Nicole1995 schreef:zijn al 18 pagina`s over gepost inmiddels
Ik zit met verbazing te kijken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:[quote_sandra]
het amsterdamse bos is trouwens ook erg lekker om te rijden!!! en ik heb het met inge natuurlijk al uitgeprobeerd. je kan er alleen wel hele rare mannetjes tegen komen hahahahaha!
vraag maar aan inge!!!!
dus dat is ook nog een optie!
[/quote]
_sandra schreef:heb wat gemist, wat is er allemaal aan de hand? en waar kan ik het lezen?

LIQUITA schreef:_sandra schreef:heb wat gemist, wat is er allemaal aan de hand? en waar kan ik het lezen?
[VN] Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden
Lekker dagje gehad???
LIQUITA schreef:ja natuurlijk, en nog wat wortels gegeven. Ben er maar een half uurtje geweest, heb nog gewerkt tot kwart over 11. Het was niet zo heel druk, dat verbaasde me een beetje.

_sandra schreef:LIQUITA schreef:ja natuurlijk, en nog wat wortels gegeven. Ben er maar een half uurtje geweest, heb nog gewerkt tot kwart over 11. Het was niet zo heel druk, dat verbaasde me een beetje.
waarschijnlijk door het mooie weer. en er staan er natuurlijk al veel op het land.
kon je first nog ff los laten in de bak?
xan schreef:_sandra schreef:[quot
ja natuurlijk, en nog wat wortels gegeven. Ben er maar een half uurtje geweest, heb nog gewerkt tot kwart over 11. Het was niet zo heel druk, dat verbaasde me een beetje.
waarschijnlijk door het mooie weer. en er staan er natuurlijk al veel op het land.
kon je first nog ff los laten in de bak?
[/quote]