nee haha ze gingen dervandoor ofzo, naja iig maxima, en de rest derachteraan en toen viel joen in een hele scherpe bocht ofzo van snippie en toen schrok pepsi ervan van hee der ligt daar iemand op de grond en toen hing suus ook ernaast
ja ik had echt een mega gave actie! ik kwam voor het zadel te zitten viel toen links naast de hals maar hield me nog vast, slingerde onder de hals door en stond opeens aan de andere kant naast pepsi
Nee geen veulen ze ziet er wel ene stuk beter uit vind ik hoor, niet dat iele nekje met die balonbuik gewoon een echt rank arabiertje is het nu!
Chanta is niet terug, denk dat die goed beviel
Trouwens Snippie is me toch knap geworden nu ze geen veulen heeft! Echt een hele knappe pony is het nu Rivella, Bibi en Marije hebben overigens ook geen veulens en zien er ook gelijk een stuk beter uit!
we vonden het alleen zwaar jammer dat ze niet mee mocht met de verhuur van Simone wilde haar graag eens uitproberen Achja die heeft nu 3 ritten op Fifa gedaan en dat beviel haar goed, ze stond ook heel leuk bij Fifa
bah ik mis het nu alweer he! Ik wilde Jaloe graag uitproberen, maar dat kon elke keer niet helaas...