Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:19

ja precies, denk het ook, eerst nog even overlegen met onze paps Clown

Succes op school Myrt!!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:26

Ik ga werken enzo!
Daaaaagggg!!!! Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:28

Daaag!! Doei!
Ik ga ook maar eens wat nuttigs doen.. Bandjes laten vervangen ofzo Tong uitsteken

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 10:29

Goedkoop is soms duurkoop Lav Tong uitsteken
Let wel op dat je NL'ders treft, anderen plakken vaak met spuug *uche uche* Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:32

Hahaha komt goed Knipoog Ben toch wel een hoop geld kwijt, hoe dan ook Lachen Die paar tientjes maken dan ook nog weining uit.. toch?!
Nou toedels!!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:38

Succes Lav! Ik zou toch echt niet zonder auto kunnen! Wel belangrijk dat je veilig rijdt dus de tip van Schim is niet zo slecht.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 11:11

Mendi schreef:
Succes Lav! Ik zou toch echt niet zonder auto kunnen! Wel belangrijk dat je veilig rijdt dus de tip van Schim is niet zo slecht.

Wij hebben alle slechte garages in Amsterdam wel gehad onderhand.
Weet in ieder geval waar ik niet moet zijn Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 11:52

Zo daar ben ik weer, en ik ben 171,78 lichter.. Verdrietig
Máár ik heb mooie nieuwe achterbandjes, en de uitlaat hebben ze kunnen "stoppen" dus daar kan ik voorlopig nog even mee door rijden.. en gaan sparen Vork

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:03

Lavandula schreef:
Zo daar ben ik weer, en ik ben 171,78 lichter.. Verdrietig
Máár ik heb mooie nieuwe achterbandjes, en de uitlaat hebben ze kunnen "stoppen" dus daar kan ik voorlopig nog even mee door rijden.. en gaan sparen Vork

Supergoed zeg!!! Heb je je vrouwelijke charmes nog in de strijd moeten gooien? Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:28

Jeetje.. dat je zoveel problemen kan hebben met een huis huren.. afschuwelijk.. K*t woningbouw Boos!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:29

ladyjoy schreef:
Jeetje.. dat je zoveel problemen kan hebben met een huis huren.. afschuwelijk.. K*t woningbouw Boos!

Wattiserdan?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:52

Nou ik kom er ook maar weer even tussendoor...

Heb gister ook dat programma over de opvolgers gezocht gekeken, kon me wel een beetje ergeren. Dat stel dat zeg maar tweede was geworden... Hoe denk je nou een paardenbedrijf te kunnen gaan runnen als je zo weinig verstand van paarden hebt? Tenminste dat idee kreeg ik bij hun (eigenlijk dacht ik meteen toen ik ze zag al dat het niets zou gaan worden). Hebben ze geen screening vooral ofzo? Nou ja, het kwam in ieder geval op mij over alsof ze niet veel verstand ervan hadden. Die Lida (zo heet ze toch? Bloos ) uiteraard wel en haar moeder, haha, heb echt moeten lachen om haar Haha!

Verder is er een professor waar ik vorig jaar nog college van heb gehad overleden. Helemaal niet zo oud was hij denk ik, ook nog niet al te oude kinderen (hij had het in zijn colleges wel eens over bijv. 50 Cent en dat hij door z'n kinderen op de hoogte bleef). Donderdag is de uitvaart en valt al het onderwijs uit, nu is mijn werkgroep verplaatst naar vrijdag maar dan moet ik dus werken... Hoop dat ik iets kan regelen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:01

Mendi schreef:
ladyjoy schreef:

Wattiserdan?

Allemaal klote gebeuren.. Word er zo doodziek van. We betalen huur sinds 8 aug, we hebben ja gezegd op de aanbieding van het huis omdat het op een goede plek ligt, ruim genoeg is e.d. Maar er moest nog wel heel veel gebeuren. Dit hebben we aangekaard, aan daar zouden afspraken voor gemaakt zijn. Nu, 5 sept, is er nog steeds niks gebeurt. Terwijl we al verschillende afspraken hebben gemaakt, maar ze komen nooit opdagen. En we moeten wel huur betalen! Toch belachelijk.. Boos!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:03

Pluutje schreef:
Heb gister ook dat programma over de opvolgers gezocht gekeken, kon me wel een beetje ergeren. Dat stel dat zeg maar tweede was geworden... Hoe denk je nou een paardenbedrijf te kunnen gaan runnen als je zo weinig verstand van paarden hebt? Tenminste dat idee kreeg ik bij hun (eigenlijk dacht ik meteen toen ik ze zag al dat het niets zou gaan worden). Hebben ze geen screening vooral ofzo? Nou ja, het kwam in ieder geval op mij over alsof ze niet veel verstand ervan hadden. Die Lida (zo heet ze toch? Bloos ) uiteraard wel en haar moeder, haha, heb echt moeten lachen om haar Haha!

Ja, ik vond dit ook belachelijk. Zag mezelf daar eerder aan de slag gaan dan hun. Leek me trouwens echt wel leuk.. als ik een partner had, waarmee ik zo'n bedrijf zou kunnen runnen, had ik het wel geweten Bloos

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:10

Ja, dacht ik ook nog, ik weet zelfs meer van paarden... Had echt het idee dat het een beetje van die mensen waren van
"ohw, paardjes zijn leuk, friezen helemaal met die mooie lange manen, laten we een fries kopen" (ze zeiden toch dat ze een fries/friezen hadden?) en dat die man beslag zei ipv behang, LOL. Maarja, kan ook verkeerd overgekomen zijn (zal niet al te snel oordelen over mensen die ik niet ken Knipoog ). Het andere koppel was denk ik inderdaad misschien te commercieel ingesteld, maar had toch verwacht dat die er niet als eerste uit zouden liggen. Zelf zou ik liever geen rusthuis willen geloof ik.

Maar wat k*t van dat gezeik over het huren!! Boos!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:27

Paardenrusthuis lijkt me toch wel leuk hoor. Al die oudjes zo in de wei Lachen Heerlijk.

Nou, na 1.5 uur bellen heb ik een paar dingen zo ver:
- afspraak gemaakt voor nieuwe keuken, slopen van de oude kachel, vervangen van de balkon spijlen
- afspraak voor het reparen van de ramen (het openen en sluiten)
- een afspraak gemaakt over de huur: brief sturen met verzoek van het kwijt schelden van de huur omdat er geen optimaal gebruik kan worden gemaakt van de woning. En daarbij deze maand de huur niet betalen, tot het brief binnen is en ze er naar gaan kijken of dat klopt e.d.

Nu alleen nog dat stomme mannetje van de Eigen Haard reparaties te pakken krijgen ivm de andere beloofde reparaties (nieuw toilet, nieuwe lichtknopjes en stopcontacten, opknappen van de badkamer e.d.).

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 13:28

Huur in een potje apart gooien, pas betalen als ze iets doen. Wel een nette brief schrijven. Huurders staan sterk in dit soort gevallen Lachen

Woeps Clown
Zie net je bovenstaande post. Wat een timing Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:30

Knipoog En lekker niet betalennnnnnnn yeaah Lachen Dats wel goed nieuws.. Dan mogen ze er zolang over doen als ze willen hehe

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:40

Ladyjoy: Ik werk bij een makelaar en wij beheren ook veel woningen en dit komt bij ons echt nooit voor hoor! Bloos Nou ja, soms lopen afspraken langs elkaar heen en zo te lezen komt er nu schot in de zaak. Succes Knipoog

Pluut: ik ken Lida best wel goed (Bonte kent haar ook, nog beter zelfs) en ze kwam in dat programma heel anders over dan dat ze echt is. Misschien toch de zenuwen of zo? En die moeder.. wat een leuk mens is dat zeg!
Ben benieuwd hoe het nu verder met ze gaat. Daar hoor je vast niks meer over.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:52

Bedoel je kwa dat ze haar stil/gesloten vonden? Ach, zo ben ik zelf (ook), dus ik snapte het helemaal. En dan in zo'n situatie lijkt me zoizo lastig.

edit: ben inderdaad ook benieuwd hoe het nu verder gaat... Het is nog niet zeker dat zij ook echt de opvolgers gaan worden toch?

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:22

Vind haar IRL een stuk opener inderdaad!
Maar ja, wat je zegt: je bent voor het eerst op tv Nagelbijten / Gniffelen

En ik dacht ook begrepen te hebben dat ze nu verder gaan kijken of het bevalt en of ze echt voldoen als opvolgers.
Ik denk dat Bonte wel meer kan vertellen.. Knipoog

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:13

Mijn nieuwe bijrijdster (Lavandula) heeft net voor de 1ste keer op mijn paardje gereden zonder mijn bijzijn Clown Ik heb haar wel "gekoppeld" aan mijn vriend, dus ze hebben samen een ritje gemaakt. Krijg net een sms-je dat alles goed ging! Gelukkig maar, toch altijd even spannend!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:18

Leuk dat het goed ging Lachen
Heb me wel een beetje aan de nr 2 van opvolger gezocht geergerd. Ook toen ze dat paard gingen poetsen, hadden ze dat zweetmes vast: 'Ik weet niet wat het is, maar het haalt wel mooi alle losse haren weg' Clown

zonet naar school geweest, wat een bagger rooster Bloos!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:33

Mendi schreef:
alano schreef:
hahah naja ik heb je toestemmig gegeven om hem te bekijken en dan mag je hem ook wel aaien hoor Knipoog Haha! hahaha maar het gaat er meer om dat niet iedereen snoepjes of gaat aaien want dan ziet hij bijv. diegene langs lopen en wil hij aandacht en dan gaat hij trappen met zijn voorbenen om aandacht te vragen...das niet de bedoeling....

Vandaar die rubber mat aan de voorkant van het hek! Het lijkt me heel naar als je paard daar vast komt te staan als zijn been daarin vast zit.
Wat voor ras is het eigenlijk? Spaans ofzo?

Citaat:
bij ons rijden?? die snap ik niet helemaal...er zijn toch geen wedstrijden ofzo??

Nee hoor, gewoon even sfeer proeven. Ik rij ook helemaal geen wedstrijden (behalve endurance, maar dan moet je paard wel gezond zijn, dus dat wordt volgend jaar pas weer Knipoog )

het is een andalusier (spaans dus Knipoog ) hij trapt nu nog niet maar als hij het een keer doet en hij komt vast te staan is het niet leuk nee.....

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:42

alano schreef:
het is een andalusier (spaans dus Knipoog ) hij trapt nu nog niet maar als hij het een keer doet en hij komt vast te staan is het niet leuk nee.....

Lastig als ie de Spaanse pas gaat oefenen in zijn buitenhokje Knipoog
Hoe oud is -ie eigenlijk? Mooi kleurtje heeft ie!