De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:04

LIQUITA schreef:
Ik ben blij...First heeft vanmiddag weer een kleine 10 minuten in de molen gestaan. Ik had op advies van Grardus het stroom er af gehaald en het ging bij poging 2 gelukkig helemaal goed. Hij bleef keurig in het midden van het vak lopen. Poging 1 mislukte omdat First sneller was dan ik (en Johanna) hihihi. Hij keerde zich namelijk heel snel om toen ik hem los klikte en vloog zo het deurtje weer uit. First er van door natuurlijk, kwam onderweg Nancy met Gek ook nog tegen. Gelukkig bleef Gekkie rustig...ik hield wel even m'n hart vast. Dus het geluk was weer met de dommen vandaag, want het liep dus allemaal weer goed af.

First heeft dus vandaag ook een verwen dagje gehad. Eerst aan de longe gewerkt, daarna lekker in de plassen mogen stampen, toen een paar rondjes in de draaimolen en nog even lekker los over het erf gelopen. En............voor dit alles ook nog wortels en muesli gekregen. Nou wat wil een paard nog meer, hihihihihi.

oeps, kan me voorstellen dat je schrok! lijkt op mijn paddock verhaal! hij is snel, en slim hahahaha! wel fijn dat hij weer in stap is geweest! heb je toch wel nodig, vooral om droog te stappen na buiten spelen in buiten bak! fijn hoor!!! en nog bedankt voor het buiten spelen van mav!!! mag ie vanaaf lekker op stal blijven!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:07

LIQUITA schreef:
Ik ben blij...First heeft vanmiddag weer een kleine 10 minuten in de molen gestaan. Ik had op advies van Grardus het stroom er af gehaald en het ging bij poging 2 gelukkig helemaal goed. Hij bleef keurig in het midden van het vak lopen. Poging 1 mislukte omdat First sneller was dan ik (en Johanna) hihihi. Hij keerde zich namelijk heel snel om toen ik hem los klikte en vloog zo het deurtje weer uit. First er van door natuurlijk, kwam onderweg Nancy met Gek ook nog tegen. Gelukkig bleef Gekkie rustig...ik hield wel even m'n hart vast. Dus het geluk was weer met de dommen vandaag, want het liep dus allemaal weer goed af.

First heeft dus vandaag ook een verwen dagje gehad. Eerst aan de longe gewerkt, daarna lekker in de plassen mogen stampen, toen een paar rondjes in de draaimolen en nog even lekker los over het erf gelopen. En............voor dit alles ook nog wortels en muesli gekregen. Nou wat wil een paard nog meer, hihihihihi.

Hahahahha,super dat het goed ging bij de molen bij de 2e poging.lekker voor hem dagje kermis ;) en een ijsje toe hihihi

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:08

En san hoe is het met je?

_sandra

Nicole1995 schreef:
Hoe gaat het met San?Ben je nog naar de dokter geweest voor je keel?

heb oor druppels neus spray paracetamol en zuig tabletten. en nu maar hopen dat het over gaat! lief van je om aan me te denken hihi

_sandra

Nicole1995 schreef:
En san hoe is het met je?

hahahaha, antwoord staat er al

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:09

en, nicole dus heerlijk gerold! las ik net! duurde het nog lang voor ze droog was?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:09

_sandra schreef:
Nicole1995 schreef:
Hoe gaat het met San?Ben je nog naar de dokter geweest voor je keel?

heb oor druppels neus spray paracetamol en zuig tabletten. en nu maar hopen dat het over gaat! lief van je om aan me te denken hihi

jeetje heel je nachtkastje vol ;) ,moet wel over gaan hoop ik voor je ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:10

_sandra schreef:
en, nicole dus heerlijk gerold! las ik net! duurde het nog lang voor ze droog was?

dat ging daarna wel vrij snel gelukkig.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:12

jullie zijn al helemaal in de kerst sfeer aan het komen lees ik net! ik ben gek op kerst tijd, maar haat de kerst versiering in huis. heb al twee jaar geen boom, en vind het heerlijk! komt waarschijnlijk doordat ik het maand voor kerst altijd loei druk heb in salon. heb ik geen zin meer in die kerst poe ha in mijn huis! maar vind het bij anderen altijd heel mooi! ga daarom met kerst ook altijd heel gezellig bij anderen op visite!!! vind dat ik dat wel verdien na zo'n drukke tijd! hihihi

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:13

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:

dat ging daarna wel vrij snel gelukkig.

hahaha, gelukkig, anders mag je in de wintertijd heerlijk twee uurtjes uit stappen hahahahah! misschien vlgd jaar nivcole scheren??? helpt bij first en willie ook heel goed! willie kan na de les altijd zo weer onder zoijn dekentje zonder dat ie nat is!!! heel fijn!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:14

_sandra schreef:
jullie zijn al helemaal in de kerst sfeer aan het komen lees ik net! ik ben gek op kerst tijd, maar haat de kerst versiering in huis. heb al twee jaar geen boom, en vind het heerlijk! komt waarschijnlijk doordat ik het maand voor kerst altijd loei druk heb in salon. heb ik geen zin meer in die kerst poe ha in mijn huis! maar vind het bij anderen altijd heel mooi! ga daarom met kerst ook altijd heel gezellig bij anderen op visite!!! vind dat ik dat wel verdien na zo'n drukke tijd! hihihi

Kan me ook wel voorstellen hoor,heb het ook vorig jaar gehad,zit met me werk al een tijd in kerstsferen en heb je thuis geen zin meer,maar omdat ik nieuwe kleuren wilde krijg ik toch wel zin ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:14

ga weer afsluiten. fijne avond nog!!!! doegie!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:15

ik heb haar nog nooit geschoren,deo je willies benen ook ?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:15

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:

Kan me ook wel voorstellen hoor,heb het ook vorig jaar gehad,zit met me werk al een tijd in kerstsferen en heb je thuis geen zin meer,maar omdat ik nieuwe kleuren wilde krijg ik toch wel zin ;)

ja, jij ziet ook zoveel moois, zou ik ook koop ziek van worden hahahaha, verkocht je maar lig bedden in de winter he! die laat je met kou wel staan! hahahaha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:16

_sandra schreef:
ga weer afsluiten. fijne avond nog!!!! doegie!

doegggg,ga ook ff tv kijken

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:16

Nicole1995 schreef:

ja alles. bevalt prima, en ze wordt er niet sneller of drukker van! daar waren we eerst beetje bang voor. maar is al tweede jaar, en gaat super goed!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:17

_sandra schreef:
Nicole1995 schreef:

ja alles. bevalt prima, en ze wordt er niet sneller of drukker van! daar waren we eerst beetje bang voor. maar is al tweede jaar, en gaat super goed!

ok,dat hoeft van mij ook niet inderdaad,ze gaat prima zo

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 19:29

@San en Jo...hebben jullie mijn kerstdorp wel eens gezien???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 19:30

_sandra schreef:

Dat is zeker zo...en dat gaat deze kerst ook wast weer goed komen :j .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:33

Eerlijk gezegd heb ik er ook al een paar jaar geen zin in om alles te versieren hoor, maar ja.... ik ben niet de enige hier in huis.
Moet het wel een beetje gezellie maken voor de anderen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:34

LIQUITA schreef:

Daar heb jij vast nog wel een foto van die je hier nog een keer gaat plaatsen. :P

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:44

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

Daar heb jij vast nog wel een foto van die je hier nog een keer gaat plaatsen. :P

Klopt,we willen een foto zien Liquita ;) ;) ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 19:47

Helaas heb ik er geen foto's van. Ik vraag het aan Jo en San omdat het misschien helpt in de beslissing, wel of geen dorp := .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:08

Hoi!

Vanavond heeft Wesley sinds een paar maanden weer eens op Maisie gestapt!!!!! *\o/* Hij wilde het zelf, dus ik stelde voor om hem van school te halen met Maisie. Dat ging hem even te ver, want de vorige keer had ik dat ook gedaan en toen werd hij - zegt hij, maar ik heb niets gemerkt - uitgelachen. Dus vanavond in het tussenuur een half uurtje rond gestapt en meneer was zo trots als een pauw! En ik natuurlijk ook!!!! *D
Nu maar duimen dat hij de smaak toch weer te pakken krijgt, maar ik zal hem hoe dan ook niet pushen ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:32

Bah ben zo moe van alle instansties die je voor iets nodig hebt.
Net weer 25 minuten met upc aan de telefoon gehangen. De uiteindelijke kosten voor het steeds weer moeten bellen is straks nog hoger dan het voordeel van het totaalpakket bij UPC.
Maar uiteindelijk doet de digitale tv het wel. Maar de ontvangstbevestiging van het hele pakket heb ik nog steeds niet ontvangen. Zou een geheimnummer moeten hebben is ook nog niet ingesteld, zodoende weet ik nu wel mijn eigen nummer via andere telefoon. Maar mijn emailadres weet ik dus nog niet. Wordt er gevraagd of ik misschien wel een bevestigingsemail heb gekregen, ja op het emailadres wat ik van upc heb gekregen en welke ik nog niet heb doorgekregen van upc en daardoor ook niet kan lezen. Stelletje dombo's.

Daarnaast maar weer eens een telefoontje gepleegd naar de woningbouw. De telefoon van de projectleider zal wel kapot of kwijt zijn want hij heeft nog steeds niet gebeld om een afspraak te maken om te komen kijken m.b.t. het technische probleem van de rookoverlast/wietlucht van mijn benedenbuurman via de meterkast in mijn woning (voornamelijk hal).
Waarom kunnen ze niet gewoon hun werk doen. Kost mij zoveel tijd en dat heb ik al zo weinig, zeker in deze week voor Sinterklaas.

Mag ik nog even verder mopperen.
Is de vader van Rowan hem gepeerd naar Egypte voor 8 dagen. Wat een vent, heb je een kind die in Sinterklaas geloofd en dan ga je je vakantie plannen in die week. Heb deze week maar op mijn werk afgesproken om zodra het kan dat ik eerder weg kan om de laatste dingen te regelen en te doen zonder dat Rowan er bij is. Wat ben ik blij met deze werkgever!!!!!

Zo het gaat weer. Jullie ook een gezellige avond gewenst.