Affijn ik ga naar de manege en hopen dat ik op mijn tweede pp in de F15 kom

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
simoneghille schreef:Leuk Springwedstrijd, ik heb vandaag van de carousel groep uitvoering, en volgnde week zitcompetitie op horse event
KimH schreef:Ik kwam er eergister ook pas achter dat je nu 3 pp moet halen.Ik heb even in het boekje gekeken gister en er staat ook in wat je moet leren voor de theorie ( zoals op weg naar de F6). Volgens mij verschilt het niet zo heel veel.
Affijn ik ga naar de manege en hopen dat ik op mijn tweede pp in de F15 kom
Bellatrix schreef:Leuk dat je op HE de zitcompetitie mag doen zeg!!
Ik zal uitkijken naar je.
Bellatrix schreef:Yep.
Zie mijn naam.
Laura_ schreef:die boekjes zijn bij ons op de manege er nog geen eens
maar ik wil geen theorie meer
maar de proefjes van september zijn vervallen
Bellatrix schreef:Bij ons zijn ze nu van tig wedstrijden per jaar naar de 4 gegaan.
simoneghille schreef:Leuk Springwedstrijd, ik heb vandaag van de carousel groep uitvoering, en volgnde week zitcompetitie op horse event
Mies7 schreef:simoneghille schreef:Leuk Springwedstrijd, ik heb vandaag van de carousel groep uitvoering, en volgnde week zitcompetitie op horse event
Ah dan zie ik jou vast wel, ik moet jureren tijdens de finales op HE
Bellatrix schreef:Ja, het is wel jammer want zo schiet je niet echt op natuurlijk.
En normaal zou ik geen haast hebben maar ik wil de cursus doen dus ik heb een jaar om 7 pp's te halen...heb er nu 1 inde F11...dus vandaar dat ik ook op een andere manege ga starten...