Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:55

Go jij! Go jij!

Dat mensen dat niet snappen, vol is vol en ze zijn nou ook niet bepaald heel lang van tevoren gaan boeken. Nagelbijten / Gniffelen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:02

Vrijdag vrij? Dat gebeurt bij mij pas aan het einde van april/ begin mei...

Samen in een stal: niet zo'n goed idee.
Samen spelen: Hercules is opgegroeid met een hond, dus die vindt dat héél normaal.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:12

Nee idd. Vervelend dat soort mensen Boos!

Nou, je raad het nooit. Kwam ze net terug, ging ze letterlijk en figuurlijk op mijn bureau zitten (staat een ladekastje naast ging ze gewoon op zitten). En keek bij mij op mijn beeldscherm mee wat ik deed. Alleen verschil is dat ik er verstand van heb en zij niet, met als gevolg dat zij zich ermee ging bemoeien en stomme dingen ging zeggen. Ik had echt de drang om te zeggen: Kunt u mij misschien even mijn werk laten doen? Boos!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:14

Moet je dan een spelletje op het scherm zetten, zelfs dat snappen dat soort mensen niet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:17

Goede tip voor de volgende keer Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:27

ROFL Wat een maf mens

Daar zou ik echt niet tegen kunnen. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:28

Nee ik dus ook niet. Ik kreeg het ook helemaal benauwd en moest me inhouden om niets te zeggen Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:44

Gelukkig, nog een kwartiertje en het zit er weer op. Lekker al die irritante mensen laten wachten tot morgen. Na het eten met Whis tutten Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:54

Wooow wat hebben Stace en Whis een zware avond gehad Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:55

Haha helemaal van de drafbaan tot die gekke honden. ROFL

Je moet wel beter luisteren hoor op stal, ik moet je van alles vertellen! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:58

Hahaha echt wel, sinds dat ik Whis heb heb ik mezelf afgesloten voor invloeden van stal geloof ik Sigaar

Die gekke honden waren echt het toppunt, als je die ziet moet je varkensgeluidjes maken. Da's de perfecte afleidingsmanoeuvre want dan raken honden in de war Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:26

ROFL

Dat d'r mensen zijn die in de 1 April grap trappen (of de grap is dat 't echt is? Huilen van het lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:56

Oooeh who knows Nagelbijten / Gniffelen

Ben gidsen aan het vervangen, ze zijn lekker slim. Per 1 april gaan de nieuwe prijzen in en die zijn duurder. Dus mensen denken allemaal dat we een grapje maken. Maar da's niet zo Clown

Radio 2 heeft ook écht slechte humor he? Heb vanmorgen gehoord dat ze aan het verkondigen waren dat er een spookrijder op de snelweg was (middenin de spits). Vind dat dingen waar je echt niet over kan grappen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 11:10

ROFL Hebben jullie op 't reisbureau ook nog een echte 1 april grap? Wij niet... Volgens mij, en op school ook niet.

Zouden ze op stal nog een 1 april grap hebben? Heb niks grappigs gehoord, jij wel?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 11:13

Ohja! Mijn 1 april is helemaal geslaagd, ik riep tegen een vriendin dat d'r veter los zat en toen keek ze naar beneden... Huilen van het lachen

(Ze had een laars met ritssluiting aan ROFL )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 11:21

Op stal? Nee eigenlijk niets Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha Suus: Wat ben je toch grappig Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:04

Ja ik dacht ik ga iets heel flauws doen want 't hoort toch wel bij 1 april. Trapt die muts d'r nog in ook. ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:09

Hahaha grappig Clown

Ik zou er ook zo intrappen hoor als ik eerlijk ben Nagelbijten / Gniffelen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:49

Ha hier ook een 1-aprildagvrijvanopmerkingenofgrappenvrouwtje... Duivel Haha!

Ik had gisteren geen 31 maart grap: ik ging Tucker rijden (voor diegene die het gemist hebben hij is zaterdag zo'n beetje 6 uur weggeweest van stal om een buitenrit te maken. Was zonder dek op de trailer gezet en had 2 dagen niet gereden en is daarvan zelfs 1 dag niet uit stal geweest....)Ik had hem zondag 1,5 uur in de stapmolen gehad 's ochtends en 's middags nog met Herc buiten.
Dus ik gisteren rijden: echt te stug voor woorden Boos! . Hij was absoluut niet licht in zijn mond, wilde amper inbuigen. Dus heb ik hem gewoon maar wat rond gereden.
Ik hoop toch echt dat dit tijdelijk is, anders is er zo'n 2,5 maand training naar de knoppen Stoom uit je oren . Kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik rij hem lang en laag en zij trekt hem voornamelijk in elkaar, handig bij een paard die zijn onderhals eruit drukt, is een goede oefening voor zijn hoofd en hals houding. Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:04

Jeuzes IJp da's balen, ik hoop dat 't niet helemaal weg is wat je d'r net bloedig in hebt getraind. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:11

Bloos! Jeetje wat vervelend zeg. Echt niet leuk als je er zoveel tijd en energie instopt wat vervolgens in 1 dag helemaal verdwenen is. Tucker zal zich ook wel niet lekker hebben gevoeld dan Hopelijk is het tijdelijk...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:14

Nou is het waarschijnlijk niet van 1 dag geweest, ze is vorige week dinsdag en donderdag helemaal niet geweest en hij is dus 2 dagen absoluut zijn stal niet uitgeweest.
Alleen woensdag toen ik hem reed en maandag met Herc samen.
Ik ga morgen eerst diep ademhalen voor ik opstap en begin weer opnieuw. Het zij zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:14

Idd, ik hoop voor je dat het goed gaat morgen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:26

Ik ook, bagger hoor...

Zo zie je maar weer, je kan een paard wel goed trainen maar als d'r dan iemand anders op stapt en dat gaat fout dan is 't ook zo weer verkloot. Nu maar hopen dat 't morgen beter gaat want anders had je die 2,5 maand net zo goed in je neus gaan zitten peuteren op Tucker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:37

Bijna 18u... Thank god, ik heb het he-le-maal gehad vandaag. Heb een beetje dit gevoel: Gestoord

Vanavond ga ik om 20u meerijden, heb ik ff wat meer tijd voor de les. Zul je zien dat ik vandaag voor de verandering weer eens op tijd weg kan en morgen als ik om 19u moet dat ik weer tot 18u15 vast zit hier Boos!