Het ging bij mij vandaag ook al mis, maar jij maakt er meteen een zoekplaatje van.
Ook leuk, hebben we wat te doen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:Nee, daar stonden al paarden los. Heb hem even in de molen gezet, die was toch aan het draaienLIQUITA schreef:ja natuurlijk, en nog wat wortels gegeven. Ben er maar een half uurtje geweest, heb nog gewerkt tot kwart over 11. Het was niet zo heel druk, dat verbaasde me een beetje.
waarschijnlijk door het mooie weer. en er staan er natuurlijk al veel op het land.
kon je first nog ff los laten in de bak?
. Ik zou mav er ook inzetten, maar toen ik met First aan kwam was er nog maar 1 plekje vrij. Volgens mij was Franco me net voor gegaan. _sandra schreef:Nee, daar stonden al paarden los. Heb hem even in de molen gezet, die was toch aan het draaienLIQUITA schreef:ja natuurlijk, en nog wat wortels gegeven. Ben er maar een half uurtje geweest, heb nog gewerkt tot kwart over 11. Het was niet zo heel druk, dat verbaasde me een beetje.
waarschijnlijk door het mooie weer. en er staan er natuurlijk al veel op het land.
kon je first nog ff los laten in de bak?
. Ik zou mav er ook inzetten, maar toen ik met First aan kwam was er nog maar 1 plekje vrij. Volgens mij was Franco me net voor gegaan.[/quote]xan schreef:LOS ZETTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat mocht helemaal niet San.![]()
Tjemig, ik was vanmorgen denk ik de enige trut die dacht inderdaad alleen een worteltje te brengen.
Totdat......................
ik van alles los zag lopen, in paddocks zag staan, en ook de stapmolen in werking was.
Dus toen heb ik No ook uit stal gehaald.
En heb vrolijk met iedereen meegedaan.
Maar de volgende keer doe ik het beter, nu kwam ik pas om half 12, de volgende keer sta ik om
11 uur (of nog eerder, want dat kan ook) op de stoep en ga denk ik gewoon maar rijden
LIQUITA schreef:xan schreef:LOS ZETTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat mocht helemaal niet San.![]()
Tjemig, ik was vanmorgen denk ik de enige trut die dacht inderdaad alleen een worteltje te brengen.
Totdat......................
ik van alles los zag lopen, in paddocks zag staan, en ook de stapmolen in werking was.
Dus toen heb ik No ook uit stal gehaald.
En heb vrolijk met iedereen meegedaan.
Maar de volgende keer doe ik het beter, nu kwam ik pas om half 12, de volgende keer sta ik om
11 uur (of nog eerder, want dat kan ook) op de stoep en ga denk ik gewoon maar rijden
We moeten maar eens vragen of ze het niet af kunnen schaffen, het is toch pure onzin

LIQUITA schreef:We moeten maar eens vragen of ze het niet af kunnen schaffen, het is toch pure onzin

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Hopelijk morgen nog niet. Ben er ook rond die tijd.ik probeer er om een uur of elf te zijn. wil ff in buiten bak gaan rijden, als het weer het toe laat,
schijnt slechter te worden!
xan schreef:LIQUITA schreef:We moeten maar eens vragen of ze het niet af kunnen schaffen, het is toch pure onzin
Dat zat ik me vanmorgen ook al af te vragen.
Ga gewoon 2 uur open, laat iedereen lekker wandelen enzo.
Vooral met dit weer.
Of zorg dat alle paarden (als je dat wilt) zo'n dag op het land (kunnen) staan.
Want er stonden (volgens mij) paarden op het land die er van de week nog niet stonden.
Het wordt weer allemaal zo krom op deze manier.

xan schreef:LIQUITA schreef:We moeten maar eens vragen of ze het niet af kunnen schaffen, het is toch pure onzin
Dat zat ik me vanmorgen ook al af te vragen.
Ga gewoon 2 uur open, laat iedereen lekker wandelen enzo.
Vooral met dit weer.
Of zorg dat alle paarden (als je dat wilt) zo'n dag op het land (kunnen) staan.
Want er stonden (volgens mij) paarden op het land die er van de week nog niet stonden.
Het wordt weer allemaal zo krom op deze manier.