Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moskaichamp schreef:nous dat andere voer is van marstall . ik ga gelijk informeren waar dat te verkrijgen is want ik wil het van de winter ook gaan geven. het heet sinfonie kruidenmuesli en zit geen haver in. ik laat het weten als ik een adres heb!
gr kim
,
? moskaichamp schreef:nous dat andere voer is van marstall . ik ga gelijk informeren waar dat te verkrijgen is want ik wil het van de winter ook gaan geven. het heet sinfonie kruidenmuesli en zit geen haver in. ik laat het weten als ik een adres heb!
gr kim
Ik zou nog ergens het emailadres/tel nr van die vrouw moeten hebben als je wilt..
m'n telefoon is terecht!!!
Gefeliciteerd
vera23 schreef:en ik ga morgen weer rijden jeeee.. haha pff
amandaaa schreef:Ben vanmiddag ook vrij
moskaichamp schreef:ik heb net op buienradar.nl gekeken en vanaf ong 10 u is het droog dus dan ga ik lekker naar stal. nous ik neem voortaan tegelijk met jou vrij dan is het meestal mooi weer!
O nee het was Piet zijn schuld toch (van die regen
)
vera23 schreef:morgen...
weet iemand mss het telefoon nr van femke![]()
weer jij of ze naar buiten mogen nous..

en is beetje spoed geval

Fammiie_x schreef:
Dan kom ik ook maar is even binnenvallen
Ik mag eigenlijk nie op mijn computer, want heb hersenschudding, maar ik kan het weet niet laten
Ojaa.. Ik heb trouwens nieuw nummer en die staat daar volgens mij niet bij op de lijst op stal, zal volgende week even veranderen..
Vera ik stuur je wel even een Pb

En aardig hard ook.. Ik heb daar 5 minuten ongeveer op de grond gelegen omdat ik duizelig was, dat weet ik nog wel. (had trouwens wel een cap op).