- fotoshoot
- lasergamen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovestimba schreef:haha jaa of een buiterit of een strandrit ofzo westrn is ook super leuk we zien wel
ik neem altijd een extra tas mee voor de terug wegXD anders krijg ik het niet meer mee naar huis
lovestimba schreef:Wat vinden jullie,
Ik loop stage bij de kruidvat maar ik mag alleen poetsen en spiegelen en dat is het. Meer mag ik niet dan kan ik min stage boekje niet invullen en slaag ik nog niet... En ik kan nergens anders een plek vinden dus nu kan ik ws niet over
Faya__ schreef:Oke...
Weet je al welke opleiding je volgend jaar gaat doen?
lovestimba schreef:~ lasergamen
~ shoot
~ paintball
~ zwemmen, we hebben hier in de buurt de Scheg dat is wel leuk..(niet super hoor) verder niet echt bijzondere zwembaden
~ buitenrit
~ bioscoop(wordt lastig ivm verbouwing)
~ shoppen kan in bv deventer
~ wokken, steengrillen, fonduen enzfolm abondje en dan gewoon mrt z'n alle blijven slapen
~ wandklimmen(engg)
~ tarten decoratie cursus (lijkt mij wel leuk)
~ chocolade proeven
Mmm meer weet ik niet
DewiRox schreef:Weetje wat we ook kunnen doen!! Bowlen, en dan wat eten! In amstelveen zit een hele leuke, de kegel, kan je ook lekker eten. Of bij een andere bowlingbaan?. Voor de 2e meeting dan. Jullie zijn trouwens wel een beetje bange poepers
, niet paintballen want dat doen zeer, lasergamen is te donker, wandklimmen is eng, klimparken zijn eng. Haha, maar wel keihard over het strand crossen! Ik vind alles prima, vind eigenlijk niks eng, behalve sinds 2 jaar salto's maken op trampoline's, dat doe ik niet meer!