Succes op school Myrt!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben toch wel een hoop geld kwijt, hoe dan ook
Die paar tientjes maken dan ook nog weining uit.. toch?!Mendi schreef:Succes Lav! Ik zou toch echt niet zonder auto kunnen! Wel belangrijk dat je veilig rijdt dus de tip van Schim is niet zo slecht.
Lavandula schreef:Zo daar ben ik weer, en ik ben 171,78 lichter..![]()
Máár ik heb mooie nieuwe achterbandjes, en de uitlaat hebben ze kunnen "stoppen" dus daar kan ik voorlopig nog even mee door rijden.. en gaan sparen
ladyjoy schreef:Jeetje.. dat je zoveel problemen kan hebben met een huis huren.. afschuwelijk.. K*t woningbouw
) uiteraard wel en haar moeder, haha, heb echt moeten lachen om haar
Mendi schreef:ladyjoy schreef:Jeetje.. dat je zoveel problemen kan hebben met een huis huren.. afschuwelijk.. K*t woningbouw
Wattiserdan?
Pluutje schreef:Heb gister ook dat programma over de opvolgers gezocht gekeken, kon me wel een beetje ergeren. Dat stel dat zeg maar tweede was geworden... Hoe denk je nou een paardenbedrijf te kunnen gaan runnen als je zo weinig verstand van paarden hebt? Tenminste dat idee kreeg ik bij hun (eigenlijk dacht ik meteen toen ik ze zag al dat het niets zou gaan worden). Hebben ze geen screening vooral ofzo? Nou ja, het kwam in ieder geval op mij over alsof ze niet veel verstand ervan hadden. Die Lida (zo heet ze toch?) uiteraard wel en haar moeder, haha, heb echt moeten lachen om haar
![]()
). Het andere koppel was denk ik inderdaad misschien te commercieel ingesteld, maar had toch verwacht dat die er niet als eerste uit zouden liggen. Zelf zou ik liever geen rusthuis willen geloof ik.
Heerlijk.

En lekker niet betalennnnnnnn yeaah
Dats wel goed nieuws.. Dan mogen ze er zolang over doen als ze willen hehe
Nou ja, soms lopen afspraken langs elkaar heen en zo te lezen komt er nu schot in de zaak. Succes
Ik heb haar wel "gekoppeld" aan mijn vriend, dus ze hebben samen een ritje gemaakt. Krijg net een sms-je dat alles goed ging! Gelukkig maar, toch altijd even spannend! 

Mendi schreef:alano schreef:hahah naja ik heb je toestemmig gegeven om hem te bekijken en dan mag je hem ook wel aaien hoor![]()
hahaha maar het gaat er meer om dat niet iedereen snoepjes of gaat aaien want dan ziet hij bijv. diegene langs lopen en wil hij aandacht en dan gaat hij trappen met zijn voorbenen om aandacht te vragen...das niet de bedoeling....
Vandaar die rubber mat aan de voorkant van het hek! Het lijkt me heel naar als je paard daar vast komt te staan als zijn been daarin vast zit.
Wat voor ras is het eigenlijk? Spaans ofzo?Citaat:bij ons rijden?? die snap ik niet helemaal...er zijn toch geen wedstrijden ofzo??
Nee hoor, gewoon even sfeer proeven. Ik rij ook helemaal geen wedstrijden (behalve endurance, maar dan moet je paard wel gezond zijn, dus dat wordt volgend jaar pas weer)
) hij trapt nu nog niet maar als hij het een keer doet en hij komt vast te staan is het niet leuk nee..... alano schreef:het is een andalusier (spaans dus) hij trapt nu nog niet maar als hij het een keer doet en hij komt vast te staan is het niet leuk nee.....