Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wel beetje druk, maargoed wel beter dan die zwarte deur zien

hihi
spettertjuh schreef:Gelukkig heb je op tijd je zadel eraf gehaald en Astrid erbij gehaald.
(ik had alleen mr mazzel dat ik t bij mn vriend kon weghalen, anders had t nooit gekunt..
)
hihihi.. Dan krijg je n beroerte volges mij 

horsii schreef:Peeps gister maar 5 minuten buiten gestaan en een wandelingetje gemaakt.
Had er net 5 minuten in de bak komt er een of andere griet, ja je moet NU je paard uit de bak halen(griet van buitenaf niet van stal)
Maar als er les is o.i.d. hoort dat op het bord te staan er hier stond niets, echt niets.
Dus ik zeg pardon, ik moet niks ga eerst maar is normaal tegen me praten.
Zeg ze nou en ik heb hier les dus jou paard moet NU de bak uit.
Ze stond er echt net 5 minuten in(overdag kan je ookal niet losgooien want staan de eigenpaarden van staleigenaar er in.)
Dus kwam staleigenaar en die zegt ja staat op het bord.
Nou er stond echt niks.
Dus peeps amar uit de bak gehaald geen zin in al dat gezeik.
En wandelingetje gemaakt.
Ben er echt klaar mee, ze kan niet eens der benen normaal strekken.
En toen werd het nog gekker, er staan al ruim 2 weken twee staanders in de bak werden marlis en ikgeacht ze weg te halen want wij hadden ze neergezet, nou ze staan er toch al ruim twee weken en ik heb ze er niet in gezet
Weet wel dat er standaard elke woensdagavond les is..
En verder springt er niemand van stal..

horsii schreef:Stonden er wel, maar ga ik niet over in discussie, wordt het een wel nietes spelletje.
En mij is nooit gezegd dat er op woensdag les is en stond ook niks op het bord, dus beetje raar.
Maar er is wel meer niet gezged. zoals dat de bak van 10 tot drie voor samantha is en nog een aantal dingen

Die lagen er ook alleen maar.