Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mireille1970 schreef:Ik moet zo weg, dus lees jouw antwoord niet meer Liquita, maar ik wens je sterkte met je hoofd/kaak/schouder/spieren/lichaam/rug etc etc etc...

winnitou schreef:Je mag met ons mee hoor, in het stap groepjeHet is voor mij ook al weer 5 1/2 jaar geleden (02-02-02 en in verwachting) dat ik naast mijn paard stond terwijl ik erop hoorde te zitten, dus heb het gevoel dat het voor mij ook weer eens tijd wordt (liever niet).
Ga dus snel in bed om te zorgen dat ik een beetje uitgerust op kamp ga.
.
.
. Ik heb gelijk ook maar even naar mijn schouder laten kijken, en die is gekneusd.
. winnitou schreef:Net van Eus te horen gekregen...de kosten voor de vrachtauto zijn nu 50 euro per paard, ongeacht hoeveel paarden er in gaan. Diana legt de rest er zelf bijOh ja er is weer een paard minder voor de vrachtauto, hoorde ik vanmiddag.

LIQUITA schreef:ATE natuurlijk mag jij mee stappen, graag zelfs.
Maar even serieus...misschien kan ik op kamp echt alleen maar stappen. Ik ben net namelijk even bij de huisarts geweest omdat ik me toch niet zo lekker voel. Ik ben duizelig, wat misselijk en heb hoofdpijn.
Ik heb een lichte hersenschudding en moet deze week rust houden. Ik vertelde over kamp....hij keek eerst een beetje twijfelend. Maar gelukkig zei hij dat ik als ik denk dat het gaat, ik gewoon te paard mag. Als ik maar geen gekke dingen ging doen. Ik heb gelijk ook maar even naar mijn schouder laten kijken, en die is gekneusd.
Ik heb net mijn cap even bekeken, en die is echt behoorlijk gescheurd.

meelen schreef:LIQUITA schreef:ATE natuurlijk mag jij mee stappen, graag zelfs.
Maar even serieus...misschien kan ik op kamp echt alleen maar stappen. Ik ben net namelijk even bij de huisarts geweest omdat ik me toch niet zo lekker voel. Ik ben duizelig, wat misselijk en heb hoofdpijn.
Ik heb een lichte hersenschudding en moet deze week rust houden. Ik vertelde over kamp....hij keek eerst een beetje twijfelend. Maar gelukkig zei hij dat ik als ik denk dat het gaat, ik gewoon te paard mag. Als ik maar geen gekke dingen ging doen. Ik heb gelijk ook maar even naar mijn schouder laten kijken, en die is gekneusd.
Goed van je, dat je toch even naar de huisarts bent gegaan. Nu weet je tenminste wat er aan de hand is. Wel k** voor je hoor, zo vlak voor kamp.
Mag je eigenlijk wel met de pc spelen van de dokter?
I.i.g. hoop ik dat je snel weer op zult knappen........BETERSCHAP
LIQUITA schreef:ATE natuurlijk mag jij mee stappen, graag zelfs.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Net van Eus te horen gekregen...de kosten voor de vrachtauto zijn nu 50 euro per paard, ongeacht hoeveel paarden er in gaan. Diana legt de rest er zelf bijOh ja er is weer een paard minder voor de vrachtauto, hoorde ik vanmiddag..

ATE schreef:nou ik laat je niet in de steek hoor dan maar stappen onder weg zoeken we een leuk tentje en drinken daar dan ff gezellie een bakkie komt goed hoor

Op kamp maar ff naar de paardenwinkel, behoorlijke zwarte kopen !