Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
andrea1992 schreef:whooooooosh gelijk 5 pagina's erbij haha heb vast een keer prongelijk de mail verwijderd dat er weer reactie was hahah en daarna gewoon vergeten te kijken
las paar pagina's terug iets van twilight marathon daar ga ik dinsdag 13 november heen maar ik neem de lange marathon in Leeuwarden dus van 13:30 tot 2:30 haha lange zit wel gaaf en gelukkig kan ik bij iemand slapen in Leeuwarden anders kon ik niet naar huis.
Morgen begint het westernweekend zo fiets zin in ik ga weer met openbaar vervoer erheen en dan wordt ik door hun bij de halte opgehaald echt zo gaaf is dat.
Ik hoop echt dat ik duke krijg en anders marije , berend, leize of een ander super makkelijk paardje
_Linn_ schreef:andrea1992 schreef:whooooooosh gelijk 5 pagina's erbij haha heb vast een keer prongelijk de mail verwijderd dat er weer reactie was hahah en daarna gewoon vergeten te kijken
las paar pagina's terug iets van twilight marathon daar ga ik dinsdag 13 november heen maar ik neem de lange marathon in Leeuwarden dus van 13:30 tot 2:30 haha lange zit wel gaaf en gelukkig kan ik bij iemand slapen in Leeuwarden anders kon ik niet naar huis.
Morgen begint het westernweekend zo fiets zin in ik ga weer met openbaar vervoer erheen en dan wordt ik door hun bij de halte opgehaald echt zo gaaf is dat.
Ik hoop echt dat ik duke krijg en anders marije , berend, leize of een ander super makkelijk paardje
Leuk Andrea de marathon! Bij ons is alleen de marathon van deel 4.1 en 4.2. Maar wij gaan niet want Ella red dat gewoon echt niet. Dus nu gaan we een andere keer samen erheen!