Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
duckie schreef:Nou meiden,
Van Harte gefeliciteerd!!Ik ga hem vandaag bewonderen...
Ik ben heel blij voor jullie... Hopen dat de foto's goed zijn... wel hele slimme zet (knap dat je op zo'n moment nog helder denkt!!)

hij heeft weinig "controle" over die van hem
Hij doettut niet expres

Gaat het al beter met je, Kim?
Shir en John hebben meegeholpen met uitladen en "ineens" heb ik zo'n ding staan (het is een houten
) Ik zal hem van de week ff aan je teruggeven
Binar schreef:Even een kort verslagje van de wedstrijd, ik kon niet eerder op internet komen![]()
![]()
Ko liep weer superbraaf de trailer in en stond erg rustig. Redelijk lang ingereden (eerst op het pad, daarna in de binnenbak) Ko liep zonder veel problemen heerlijk nageeflijk, tempo was redelijk tot goed. Tijdens de proefjes kon ik de nageeflijkheid goed erin houden, hierdoor was Ko ook een stuk rechter. Bij beide proefjes gingen er wel wat kleine dingetjes fout, maar ja dat is Ko he![]()
Ben tevreden met het resultaat: 4e met 151 punten en 3e met 150 punten. Geen winstpunt maar wel een tevreden gevoel, op naar de 18e!!![]()
Ik wil Shir bedanken voor het rijden en voorlezen, je rijdt trouwens erg netjes met de trailer en het voorlezen ging ook erg goed, ondanks dat we het niet hebben voorbereid
![]()
Marieke voor het knotten, Maaike voor het meerijden
en Kim natuurlijk bedankt voor het uitlenen van je bus en trailer
![]()
Gaat het al beter met je, Kim?

jarno schreef:geen dank hoor vond het leuk om te doen, en ehm ondanks john zijn richtinggevoel zijn we toch na al die bijzondere verrichtingen op tijd op stal aangekomen hihi.
gr
verkeerd rijden kan niet meer

KiWiKo schreef:jarno schreef:geen dank hoor vond het leuk om te doen, en ehm ondanks john zijn richtinggevoel zijn we toch na al die bijzondere verrichtingen op tijd op stal aangekomen hihi.
gr
Sinds vandaag heeft de bus een wegwijspiet![]()
![]()
verkeerd rijden kan niet meer
![]()
![]()
gutogutogut wat ben ik nog ziek zeg!
was heel blij dat je in kon springen
KiWiKo schreef:Is goed hoor, ik vond het zo sneu voor Binarwas heel blij dat je in kon springen
![]()
KiWiKo schreef:Is goed hoor, ik vond het zo sneu voor Binarwas heel blij dat je in kon springen
![]()
)
Ik wil jullie bij deze dan voor zeker 1x per maand reserveren
Ons halve kantoor is snotterig