de tegenwind. hij had toch smiddags al in de wei gestaan. vanavond weer rijden. hoe is jou vakantie tot nu toe? nog wat gedaan?
Joyce, moet jij eigenlijk nog werken bij tentenkamp 19-25 okt?
mooi dat hij het goed deed aan de longe, was gisteravond(en nu nog steeds) inderdaad harde wind ben blij dat ik binnenzat.. Ja ik denk ook dat het wel goedkomt maar het blijft altijd spannend zo'n presentatie.. Heb er buikpijn van
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-11 11:46
lovis schreef:
Joyce, moet jij eigenlijk nog werken bij tentenkamp 19-25 okt?
gezellig. ik denk dat ik nog wel ff ga. niet dat ik echt iets nodig heb, maar is altijd wel ff gezellig. op de een of andere manier kom ik altijd wel met iets thuis.
Ben nu alweer uit, net een practicum gehad die meetelt voor m'n examen, ging eigenlijk wel goed Laat even weten als je gaat Mar, dan ga ik nog wel even gezellig mee
om elf uur al uit? dan ben je net begonnen. geen idee wat je dan moet gaan doen, alvast wat schoolwerk zodat je in het weekend niks hoeft te doen? boodschappen voor zaterdag? lovis losgooien en poetsen? (als het niet regend)
Ja ik heb niet zo veel schoolwerk. Afgelopen weken had ik het echt superdruk, maar nu is het alweer een stuk minder Boodschappen doen we zaterdag. Naar Lovis kan ik wel als mams richting delft gaat, fietsen is en blijft me te ver
Ik zit nu lekker broodjes met pindakaas en warme chocomel met slagroom te drinken en te zoeken naar opleidingen. Ik twijfel ook zo of ik nog lekker thuis blijf of al op kamers wil. Op kamers lijkt me opzich wel leuk, maar het financiele deel lijkt me best moeilijk!
Net weer 1 van me cavia's in moeten laten slapen... Altijd weer ff rot
Steef
Geplaatst: 06-10-11 15:07
Pfff sterkte Kaar Altijd rot zulke dingen.
Nee echt geen idee! Ik zat nu weer te kijken voor audiologie en architectuur, maar die opleidingen blijken alleen in België te zitten? Uit testen krijg ik vaak wel dingen als rechten, geschiedenis en dingen met toerisme.
Waar vinden jullie me nou een type voor? Ik weet het zelf écht niet namelijk!