Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!
) Er was dus een nieuw paardje, en die vond hij erg interessant, helemaal staart omhoog en oortjes naar voren als ie langs kwam. Hij was ook wel een beetje aan 't klieren, steeds als er een bepaald paard voorbij kwam, (Hummer) ging ie naar hem trappen. -.- Dus paar flinke bokjes gehad vandaag, maar het ging wel aardig. Toen gingen we naar buiten, en buiten wordt ie altijd jolig, dus ik wist gewoon dat ik de hele tijd zijn aandacht bij moest houden. Erg moeilijk, want alles was interessant. Nou, ik let 5 sec. niet op, en hop, hij springt een meter naar rechts met een bok. Grapjas. Even boos geworden, toen deed ie weer normaal. Nog 2 keer daarna richting Hummer gebokt. Hij had er zin in. -.- Laatste stukje weer braaf. Op zich ging het wel goed, voor mezelf dan, qua doorzetten, en aanpakken. Wat betreft het rijtechnische gedeelte was het iets minder, omdat ik hem echt bezig moest houden, en daar al mijn aandacht voor nodig had. Maarja, instructrice gaf me nog een compliment dat ik goed had doorgezet. Dus ik ben wel tevreden.

en ja dan moet je ze even aan pakken want jij bent de baas

Britt_Sisi schreef:isabel; ze weet zelf denk ikwel het beste wanneer ze de pony moet straffen en wanneer niet.
alsof jij nooit een paard op zn flikker geeft.
alleen een vraag.Britt_Sisi schreef:ik zga het wel maar ik vond even dat ik moest reagere op die domme opmerking
waarvoor was je uitgeloot?

. Wat ga je nu doen?