xoxsannexox schreef:Weet iemand nog een pannenkoekzadeltje te koop voor niet zoveel?
Ja, ik had er laatst 1 te koop zien staan hier op bokt..
geen idee voor hoeveel je moest bieden.
ik zal hem nog even voor je opzoeken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xoxsannexox schreef:Weet iemand nog een pannenkoekzadeltje te koop voor niet zoveel?
Lauraaa_ schreef:Weet iemand hoe duur een springles op Lc is??

Lauraaa_ schreef:Okee, voor een uur!
Op de site staat paard huren voor in de bak dat dat 11,50euro is. Maar ik weet niet of je dan zegmaar nog extra moet betalen voor de les
xoxsannexox schreef:Lauraaa_ schreef:Okee, voor een uur!
Op de site staat paard huren voor in de bak dat dat 11,50euro is. Maar ik weet niet of je dan zegmaar nog extra moet betalen voor de les
Springles is altijd maar half uur. Als je een uur doet dan spring je niet een heel uur. ZIjn de pony's niet gewend.
+ hijz best duur en er wordt niet vaak op hem gereden natuurlijk! Ik heb wel plat zadel nu en een echte alleen dei echte ligt niet goed en die platte zijn de singelstoten gebroken.
xoxsannexox schreef:Ik moet morgen vwan kwart voor acht tot kwart voor 5 fietsen! Leuke excursie he! Blegh
) rijden en daarna even korte stukjes met Sanyo stappen. Als ik klaar ben voeren en scheppen en daarna beginnen aan het zadel & hoofdstelletjes
.
!
) Eerst vond mijn pa het te duur om met zn allen te gaan, maar we gaan nu eerst via schiphol naar Finland en van daaruit naar Zuid-Korea voor iets minder dan 500 euro per persoon! (normaal kost het iets meer dan 1000 euro per persoon!) En we hebben daar toch familie, dus geen hotelkosten of wattan ook
.

xEsther schreef:Ja is goed! Ik zal dan morgen eerst Misty ZZ (zonder zadel dus) rijden en daarna even korte stukjes met Sanyo stappen. Als ik klaar ben voeren en scheppen en daarna beginnen aan het zadel & hoofdstelletjes
.
en gaat het rijden op Mis goed??