Goeiemorgen!!! Ik heb vandaag heel chill maar van 1 tot 3, een sport bespreking, is wel verplicht maar waarschijnlijk zijn we toch wel eerder klaar en anders mag ik ook niet klag en pfff moet vanmiddag wel echt me kamer gaan opruimen :s hihi
Simoon; fijn joh ! Marlous; lekker hoor zo'n dagje ! Lucy; wel stom als je geen zin hebt !
Ik was net ook echt voor niks op school, had een studiecoach om half 11, maar ze was er pas om 11 uur.. Dus we zaten een half uur voor niks Toen na een uurtje alweer klaar.. En toen gingk naar remy, was de bak 1 zwembad dus kon ik niet rijden heb alleen ff de stal gedaan en toen weer weg..
Das wel egt naar patries, dat je eig in de winter nauwelijks kan rijden. Want Nederland is Nederland niet als het de hele winter niet regent....is er niet de mogelijkheid om Remy in de winter ergens anders te stallen met een binnenbak of een goede buitenbak zodat je ook als het regent kan rijden? Want als ik jou zo hoor rijd je hem nu nog amper....
Nou onze buitenbak is normaal super! Kon altijd rijden liep goed weg.. maar de laatste tijd is het echt rampenzooi Ergens anders stallen gaat niet werken!