Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:moet ik ff bekijken, hihigaan we morgen in buiten bak rijden liquita, of ga je na het wassen niet meer rijden?
_sandra schreef:Hmmm....ik geloof 1 uur of zo iets.hoe laat is je shoot ook alweer liquita, ik ben zaterdag vroeg op manege, heb smiddags een verjaardag! kan ik ff kijken bij jullie!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:moet ik ff bekijken, hihigaan we morgen in buiten bak rijden liquita, of ga je na het wassen niet meer rijden?
xan schreef:Ik heb _sandra gevraagd en die wil mee doenDus wie o wie moeten we erbij vragen ????????
. ATE schreef:Ik weet niet wat de bedoeling is qua tijd. Mij maakt het niets uit, maar we moeten wel even een tijd zien te vinden dat voor iedereen haalbaar is. Misschien een tussen weg...half 8???????? (te paard).ik hoop dat het oefenen op zondag ook niet elke keer om 8 uur is anders kan ik ook niet mee doen ik kan die meiden ook niet elke keer zo laat ophouden
en tot morgen. LIQUITA schreef:xan schreef:Ik heb _sandra gevraagd en die wil mee doenDus wie o wie moeten we erbij vragen ????????.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik weet niet wat de bedoeling is qua tijd. Mij maakt het niets uit, maar we moeten wel even een tijd zien te vinden dat voor iedereen haalbaar is. Misschien een tussen weg...half 8???????? (te paard).ik hoop dat het oefenen op zondag ook niet elke keer om 8 uur is anders kan ik ook niet mee doen ik kan die meiden ook niet elke keer zo laat ophouden
Enneh....gaan we nou a.s. zondag oefenen????
smuidra schreef:Hoeveel smurfen zijn er nu in totaal?????? Hebben we er genoeg???????
Ik wil best mee oefenen met jullie als het nodig is.
Maar ik ben er zo incognito schreef:Deed Marian niet al mee???Marian wil in ieder geval de plek van Anke wel nemen.
incognito schreef:smuidra schreef:Hoeveel smurfen zijn er nu in totaal?????? Hebben we er genoeg???????
Ik ben de tel een beetje kwijt.
Volgens mij hadden we nu Sandra en Sandra erbij en de nieuwe eigenaresse van Milton
(naam ben ik even kwijt, heb ik wel ergens gelezen.)
Sandra Woerlee twijfelde gister wel weer.
Ik heb net Paul gesproken en die wil wel invallen als we mensen te kort komen.
Ik heb hem net de proef gemaild.
Ik zou hem verder op de hoogte houden via de mail.
Ik heb hem doorgegeven dat ik er voor nu dan vanuit ga dat we zondag niet gaan oefenen.

(ze waren vergeten de site aan te passen) We moeten nu, later dan gepland, naar Amsterdam c.s. en daar worden we opgepikt en moeten we met de bus naar EINDHOVEN. We komen dan pas om 00.30 uur in Bodrum aan en dan nog naar het hotel. We zijn er dus +/- 8 uur later dan gepland en missen één dag. (maar we hebben wel een busreisje extra
)

Dan hoeft hij zijn huis niet meer uit.ATE schreef:LIQUITA schreef:Geen gekke kleurtjes?
nee hoor anders word ik steeds aan gehouden
meelen schreef:Nou zeg, het is niet alleen Sanne die pech had met haar vakantie. (8-daagse reis waar er 6 van over blijven).
Ron werd vandaag gebeld dat er geen vliegtuig vanaf Schiphol vertrekt naar Bodrum Dinsdag.(ze waren vergeten de site aan te passen) We moeten nu, later dan gepland, naar Amsterdam c.s. en daar worden we opgepikt en moeten we met de bus naar EINDHOVEN. We komen dan pas om 00.30 uur in Bodrum aan en dan nog naar het hotel. We zijn er dus +/- 8 uur later dan gepland en missen één dag. (maar we hebben wel een busreisje extra
![]()
)
Mij benieuwen hoe het is op eindhoven, er is vast niet zoveel te doen als op Schiphol.